Goety0206
Legacy Member
Hallo,
De laatste paar weken denken ik en een paar vrienden om zelf een politieke partij op te starten. Nu vragen wij ons af of iemand soms weet welke regels hiervoor gelden en welke papieren er moeten afgegeven worden en waar?
Dus mensen die links kennen naar site met info op, gelieve ze hier te posten
De laatste paar weken denken ik en een paar vrienden om zelf een politieke partij op te starten. Nu vragen wij ons af of iemand soms weet welke regels hiervoor gelden en welke papieren er moeten afgegeven worden en waar?
Dus mensen die links kennen naar site met info op, gelieve ze hier te posten



