Archief - Muziek tijdens Slapen??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
Als ik in slaap val met muziek weet ik daar ook niks meer van, maar van mijn dromen herinner ik mij ook bijna nooit iets als ik opsta, veel activiteit is er dus niet in die bovenkamer bij mij denk ik :D

En 's avonds ga ik ook (bijna?) nooit in slaap vallen als er nog muziek op staat, maar als ik echt moe ben en ik smijt mij overdag op mijn bed met de radio nog aan dan lig ik in no time in slaap gelijk hoeveel lawaai er is. De gewoonte zeker...

Varathx

Legacy Member
Toen ik nog thuis woonde en alleen sliep zette ik altijd muziek op voor ik ging slapen, het was een gewoonte geworden en ik kon bijna niet meer zonder :)
Ne goede Cradle of Filth ofzo is echt super om int slaap te vallen, aah where's the time....

User_BELGIUM

Legacy Member
ask moe genoeg ben leg je voor mijn part dead metal loeihard op,
tmoment da ik zal wakker worde is da de muziek gedaan is
raar maar waar

DGEN

Legacy Member
norah jones door de boxen als ik in bed lig...volume ni al te hoog dan eh (though...haar muziek zou niemand kunnen storen denk ik..)

/\quila

Legacy Member
k zet altijd muziek op omda mn frigo op kot nogal lawaai maakt als die opspringt, en als het de frigo niet is dan hoor ik mn tinnitus (oorsuizen) wel.
Blijkbaar kan ik thuis ook perfect in slaap vallen met muziek loeihard en alle lichten aan, meestal weet mijn zus mij dat dan de volgende morgen te melden. Ze moet dan gewoon maar binnenkomen en ergens iets over muziek zeggen, dan heb ik de onbewuste reflex om radio en licht uit te doen :p

Goldrusher

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
...naar mijn mp3 luister....
...mijn mp3...
...mijn mp3...

mp3 = bestandsformaat
mp3-speler = toestel of software om ze af te spelen

Ik heb gezegd.

KN-StrideR

Legacy Member
vroeger viel in slaap met thunderdome op hoog volume.. kvon die muzak relaxing... :unsure:

nu enkel met het nachtlichtje aan (ik val al lezend in slaap)

whacker

Legacy Member
Goldrusher zei:
mp3 = bestandsformaat
mp3-speler = toestel of software om ze af te spelen

Ik heb gezegd.

EINDELIJK, ik vond het wa stom om dat te zeggen maar gelukkig zijn er nog mensen dat zich hieraan ergeren. Zelfs op't nieuws op de radio maken ze die fout :angry:

Anoniem04

Legacy Member
Precies dat we het niet weten wat ze bedoelen als ze gewoon mp3 zeggen, dat is het zelfde als graka en tobo zeggen eh.

Whiners :ironic:

passero

Legacy Member
ik luisterde vroeger ook altijd naar muziek in mijn bed... rustige muziek zoals enya, era, hans zimmer, enigma,... en binnen het uur lag ik goe te maffe. Op den duur voelde ik da wanneer ik bijna in slaap ging vallen en deed ik mijn ipod uit om dan op mijn gemak in slaap te vallen :D

nu luister ik overal naar mijn ipod: trein, bus, tram,... en het gebeurt regelmatig dat ik bijna in slaap val terwijl ik luister. Het is dan wel altijd bij rustgevende muziek. Bij andere muziek lukt dat niet maar als het rustig is dan ga ik gelijk automatisch in slaapstand :)

Bart Religion

Legacy Member
DekadeZ zei:
Hoogstwaarschijnlijk wel maar ze registreren het niet. Wat verklaart waarom zo'n taalcursussen-op-tape-terwijl-je-slaapt geen effect hebben.

Kheb toch al gehad dat ik de muziek hoor in terwijl ik droom

boogje

Legacy Member
Was eens onderzoek naar gedaan. Heb er een reportage over gezien.

Men liet iemand slapen in een kamer, en wanneer ze in een diepe slaap waren lieten ze een bepaald geluid horen ( zeegeluiden bijvoorbeeld). Als ze hem/haar wakker maakte vroegen ze waar ie aan dacht en dan was het : de zee en dan soms nog " ik droomde over de zee" etc :p

passero

Legacy Member
dus als ge porno opzet droomt over uw buren die aan het poepen zijn :D

DGEN

Legacy Member
passero zei:
nu luister ik overal naar mijn ipod: trein, bus, tram,... en het gebeurt regelmatig dat ik bijna in slaap val terwijl ik luister. Het is dan wel altijd bij rustgevende muziek. Bij andere muziek lukt dat niet maar als het rustig is dan ga ik gelijk automatisch in slaapstand :)
ye...zelfde geval hier
wel kut als ik door blijf pitte en mn station heb gemist :p

sneax

Legacy Member
als ik snachts muziek opzet en ik laat die spelen (door boxen dus) en ik wordt sochtends wakker, en later hoor ik die muziek opnieuw dan krijg ik daar een raar gevoel bij en vind ik die muziek extra schoon

tgaat dan wel over een cd ofzo op repeat, niet de radio

Joown

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Soms lig ik echt zo te feesten in m'n bedde haha, beetje mee m'n armen zwaaien zijn m'n beperkte dancemoves dan wel. Doen er nog mensen dat of ben ik gewoon zo nen zwaren? :)

you're not alone :p. Als ge echt massas goesting hebt om te feesten, bitje mei u armen zwaaien in bed :woohoo:

sneax

Legacy Member
moest ik 'massa's goesting' hebben om te feesten zou ik gn feesten

als ik mij in bed leg om te slapen wil ik slapen en ni zitten bewegen me mijn armen en al want dan moet ik garanti nog een half uur langer gewoon in mijn bedde liggen tot ik in slaap val

Joown

Legacy Member
sneax zei:
moest ik 'massa's goesting' hebben om te feesten zou ik gn feesten

als ik mij in bed leg om te slapen wil ik slapen en ni zitten bewegen me mijn armen en al want dan moet ik garanti nog een half uur langer gewoon in mijn bedde liggen tot ik in slaap val

mja op dinsdag avond bijvoorbeeld en als je 's morgens naar de les moet. Lig je in bed en heb je zin om te feesten. Tis ni dak donderdags, vrijdags of zaterdags savonds om 9 uur in men bed kruip met muziek in men oren en beetje tot 3 uur 's nachts met men armen staan zwaaien.

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik val altijd in slaap met muziek van Ellen Alien. Kent nog iemand zo muziek ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan