Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol.. tis lijk wel ni echt goed gelukt hé met die explosies, de heflt van het gebouw sta nog recht... ze hadden er beter een boeing laten invliegenbds zei:Goh, niet echt. Maar de knal was wel luider dan vorige week alsinds.
http://www.youtube.com/watch?v=LEMXMuk2HII

Grayfox zei:ja lap, kheb het gemist... konden ze da ni gewoon tijdens de week doen ofzo
Grayfox zei:ja lap, kheb het gemist... konden ze da ni gewoon tijdens de week doen ofzo
Grayfox zei:lol.. tis lijk wel ni echt goed gelukt hé met die explosies, de heflt van het gebouw sta nog recht... ze hadden er beter een boeing laten invliegen![]()
xD
)
gentille zei:, was het niet de bedoeling dat het gebouw volledig in elkaar zakte
![]()
