Bart Religion
Legacy Member
Als ik iets probeer te bestellen vraagt em om dit: (doorverbonden naar fortis site voor de een of andere vage reden)
"Gebruikersnummer PC banking:"
Wth is dit? nog nooit van gehoord en kheb al véél besteld via VISA en nog nooit probs gehad en nu dit
edit: Nevermind, kzie het al. Blijkbaar moet je een PC-Banking account hebben. Wat ik dus niet heb. Wel vreemd dat het nog niet eerder moest.
"Gebruikersnummer PC banking:"
Wth is dit? nog nooit van gehoord en kheb al véél besteld via VISA en nog nooit probs gehad en nu dit

edit: Nevermind, kzie het al. Blijkbaar moet je een PC-Banking account hebben. Wat ik dus niet heb. Wel vreemd dat het nog niet eerder moest.
ik wacht nog steeds op een of andere bevestiging van verzending.