.Acku.
Legacy Member
Onlangs is er nogmaals een onderwerp gesloten van deelname onder de noemer 'dit is hier niet de plaats voor' ga naar 'gespecialiseerde' fora zoals die in Holland.
Is dat zo? Is sex niet steeds een hoofdthema voor tieners en jonge twintigers, de doelgroep van dit forum? Moet zoiets hier geweerd worden? Met welke argumenten, omdat tieners hun geest zouden kunnen bezoedelen? Omdat ouders klachten gaan sturen naar Telenet dat er GESPROKEN wordt over hoe men echt gemeenschap heeft, in plaats van naar prentjes en filmpjes te kiken op de eerste XXX-site die men vindt zonder enige vorm van voorlichting, duiding en bescherming? Ik denk het niet. Ik denk dat admins het gewoon lastig te modereren vinden, maar als je het nooit gaat proberen uit taboe te halen, dan gaan de sluipende kinderlijke giechelreacties steeds groter worden. Je mag hier wel een liefje trachten te vinden, maar praten over hoe je haar daarna aanraakt, oh nee. Of is seks iets dat 'je gewoon doet'? Wel dat is een middeleeuws idee.
Een heleboel threads hier gaan over racisme, oorlog en wereldpolitiek. Dat zonder enige echte duiding van geinformeerde mensen. Mogen de beschermde forumposters hier DAAR dan wel hun oppervlakkige mening over kwijt, en hierover niet? Vreemd. Heel vreemd.
Er is nog niet veel veranderd in de 21ste eeuw, en het grappigste is, dat de mensen die hierover nu beslissen, straks de toekomst zijn. Hoe revolutionair.
Aan jullie om tegenargumenten te geven bij een NEE stem.
Edit: De vreemde poll is niet door mij gemaakt, wel door een admin.
Is dat zo? Is sex niet steeds een hoofdthema voor tieners en jonge twintigers, de doelgroep van dit forum? Moet zoiets hier geweerd worden? Met welke argumenten, omdat tieners hun geest zouden kunnen bezoedelen? Omdat ouders klachten gaan sturen naar Telenet dat er GESPROKEN wordt over hoe men echt gemeenschap heeft, in plaats van naar prentjes en filmpjes te kiken op de eerste XXX-site die men vindt zonder enige vorm van voorlichting, duiding en bescherming? Ik denk het niet. Ik denk dat admins het gewoon lastig te modereren vinden, maar als je het nooit gaat proberen uit taboe te halen, dan gaan de sluipende kinderlijke giechelreacties steeds groter worden. Je mag hier wel een liefje trachten te vinden, maar praten over hoe je haar daarna aanraakt, oh nee. Of is seks iets dat 'je gewoon doet'? Wel dat is een middeleeuws idee.
Een heleboel threads hier gaan over racisme, oorlog en wereldpolitiek. Dat zonder enige echte duiding van geinformeerde mensen. Mogen de beschermde forumposters hier DAAR dan wel hun oppervlakkige mening over kwijt, en hierover niet? Vreemd. Heel vreemd.
Er is nog niet veel veranderd in de 21ste eeuw, en het grappigste is, dat de mensen die hierover nu beslissen, straks de toekomst zijn. Hoe revolutionair.
Aan jullie om tegenargumenten te geven bij een NEE stem.
Edit: De vreemde poll is niet door mij gemaakt, wel door een admin.
) nu doen met de "ik zoek een lief" topic.