russian
Legacy Member
DarkMess zei:de verbinding die ik dagelijks pak staat er dan ook niet op
om nog maar te zwijgen van de constante vertragingen
mja, tis beter dan fille rijden![]()
Ik zoch naar een e-mail adres om mijn beklag te doen maar kom enkel op standaard invulformuliertjes terecht, en bovendien moet men een papieren versie afhalen om te klagen
. Dan maar niet... Het is ook een methode om minder klachten te ontvangen en de goede service in de verf te zetten.:ironic:


Dan geeft die ten minste aan dat ge u overstap wss haalt. De wandeltijden op de site van de lijn zijn gemaakt aan het tempo van de oude mensen. Daarom geeft die regelmatig aan dat ge een overstap niet haalt enzo:/
?? ik heb wa gemist 
