mauron
Legacy Member
feyeuh zei:Kheb em ook ontvangen men vista key. Met een mailtje 2de poging![]()
En welke versie krijgt ge nu? Ik las in deze thread een paar keer ultimate, hoewel vrijwel elke andere bron het over business heeft. Gezien ge de key feitelijk pas na 30 dagen nodig hebt dacht ik eraan om Vista nu al eens te installeren en testen, maar dan moet ik wel met zekerheid weten welke key ik krijg, kwestie van een herinstallatie te vermijden.
O, en wat is de bron dat die keys time-bombs zouden zijn? In de MSDNAA EULA staat toch duidelijk in punt 3b: "Changes in status. You will stop providing the software to anyone who ceases being one of your staff, faculty, or students. However, students may continue to use software they received, in accordance with these terms."
)
).
. Toch wel handiger dan die torrents