GhO$T
Legacy Member
Als ik in slaap val met muziek weet ik daar ook niks meer van, maar van mijn dromen herinner ik mij ook bijna nooit iets als ik opsta, veel activiteit is er dus niet in die bovenkamer bij mij denk ik 
En 's avonds ga ik ook (bijna?) nooit in slaap vallen als er nog muziek op staat, maar als ik echt moe ben en ik smijt mij overdag op mijn bed met de radio nog aan dan lig ik in no time in slaap gelijk hoeveel lawaai er is. De gewoonte zeker...

En 's avonds ga ik ook (bijna?) nooit in slaap vallen als er nog muziek op staat, maar als ik echt moe ben en ik smijt mij overdag op mijn bed met de radio nog aan dan lig ik in no time in slaap gelijk hoeveel lawaai er is. De gewoonte zeker...



