Archief - Ma3d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mauron

Legacy Member
feyeuh zei:
Kheb em ook ontvangen men vista key. Met een mailtje 2de poging;)

En welke versie krijgt ge nu? Ik las in deze thread een paar keer ultimate, hoewel vrijwel elke andere bron het over business heeft. Gezien ge de key feitelijk pas na 30 dagen nodig hebt dacht ik eraan om Vista nu al eens te installeren en testen, maar dan moet ik wel met zekerheid weten welke key ik krijg, kwestie van een herinstallatie te vermijden.

O, en wat is de bron dat die keys time-bombs zouden zijn? In de MSDNAA EULA staat toch duidelijk in punt 3b: "Changes in status. You will stop providing the software to anyone who ceases being one of your staff, faculty, or students. However, students may continue to use software they received, in accordance with these terms."

josuwa

Legacy Member
Kan je dit ook als je in Secundair onderwijs zit?(Latijn-Moderne-Talen)

Radiance

Legacy Member
MSDNAA is enkel voor IT gerelateerde opleidingen. In principe zou het dus ook kunnen voor een Informaticabeheer richting, maar ik weet persoonlijk van geen secundaire school die die moeite (en investering) gedaan heeft.

Mogelijk kom je wel in aanmerking voor OOPS, nog zo'n pakket voor algemeen onderwijs, maar wederom dat moet uw school regelen & ik betwijfel dat daar al Windows Vista inzit.

Mr. M

Legacy Member
mauron zei:
En welke versie krijgt ge nu? Ik las in deze thread een paar keer ultimate, hoewel vrijwel elke andere bron het over business heeft. Gezien ge de key feitelijk pas na 30 dagen nodig hebt dacht ik eraan om Vista nu al eens te installeren en testen, maar dan moet ik wel met zekerheid weten welke key ik krijg, kwestie van een herinstallatie te vermijden.

O, en wat is de bron dat die keys time-bombs zouden zijn? In de MSDNAA EULA staat toch duidelijk in punt 3b: "Changes in status. You will stop providing the software to anyone who ceases being one of your staff, faculty, or students. However, students may continue to use software they received, in accordance with these terms."
je moet je key hebben voor te weten welke versie je hebt
op de dvd van vista staan namelijk ALLE versies op en de versie die je installed wordt gekozen door de key die je geeft (ze vragen welke versie je wilt installen en kijken dan of de key die je ingeeft daarmee klopt)

GhO$T

Legacy Member
Radiance zei:
MSDNAA is enkel voor IT gerelateerde opleidingen. In principe zou het dus ook kunnen voor een Informaticabeheer richting, maar ik weet persoonlijk van geen secundaire school die die moeite (en investering) gedaan heeft.

Mogelijk kom je wel in aanmerking voor OOPS, nog zo'n pakket voor algemeen onderwijs, maar wederom dat moet uw school regelen & ik betwijfel dat daar al Windows Vista inzit.
Enkel IT lijkt mij ook niet te kloppen, ik zit bijlange in geen IT richting en kon toch ook kiezen voor gratis msdnaa abbo, maarja nog maar net ingeschreven dus nog geen toegang en bijgevolg geen idee hoeveel/weinig software er beschikbaar zal zijn.

Anyway heeft er nu al iemand een werkende vista key gekregen, en welke versie krijg je dan?

feyeuh

Legacy Member
mauron zei:
En welke versie krijgt ge nu? Ik las in deze thread een paar keer ultimate, hoewel vrijwel elke andere bron het over business heeft. Gezien ge de key feitelijk pas na 30 dagen nodig hebt dacht ik eraan om Vista nu al eens te installeren en testen, maar dan moet ik wel met zekerheid weten welke key ik krijg, kwestie van een herinstallatie te vermijden.

O, en wat is de bron dat die keys time-bombs zouden zijn? In de MSDNAA EULA staat toch duidelijk in punt 3b: "Changes in status. You will stop providing the software to anyone who ceases being one of your staff, faculty, or students. However, students may continue to use software they received, in accordance with these terms."


Ik heb er al eentje gekregen via MA3D. Het is wel degelijk de Business versie:)

Bij deze weten jullie het he;) punt einde discussie;)

mauron

Legacy Member
FLT zei:
Gaat wel voor secundair onderwijs, maar niet voor latijn en weet ik veel.
Ik kreeg het toch toen ik in IB zat.

Mja, het hangt feitelijk af van de school. Mijn "neen" was dan mss ook een beetje overdreven. Het is gewoon een feit dat er niet veel secundaire scholen zijn die geld overhebben voor zo'n MSDNAA subscriptie, laat staan scholen waar geen IB of dergelijke richting gegeven wordt.

russian

Legacy Member
Ik heb nauwelijks een half uurtje moeten wachten (academisch "personeel" zal voorrang krijgen zeker :p).

Beste xxx,

Uw abonnementsaanvraag is volledig afgehandeld. Wij bezorgen u hierbij de gegevens die u nodig heeft voor uw eerste aanmelding. Bewaar deze e-mail goed.

*** Campus Agreement Home Use ***


Uw gebruikersnaam voor de eerste aanmelding is: xxx
Uw paswoord voor de eerste aanmelding is: xxx

russian

Legacy Member
|@¼#¼|


't Is enkel Office 2007 en Windows XP... Ik wil enkel VISTA ;)...

russian

Legacy Member
!2u55!4n zei:
|@¼#¼|


't Is enkel Office 2007 en Windows XP... Ik wil enkel VISTA ;)...

Oké ik moest even naar MSDNAA gaan! 't Is in orde :D. Toch wel handiger dan die torrents :p.

SilentSpring

Legacy Member
deze nog es naar boven halen.
Chance dak me niet zelf geregistreerd heb, na een mailke te sturen na de ICTO-coach van ons departement blijkt dat zij daar zelf voor zorgen.
Blijkbaar doen ze bij ons niet meer mee aan Ma3d, 'k heb een mail gekregen van die persoon dat ik binnen de 24u m'n paswoord enzo krijg voor e-academy.
Iemand daar soms ervaring mee?

edit: ingeschreven:). Zelfs windows vista bussiness kannek downen:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan