|Bifi|
Legacy Member
Hallo,
We zouden een vzw gaan oprichten voor onze fuiforganisatie. Ik heb al beetje zitten zoeken op internet en heel wat informatie gevonden daarover al. Maar geraak er lijk niet direct wijs uit. Iemand die daar ervaring mee heeft en uitleg kan geven, wat je allemaal nodig hebt om dat in orde te krijgen.
greetz
We zouden een vzw gaan oprichten voor onze fuiforganisatie. Ik heb al beetje zitten zoeken op internet en heel wat informatie gevonden daarover al. Maar geraak er lijk niet direct wijs uit. Iemand die daar ervaring mee heeft en uitleg kan geven, wat je allemaal nodig hebt om dat in orde te krijgen.
greetz


) :
. Dat zal efkes zweten worden, want z'on oprichting heb ik nog nooit gedaan. Maar ik zal eens naar het stadhuis gaan of zij mij daarbij niet kunnen helpen.