Anoniem04
Legacy Member
Een week voor Lincoln werd neergeschoten was hij in Monroe, Maryland.
Een week voor Kennedy werd neergeschoten was hij in Marilyn Monroe.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een week voor Lincoln werd neergeschoten was hij in Monroe, Maryland.
Een week voor Kennedy werd neergeschoten was hij in Marilyn Monroe.

Spliffsnatcher zei:@holycrus
Sorry jongen maar zo een posts vragen toch echt om zo een antwoorden.
Je maakt hier even met de grond gelijk waar 100en van mij voorbeelden jarenlang op gewerkt hebben.
Jouw posts zijn echt een grove belediging naar alles wat met wetenschap te maken heeft.
Ga ergens anders sprookjes vertellen he, ik en anderen hier hebben je proberen duidelijk te maken dat al jouw boutades niets van draagkracht hebben en je weigert pertinent van jezelf te toetsen aan wat hier wordt voorgesteld. Dingen waarmee je misschien tot inzicht zou komen dat hier niets van KAN kloppen.
Luister nu ff eh, ik zal het eenvoudig houden
AL JOUW VERHAALTJES EN AUTEURS STELLEN VRAGEN.
dit is kenmerk numero uno van conspiracy en goedgelovige zieltjes winnerij.
Ik heb echt geen zin om dat uit te leggen, als je ietwat verstandig bent snap je dit wel.
weet je wat je best is doet: bekijk die filmpjes en websites is ZONDER de inhoud te lezen of zelfs nog maar op te slagen in je geheugen, bekijk die structuur gewoon als blokken tekst van in de goudengids.
Bekijk nu de STRUCTUUR en de MANIER.
Dat is helemaal anders dan een echt essay. Een echt essay bestaat uit duidelijke structuren en vooral BEWIJSVOERINGEN. Waarom zou dat nu toch zijn???
Omdat anders eender welke pipoi kan afkomen met sprookjesverhalen over het MISSCHIEN wel gegaan is.
het is hier niet aan ons om te bewijzen dat onze theorien kloppen, want die zijn al meermaals bewezen. het is aan jouw om jouw theorien te bewijzen.
Een bewijs/studie van jouw astronauten op rotstekeningen zou volgens normale standaarden een werk van een aantal jaren met het gewicht van een mooie turf zijn. dus geef mij dan die studie ipv 1 dom fotootje met de vraag van ale trekt dat nu niet op een astranout.
voor mijn part trekt dat op ons bomma in hare peignoir, dat is geen bewijs
Dees zei:O
Weer zwaar overroepen vind ik persoonlijk. Sumeriërs hadden hun geschrift al voor de egyptenaren, tevens ook een uitgebreider schrift. Ooit al Mesopotamische monumentale architectuur gezien? ziggurat uit de Ur III periode? Koninklijke grafveld van dezelfde periode?
En piramiden konden ze wel degelijk bouwen zonder geavanceerde kranen of weet ik veel wat. Men denkt altijd dat de mensen 5 of 4000 jaar geleden dom waren, wat uiteraard niet zo is. lijkt iets moeilijk? "tzullen de aliens of atlantiërs wel geweest zijn".
Kijk toch aub iets verder dan de zoveelste sensatiegerichte national geographic reportage
RazorBlade0075 zei:lol, kijk natuurlijk hebben ook andere volkeren hun taal enzo dat heb ik vergeten te vermelden.
Maar de rest toch niet, ten eerste ik zeg niet dat ze vroeger dom waren maar ik vraag mij af hoe ze die stenen op de piramide hebben gezet naarmate ze bij de top komen zo'n één steen weegt ongeveer een ton of meer zonder machines is dat toch wel onmogelijk, en voor zover ik weet heb ik nog nooit nergens gelezen hoe ze degelijk die piramides bouwden niemand weet dat nog altijd (denk ik, het kan verkeerd zijn hé).
holycrus zei:Wel hoe komt het dan dat de azteken zo'n gebouwen wel konden zetten, maar niet eens voor hun eigen voedselvoorziening konden zorgen?
Hoe komt het dan dat de giant bibliotheken onder het motto "ketterij" werd verbrand, de kerk goed wetende wat er in die boeken stond en dat net DAT niet uit mag komen.
blacky zei:Mja, als je naar het faticaan kijkt ( de kerk ) hoeveel hun geheim houden. Wat hun allemaal hebben verduisterd, verbrand hebben, alles in de doofpot hebben gestoken. Waarom ? Daar heb ik toch ook mijn vragen naar. En dan praten we nog niet over de overheid.
Niet dat ik niet in buitenaards leven geloof, maar of het heelal al dan niet oneindig groot is is ook nog steeds een redelijk vraagteken...RazorBlade0075 zei:lol, kijk natuurlijk hebben ook andere volkeren hun taal enzo dat heb ik vergeten te vermelden.
Maar de rest toch niet, ten eerste ik zeg niet dat ze vroeger dom waren maar ik vraag mij af hoe ze die stenen op de piramide hebben gezet naarmate ze bij de top komen zo'n één steen weegt ongeveer een ton of meer zonder machines is dat toch wel onmogelijk, en voor zover ik weet heb ik nog nooit nergens gelezen hoe ze degelijk die piramides bouwden niemand weet dat nog altijd (denk ik, het kan verkeerd zijn hé).
Ten tweede voor zover ik zie bestaat deze topic alleen uit ofwel "Ja het zijn de aliens" of "Kom joeng aliens bestaan niet ga verder dromen" awel tegen die laatste groep zeg ik, vinden jullie dan niet dat er een kleine kans bestaat dat er ergens anders leven is?? ik bedoel het heelal is oneindig het zou toch wel zonde zijn dat wij de enigste levensvorm zijn die hier rondlopen....?
RazorBlade0075 zei:Ten tweede voor zover ik zie bestaat deze topic alleen uit ofwel "Ja het zijn de aliens" of "Kom joeng aliens bestaan niet ga verder dromen" awel tegen die laatste groep zeg ik, vinden jullie dan niet dat er een kleine kans bestaat dat er ergens anders leven is?? ik bedoel het heelal is oneindig het zou toch wel zonde zijn dat wij de enigste levensvorm zijn die hier rondlopen....?
Spliffsnatcher zei:Euhm het heelal is zeker niet oneondeig groot dat is toch al ff geweten dacht ik.
Anders stond de maan op oneindige afstand van de aarde
Spliffsnatcher zei:Euhm het heelal is zeker niet oneondeig groot dat is toch al ff geweten dacht ik.
Anders stond de maan op oneindige afstand van de aarde
holycrus zei:Kijk ons willen ze altijd laten geloven dat de pyramiden de laatse rustplaats was van de farao's( leg mij dan eens uit waarom alleen de niet-bekende koningen werden teruggevonden in die pyramiden)
holycrus zei:
RazorBlade0075 zei:Voor zover ik weet is oneindig= geen einde weet jij misschien waar de ruimte eindigt dan?? nee want niemand weet da en dan is de opvatting voor ons mensen toch wel dat ruimte oneindig is...toch??
hoe kan je dat nu weten da het nie oneindig is. alsof jij, of gelijk welke andere westerse wetenschapper met z'n geest kan begrijpen hoe het universum in elkaar zit.Quilombo zei:nope, t heelal breidt constant uit maar tis niet oneindig