Archief - Persoon uit Wevelgem/West-Vlaanderen gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prime-Omega

Legacy Member
Hoi,

Enkele weken geleden kocht ik hier wat van een persoon uit Wevelgem/West-Vlaanderen. Blijkbaar was dit een oplichter maar voor ik naar de politie ga ermee zou ik hem graag nog eens bellen ( een beetje assertief zijn kan nooit kwaad. ). Helaas is de website van de witte gids vrij beperkt, daarom mijn vraag, kan iemand ter omstreke van Wevelgem een persoon in zijn witte gids opzoeken aub :). Wegens privéregels mag ik zijn adres niet rechtstreeks posten dus dat volgt dan via een PM.

Alvast bedankt, Prime

Prime-Omega

Legacy Member
Ja heb zijn volledig adres, zoek gewoon iemand die bereidwillig is om zijn telefoonnummer op te zoeken :).

Prime-Omega

Legacy Member
Het blijkt een valse naam te zijn ( bedankt bekaertpj ) maar ik ben er vrij zeker van dat het adres moet kloppen. Ik heb dit gekregen van iemand waarmee hij een ruil had gedaan en waarnaar een pakketje is verzonden... Iemand nog tips?

Ik ben van plan binnenkort aangifte te gaan doen maar gaat dit echt mijn geld terugkrijgen? Ik heb nogal een vrij negatief beeld van de politie :p.

Stimpy

Legacy Member
pff die gaan da noteren.. ma doe een oproep op dit forum, mss zijn der nog die hij int zak gezet heeft, en ga dan gewoon es vriendelijk aanbellen en vragen naar uw geld, en dan pas de politie inschakele als da nix opbrengt

Prime-Omega

Legacy Member
Tprobleem is dat ik daar onmogelijk raak en de 2 andere personen die hij heeft bedrogen ook niet...

Jonathan

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9419943 zei:
Wat is zijn nick hier?

Die wordt best niet gepost vooraleer er weer flamewars uitbreken ofzo. Rapporteer het allezins en dan komt hij op de blacklist ! En van waar ben je juist of zijn die andere mensen ? Naar wevelgem raken is ZO moeilijk niet hoor . Trein naar Kortrijk en dan rechtstreekse bus naar Wevelgem.

#adelaar

Legacy Member
Poenanie zei:
Die wordt best niet gepost vooraleer er weer flamewars uitbreken ofzo. Rapporteer het allezins en dan komt hij op de blacklist ! En van waar ben je juist of zijn die andere mensen ? Naar wevelgem raken is ZO moeilijk niet hoor . Trein naar Kortrijk en dan rechtstreekse bus naar Wevelgem.

er is zelfs een afstapplaats met de trein in wevelgem dus je moet waarschijnlijk zelfs de bus niet nemen.:)

Gamer

Legacy Member
Poenanie zei:
Die wordt best niet gepost vooraleer er weer flamewars uitbreken ofzo. Rapporteer het allezins en dan komt hij op de blacklist ! En van waar ben je juist of zijn die andere mensen ? Naar wevelgem raken is ZO moeilijk niet hoor . Trein naar Kortrijk en dan rechtstreekse bus naar Wevelgem.

Dat is nu echt niet moeilijk om op te zoeken toch :)

democracy02

Legacy Member
trein + bus = minimum 14euro vervoerskosten alleen al...
en dan is er nog de kans dat op het moment je bij hem thuis aankomt,
hij de deur niet opendoet -of- hij niet thuis is.

iedere keer dat Prime-Omega naar wevelgem gaat,
kost het hem minstens 4 uur tijd héén en terug van bij hem thuis.

er is géén treinstation in Wevelgem :p

@thread starter, doe wat je moet doen...

en als het te veel moeite kost voor € 80,
vergeet de situatie dan gewoon.

't is maar € 80, not the end of the world. :p
der zijn van die zielige mensen in de wereld die er niets beter op vinden dan andere mensen op te lichten,
indien niet door het gerecht... zoiezo zijn ze al gestraft... ze moeten met zichzelf leven.

Prime-Omega

Legacy Member
@ Poenanie : Denk niet dat het echt veel uitmaakt of niet, persoon is sinds de deal toch niet meer online geweest. En wat betreft hem een bezoekje gaan brengen dat mag ik helaas niet van mijn ouders.


@ democracy02 : T'is niet die €80 die me erg hard tegensteekt ( eigenlijk ook wel een beetje, ben tenslotte maar een student ) maar wel dat hij er ongestraft mee weg komt. Spijtig dat hier niemand van Wevelgem is die zo vriendelijk zou willen zijn om hem een bezoekje te brengen.

Ik heb zijn adres op de Witte Gids website nog eens proberen op te zoeken aangezien hij een valse naam gebruikt maar heb helaas zijn nummer niet gevonden. Ik neem aan dat hij in een appartement woont aangezien hij in de Poststraat 59/002 woont maar op de Witte Gids vind ik enkel 59/b301 - 59/b11 - 59/b22 - 59/b0102 - 59/b0103 - 59/b0302.

Hmgrwngd

Legacy Member
Wat ga je doen ?

Iemand z'n knieschijven breken voor 80€ ? Het echte leven is The Sopranos niet.

Mag ik daarentegen klein vandalisme aanraden ? :p

Prime-Omega

Legacy Member
Nee gewoon, hem een beetje de schrik in de schoenen jagen door voor zijn deur te staan. Dan piept hij wel anders denk ik dan hier...

dJeez

Legacy Member
Contacteer de mensen van zijn lokale politiezone eens, doe je verhaal (best gestaafd door bewijs vb. emailverkeer ed meer). Wie weet levert dat iets op (maar maak je geen illusies). Sowieso doe je best wel een aangifte, al was het maar om de statistieken up-to-date te houden :p.

http://www.politiezonegrensleie.be/

JanVH

Legacy Member
Mits wat geluk werkt hij in de SAS NV te Wevelgem, een grafisch bureau, aangezien hij blijkbaar grafisch drukker is? Kleine kans, maar misschien kan je eens bellen naar dat nummer en vragen naar Peter Vercampt?
Nummer is trouwens 056-42 56 42

Misschien een waterkansje dat hij daar werkt... :)
Of een nog grotere kans dat hij daar niet werkt natuurlijk :P

Conqie

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Nee gewoon, hem een beetje de schrik in de schoenen jagen door voor zijn deur te staan. Dan piept hij wel anders denk ik dan hier...

n/o maar das gewoon stoere praat, ik denk dat het eerder andersom zal zijn

hatetn

Legacy Member
democracy02 zei:
er is géén treinstation in Wevelgem :p

moet ik anders een foto gaan trekken van dat onbestaand gebouw
ik heb heel mijn leven nog niet anders geweten dan dat het er is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan