Archief - Morgen (vandaag) gebouw afbraak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Anderson

Legacy Member
Vraagje... voelt ge de grond trillen zoals ze zouden nabootsen in films? :p

Grayfox

Legacy Member
ja lap, kheb het gemist... konden ze da ni gewoon tijdens de week doen ofzo

Gentille

Legacy Member
Grayfox zei:
ja lap, kheb het gemist... konden ze da ni gewoon tijdens de week doen ofzo

Tijdens de week is het veel te druk op die plaats. Zowel in het station (aankomende treinen) als op het busperron. Er zo te veel hinder ondervonden worden en stel dat er iets misloopt.

ComputerVISTA

Legacy Member
't was echt de moeite om te zien :)

Seffes picjes en filmpje :)

Guard

Legacy Member
Grayfox zei:
lol.. tis lijk wel ni echt goed gelukt hé met die explosies, de heflt van het gebouw sta nog recht... ze hadden er beter een boeing laten invliegen :p

:rofl: xD

ComputerVISTA

Legacy Member
Voor:

http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(118).jpg

*boem* <- en 't was een serieuse mot

Na:

http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(119).jpg

Wa picjes later:

http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(120).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(121).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(122).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(123).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(124).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(125).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(126).jpg
http://users.pandora.be/matenhen/gent/Afb(127).jpg

Filmpje -> zet het wel wat stiller want mijn gsm neemt geweldig slecht geluid op en oer hard :p

http://nl.youtube.com/watch?v=Kj5J_AbKTXk (en ja slechte kwali :p)

't Was trouwens naar't schijnt de bedoeling dat het zo ineen zakte zodat het in de juste richting ging, omdat ze vlak bij de spoorweg zitten en vrij dicht bebouwd is.

Nuja, ik vond het is de moeite om te zien, wel verschoten van de knal :p

Lethall

Legacy Member
Ik passeerde daar vroeger iedere dag aangezien da ik daar sochtends toekwam met den bus en den bus moest nemen. Ik had het eigenlijk wel es willen zien. Nu ja, te laat ^^

BlisteringByte

Legacy Member
vorige week ook gezien..
vandaag ook..

en te bedenken da ik daar nog op heb gestaan me m'n vriendin en ne maat :)
in het gebouw, dan op het gebouw en dan op da klein dakje helemaal bovenaan het gebouw.. het gedeelte da eig ni is plat gegooid :)

Preske

Legacy Member
gentille zei:
:lol:, was het niet de bedoeling dat het gebouw volledig in elkaar zakte :p

nee hoor, het is volledig volgens de belgische richtlijnen verlopen. Volgens de hond zen k**ten dus :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan