ng
Legacy Member
Quilombo zei:ik vind de subcultuur van metal helemaal niet belachelijk, ik luisterde vroeger zelf naar metal.
echter vind ik het nogal debiel dat sommigen zich daarom willen verkleden als clown (spannende zwarte jeans, zwart jeansjasje met onnoemelijk veel opstiksels, combats, ... in feite gewoon allerlei kleren die totaal niet bij elkaar passen).
oké, als je dat zelf mooi zou vinden (yeah right, :ironic: en toevallig vinden alle metal'ers dat mooi ofwat?), maar 't is gewoon je reinste meeloperij/opvallerij.
ik weet ook wel dat kleren niet veel zeggen over iemands persoonlijkheid, maar IMO kleedt een normaal mens zich ook min of meer normaal. je bent opgegroeid met bepaalde kledingsstijlen, en ik vind het op z'n minst raar dat metal'ers daar o zo per sé ongelooflijk hard van willen afwijken.
dat KAN gewoon niet zijn omdat je 't zelf mooier vindt.
ik weet eigenlijk niet goed hoe ik mijn standpunt kan verwoorden, maar alleszins is de metalstijl estetisch onverantwoordmorgen nog eens een nuchtere reply
iedereen wordt zoiezo beïnvloed door de omgringende stijlen, en elk één die hier opgroeit kan niet anders dan de metalstijl onnoemelijk belachelijk vinden. ik heb het heus niet over een zwart t-shirt met daaronder een zwarte broek, maar gewoon over bepaalde combinaties die gewoon lachwekkend zijn. in elke klas zit er zo wel één iemand...
morgen meer van dat![]()
Raar ma zo zie ik er niet veel rondlopen zenne. Buiten mss van die dertigers op GMM.
morgen nog eens een nuchtere reply






)