Archief - Mannen en bloemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat denk jij over bloemen als cadeau voor een man


  • Totaal aantal stemmers
    284
  • Opiniepeiling gesloten.

EternalSilence

Legacy Member
Bloemen voor een man??? ik ben toch geen janet zeker!

:rofl:, bloemen krijgen van u vrouw als man :rofl:

ik zou veel gelukkiger zijn mocht mijn vrouw later een sexy lingerie kopen en dat dan die avond langdurig te showen s'avonds om daarna een lekker van bil te gaan.
(ter verduidelijking :ironic:: de vrouw draagt de lingerie!)

welke man zou nu niet tevreden zijn!?

JeanPerrier

Legacy Member
Ik zou liever een gewone plant hebben waar bloemen aangroeien dan van die gesneden bloemen, en kzou liever een niet bloem dragende plant krijgen dan. maar kzou het wel kunnen apprecieren

GenesisX

Legacy Member
JeanPerrier zei:
Ik zou liever een gewone plant hebben waar bloemen aangroeien dan van die gesneden bloemen, en kzou liever een niet bloem dragende plant krijgen dan. maar kzou het wel kunnen apprecieren
Ook liever een plant dan, om op kot te zetten fzo. Is opvullig en ge krijgt er zuurstof van.

BeeLz

Legacy Member
liever geen bloemen als cadeau, niet dat ik bloemen lelijk vind, maar wel nutteloos. En je moet ze nog onderhouden ook :/.

Extacy

Legacy Member
bwah dan liever zo'n kruidenplant (munt fzo), da is tenminste nog nuttig

JeanPerrier

Legacy Member
GenesisX zei:
Ook liever een plant dan, om op kot te zetten fzo. Is opvullig en ge krijgt er zuurstof van.

ja, ook al staat mijn kot al quasi vol planten

GenesisX

Legacy Member
Blanco zei:
Ik dacht dat planten net zuurstof welhaalden?
Mijn ma zegt da ook, maar da kan toch nie? Bomen nemen toch ook co weg en geven toch ook zuurstof? Zoiets :p

JeanPerrier

Legacy Member
Blanco zei:
Ik dacht dat planten net zuurstof welhaalden?

fabeltje dat ik gehoord heb is dat als ge veel planten staan hebt en alles is toe da ge kunt stikken in uw slaap derdoor :rofl:

xDama

Legacy Member
Ik lag echt strijk toen ik deze topic las. Wie geeft er nu mannen bloemen als cadeau :rofl:

Nog nooit van Duvel gehoord zeker :naughty:

Avondland

Legacy Member
Bloemen zijn iets typisch om aan de gastvrouw te geven, terwijl je een fles wijn aan de gastheer geeft. Niets tegen bloemen op zich hoor maar het is als een barbiepop geven aan een klein jongetje en een GI Joe aan een klein meisje.

Conqie

Legacy Member
Ik zou het niet willen krijgen sorry :), wel zelf al gegeven ofc

Conqie

Legacy Member
JeanPerrier zei:
fabeltje dat ik gehoord heb is dat als ge veel planten staan hebt en alles is toe da ge kunt stikken in uw slaap derdoor :rofl:

wa ge hier toch allemaal leest é.. niet genoeg opgelet zo te zien ?
plantjes maken O2 overdag uit co2, en omgekeerd 's nachts, maar in conclusie maken ze meer zuurstof dan co2

Blanco

Legacy Member
Ik heb het net eens gevraagd aan een vriend die een bloemenwinkel uitbaat.
Planten halen idd 's nachts zuurstof uit de lucht, maar niet in die mate dat het de luchtkwaliteit zou verminderen zodat het ongezond zou zijn. Je moet er al heel veel zetten voor het ongezond gaat worden. Alleen snijbloemen en bloeiende planten zoals gerariums zijn niet aan te raden om in je slaapkamer te zetten, want daarvan slaap je slecht.

kil911ler

Legacy Member
GenesisX zei:
Mijn ma zegt da ook, maar da kan toch nie? Bomen nemen toch ook co weg en geven toch ook zuurstof? Zoiets :p

Groene plante doen aan fotosynthese (dus ze hebbe zon nodig), dus zijn nemen CO² op en zette da om in o.a. zuurstof (ze maken ook suikers voor hun eigen te voere ^^). En daarna laten ze et zuurstof vrij and we can breath! \o/

's nacht no sunshine, dus doen ze et omgekeerd: nemen zuurstof op xD

HighWire

Legacy Member
Hmmm, liever iets waarmee ik iets ben ipv bloemen...

Heb overlaatst bvb een doosje gekregen met daarin 10 plectrums van het hard rock cafe, vond ik schitterend :) liever zoiets of iets dergelijks dan bloemen...

JeanPerrier

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
wa ge hier toch allemaal leest é.. niet genoeg opgelet zo te zien ?
plantjes maken O2 overdag uit co2, en omgekeerd 's nachts, maar in conclusie maken ze meer zuurstof dan co2


daarom dat ik fabeltje zeg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan