S.conceiçao7
Legacy Member
hey,
mijn telemeter reset telkens de eerste van de volgende maand.
nu heb ik een vraagje: zou willen de demo van crysis, moh: airborne EN bioshock downloaden. ma heb ma 2 gig meer over, nie genoeg dus.
als ik da nu es 31 oktober allemaal doe, tegelijkertijd van 3 verschillende servers,
dan ga ik de volgende dag mss over mijn limiet zitten, but hey, 1 november word toch alles gereset, nietwaar?
mijn telemeter reset telkens de eerste van de volgende maand.
nu heb ik een vraagje: zou willen de demo van crysis, moh: airborne EN bioshock downloaden. ma heb ma 2 gig meer over, nie genoeg dus.
als ik da nu es 31 oktober allemaal doe, tegelijkertijd van 3 verschillende servers,
dan ga ik de volgende dag mss over mijn limiet zitten, but hey, 1 november word toch alles gereset, nietwaar?



,mijn halfbroer werkt nu bij telenet en heeft mij dat verteld maar ze zullen eerst een waarschuwing geven endan pas in actie komen dus proberen mag op eigen risico
Er zijn er nog naar ik heb vernomen.