Archief - NMBS website Dienstregeling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
DarkMess zei:
de verbinding die ik dagelijks pak staat er dan ook niet op :)
om nog maar te zwijgen van de constante vertragingen

mja, tis beter dan fille rijden :(

Ik zoch naar een e-mail adres om mijn beklag te doen maar kom enkel op standaard invulformuliertjes terecht, en bovendien moet men een papieren versie afhalen om te klagen :lol:. Dan maar niet... Het is ook een methode om minder klachten te ontvangen en de goede service in de verf te zetten.

:ironic:

Tesla

Legacy Member
amai, het vorige systeem was veel te duidelijk zeker? nu gaan ze er ook nog eens vanuit dat iedereen zowel met de bus als met de trein wil gaan... alsof er geen andere manier is om naar een station te gaan. 1 abonnement kost trouwens al meer dan genoeg.

Santa

Legacy Member
AAAAAAAAAAAAAAAARGH wat een hel! Hoe moet ik nu in godsnaam uitzoeken welke trein ik neem om zondag van Denderleeuw naar Leuven te gaan en om 8:00 daar te zijn!

Het was toch goed lek het was. Bende mongolen hebben weer staatsgeld te veel ze. GODVERDOMME!

________________________________________________________________________________________
EDIT: Nvm kheb et door :unsure:

JeanPerrier

Legacy Member
tis wel grappig die wandeltijden van bushalte naar station: 420m op 2 sec ow yeah spurteeeeeuh :lol:

GroovyBeatsss

Legacy Member
JeanPerrier zei:
tis wel grappig die wandeltijden van bushalte naar station: 420m op 2 sec ow yeah spurteeeeeuh :lol:
Zijt blij:p Dan geeft die ten minste aan dat ge u overstap wss haalt. De wandeltijden op de site van de lijn zijn gemaakt aan het tempo van de oude mensen. Daarom geeft die regelmatig aan dat ge een overstap niet haalt enzo:/

JeanPerrier

Legacy Member
beatlover zei:
Zijt blij:p Dan geeft die ten minste aan dat ge u overstap wss haalt. De wandeltijden op de site van de lijn zijn gemaakt aan het tempo van de oude mensen. Daarom geeft die regelmatig aan dat ge een overstap niet haalt enzo:/

oude mensen van tegenwoordig lopen 100 m in een vierde van een second :crazy: ?? ik heb wa gemist :p

SkY

Legacy Member
Santa| zei:
AAAAAAAAAAAAAAAARGH wat een hel! Hoe moet ik nu in godsnaam uitzoeken welke trein ik neem om zondag van Denderleeuw naar Leuven te gaan en om 8:00 daar te zijn!

Het was toch goed lek het was. Bende mongolen hebben weer staatsgeld te veel ze. GODVERDOMME!

________________________________________________________________________________________
EDIT: Nvm kheb et door :unsure:

Blij dat je dat laatste erbij gezet hebt. 20 seconden max, en het is ook de eerste keer dat ik het gebruik...

Zijn jullie echt een beetje dom?

ComputerVISTA

Legacy Member
Eerst eens vreemd gekeken maar bij nader onderzoek veel gemakkelijker nudat ik de lijn erbij te zien krijg :)

GaMe®

Legacy Member
Timmie zei:
Ik moet u volledig gelijk geven.
Als ik een trein opzoek wil ik alleen die trein. De bus zoek ik er dan zelf wel bij als ik die nodig heb.

Ma is da nu zo moeilijk?
Er staat toch overduidelijk Vervoermiddelen algemeen:
Is het dan zó moeilijk om daar "enkel treinen" te kiezen???
Zijn jullie dan zo blind? :s

Dit systeem is een enorme verbetering. Ik reis iedere dag met trein en bus. En omdat het niet altijd dezelfde uren zijn, is dit systeem zeer handig.
Op de site van de lijn is dit systeem al een hele tijd in gebruik.

Echt erg, dat mensen zoals u die het niet snappen dit zomaar afbreken terwijl het een enorme vooruitgang is.

Santa

Legacy Member
Nja ik drukte altijd op "nieuwe aanvraag" ipv "geef reisadvies" :lol:

GroovyBeatsss

Legacy Member
JeanPerrier zei:
oude mensen van tegenwoordig lopen 100 m in een vierde van een second :crazy: ?? ik heb wa gemist :p
Neenee ge begrijpt mij verkeerd. ff uitleggen.

op site van NMBS geven ze een heel korte wandeltijd aan. Op de site van de lijn niet. Dus als u bus bvb 1min vertrekt nadat ge aankomt geeft die aan dat ge u aansluiting niet haalt, omdat ge zogezegd te traag wandelt. Terwijl da in de praktijk perfect haalbaar is ;)

Snappie?:p

JeanPerrier

Legacy Member
beatlover zei:
Neenee ge begrijpt mij verkeerd. ff uitleggen.

op site van NMBS geven ze een heel korte wandeltijd aan. Op de site van de lijn niet. Dus als u bus bvb 1min vertrekt nadat ge aankomt geeft die aan dat ge u aansluiting niet haalt, omdat ge zogezegd te traag wandelt. Terwijl da in de praktijk perfect haalbaar is ;)

Snappie?:p

ik snapte het volledig, maar het idee van spurtende omas met een looprek leek mij wel komisch :p

Timmie

Legacy Member
GaMe® zei:
Ma is da nu zo moeilijk?
Er staat toch overduidelijk Vervoermiddelen algemeen:
Is het dan zó moeilijk om daar "enkel treinen" te kiezen???
Zijn jullie dan zo blind? :s

Dit systeem is een enorme verbetering. Ik reis iedere dag met trein en bus. En omdat het niet altijd dezelfde uren zijn, is dit systeem zeer handig.
Op de site van de lijn is dit systeem al een hele tijd in gebruik.

Echt erg, dat mensen zoals u die het niet snappen dit zomaar afbreken terwijl het een enorme vooruitgang is.
Zucht, nee ik snap het niet ... :ironic:

Ik had die knoppen heus wel gezien maar die zijn imo overbodig.
Plus dat er bij komt dat hij mij toch altijd via de verkeerde route stuurt als ik naar een bestemming wil. Nuja, dan maar treinen alleen aanvinken zeker.

Btw: zoals al gezegd: op delijn.be was dit systeem ook al in werking, dus lijkt me een beetje 2 keer hetzelfde, niet?

Quilombo

Legacy Member
't is toch nie erg duidelijk hoor sky, velen die er wat naar moeten zoeken

kon véél beter zijn vormgegeven en georganiseerd

Sneakytje

Legacy Member
Ze hebben blijkbaar dat gedoe van de lijn overgenomen. Niet goed dus. :naughty: Hun vorige site was veel duidelijker. Gewoon van dat station tot dat station en het uur. Je kon ook gemakkelijk de prijs vinden enzo. Ik vind het omslachtiger geworden zo. Nuja het zal gewoon wennen zijn, maar op de site van de lijn kom ik ook niet graag door die dingen.

screaM^

Legacy Member
kvind die anders niet echt ingewikkeld ofzo ze...

en klaag ni te hard, want het is een GUNST da ge krijgt van de nmbs die routeplanner.

GaMe®

Legacy Member
Je kan anders ook google gebruiken. :)
Ga naar www.google.be
Geef je vertrek en eindlocatie aan.
Bv: Hasselt - Antwerpen Centraal

En hopla :)

Genious

Legacy Member
cocksucker zei:
- "Ja, dat weet ik, maar ik zou graag mijn ticket upgraden"
"Dat gaat niet hé met een GoPass..."
-"Ahzo... Dat wist ik niet"

Ik ga zwijgen over de rest, maar: er staat expliciet op een go-pass vermeld dat ge geen klasseverhoging kunt doen.

en on topic: erg hoe ze van een van de beste opzoeksystemen die ik ooit gezien heb, zo een omslachtige rotzooi gemaakt hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan