Archief - man vermoordt dochter voor xbox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KIA_Killer

Legacy Member
Djeez... zieke kerel kzou em zo dood wille slage zelf ja..
een klein van 17 maand beseft da zelfs ni, enfin ja
ge doet da gwn ni zelfs al is da met opzet en al eender wie of wa..
ma djeez :s

moehaa!

Legacy Member
Even een gedachtje maar iedereen weet toch hoe enorm zwaar een xbox is, kan een 17 maanden oude peuter dat wel omvertrekken?
Er klopt toch iets niet denk ik zenne.

Kurobu

Legacy Member
zo zwaar is da nie ze .. ;)
17 maand = kilo of 4 / 5..
dus is goed mogelijk hoor.

hatetn

Legacy Member
moehaa! zei:
Even een gedachtje maar iedereen weet toch hoe enorm zwaar een xbox is, kan een 17 maanden oude peuter dat wel omvertrekken?
Er klopt toch iets niet denk ik zenne.


ja em weegt wel 10kilo man:ironic:
als da kind over ne kabel valt gaat die xbox gegarandeerd mee
trouwens kheb al gehoord da iemand zijn voet helemaal geplet was toen hem zijn xbox erop liet vallen

moehaa!

Legacy Member
Ik heb een xbox staan en ik ben ook al een paar keer verstrikt geraakt in de kabels en gevallen en ook al weeg ik wel ietsjes meer dan een peuter toch viel die niet mee. (en nee het waren niet de controller draden want die hebben zon afknap bescherming.

drieskeuh

Legacy Member
hatetn zei:
ne xbox kan tegen een stootje ze
De man blijkbaar niet. Zo snel gaat een xbox niet kapot hoor. Heb al een paar keer gehad dat ik iets te hard aan de controller trok dat de console op de grond viel en er was niks aan, hoogstens een paar kleine krasjes van het dooorschuiven.
Hier moet je echt ziek voor zijn.

Mr.Anderson

Legacy Member
moehaa! zei:
Even een gedachtje maar iedereen weet toch hoe enorm zwaar een xbox is, kan een 17 maanden oude peuter dat wel omvertrekken?
Er klopt toch iets niet denk ik zenne.

Da hangt af van zoveel verschillende dingen hé. Die Xbox kan op een kleine tafel staan, die kan op een tv kast staan waar de kabels (niet van de controllers maar voor de tv enzo) langs achter lopen enzo. Tis al te zien op welke plaats hij staat en hoe de kabels enzo lopen. Bij de enen zal hij makkelijker vallen dan bij de andere.

hatetn

Legacy Member
drieskeuh zei:
De man blijkbaar niet. Zo snel gaat een xbox niet kapot hoor. Heb al een paar keer gehad dat ik iets te hard aan de controller trok dat de console op de grond viel en er was niks aan, hoogstens een paar kleine krasjes van het dooorschuiven.
Hier moet je echt ziek voor zijn.


moehaa! zei:
Ik heb een xbox staan en ik ben ook al een paar keer verstrikt geraakt in de kabels en gevallen en ook al weeg ik wel ietsjes meer dan een peuter toch viel die niet mee. (en nee het waren niet de controller draden want die hebben zon afknap bescherming.

wauw moehaa ziede een post achter u en der heeft al iemand tegengekomen wa gij onmogelijk acht

drieskeuh

Legacy Member
en bij mij was die toch gevallen, was een ps2 maar heeft het zelfde systeem

GMotha

Legacy Member
Indirect game related, mocht dat kind per ongeluk een kras op zijn auto hebben gezet zou'm ook door't lint zijn gegaan. Die vent is gewoon niet goed in't koppeke.

HighWire

Legacy Member
Ben de naam kwijt, maar die amerikaanse advocaat daar, die zo graag games door het slijk sleurt, die gaat hiervan smullen...


OT: wa ne ziekelijke gast...

Emu

Legacy Member
Wel in dat geval als ik het zo lees, had dieje "vader" ook hetzelfde gedaan als hem vroeger TV zat te kijken en zijn dochter liet de afstandsbediening vallen.

Zeer lang opsluiten dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan