Archief - politiek correctheid en homofobie...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

klip

Legacy Member
wie merkt er dat veel mensen zeggen dat homo's normaal zijn en gelijkwaardig, maar die tegelijkertijd homo's mijden als de pest uit een (misschien onbewuste) angst voor aanranding of besmetting?

Cazzz

Legacy Member
jup, kben zo ook :p Kheb ni echt iet tege homo's maar ik mijd ze bewust. Eigelijk toch meer uit angst..

btw, als da tagalog in u sig is en kzie daar het woord bakla staan, heeft het mss betrekking op deze thread? :p (want de rest kan ik ni echt vertale :D)

FEW

Legacy Member
ik kan stereotiepe homo's niet af. er zijn van die mannen die zo doen van: "kijk naar mij, ik ben homo en ik ben er fier op, dus ik ga me meteen ook verwijft gedragen!!!". dat vind ik dus alles behalve nodig :sop:

Crabtree

Legacy Member
Ik kan geen een homo af en vermijd ze ook als er zich voordoen en ik wind daar ook geen doekjes om als naar mijn mening daarover gevraagd word.


Er zijn nu eenmaal nog mensen die heel die homocultuur en de aanvaarding van zulke mensen verwerpen...

FEW

Legacy Member
Crabtree zei:
Ik kan geen een homo af en vermijd ze ook als er zich voordoen en ik wind daar ook geen doekjes om als naar mijn mening daarover gevraagd word.


Er zijn nu eenmaal nog mensen die heel die homocultuur en de aanvaarding van zulke mensen verwerpen...
maja, de meeste mensen op forums verwerpen en weigeren meningen zoals de uwe te accepteren omdat ze het politiek incorrect vinden. ook als is het uw mening. vrije meningsuiting..?

nuja, ik durf te wedden dat deze topic gesloten gaat worden, dan wordt mijn punt gewoon direct bewezen. het zou pas grappig worden moest mijn post dan verwijderd/bewerkt worden :p
(ik loop zeker al voor op de feiten?)

BulletsAreScene

Legacy Member
FEW zei:
ik kan stereotiepe homo's niet af. er zijn van die mannen die zo doen van: "kijk naar mij, ik ben homo en ik ben er fier op, dus ik ga me meteen ook verwijft gedragen!!!". dat vind ik dus alles behalve nodig :sop:
²nded verschikkelijk... hier waar ik woon loopt er zo ene enorme rond. Dieje heeft zelfs aan de directie van zijn school gevraagd of em ni in de vrouwenwc's mocht gaan pissen... :wtf:

menlor

Legacy Member
ja der zen er die er echt aandacht aan vestigen aan hun homo zijn en willen dat iedereen het weet, maar zo zijn er ni zoveel. Ik ken persoonlijk drie homo's en heb daar geen probleem mee. Ge ziet het niet, ze doen gewoon, tzijn mensen zoals gij en ik, maar die dan gewoon het zelfde geslacht verkiezen.

Maar lesbienes vind iedereen wel :niceone:

Tha_nOn

Legacy Member
BulletsAreScene zei:
²nded verschikkelijk... hier waar ik woon loopt er zo ene enorme rond. Dieje heeft zelfs aan de directie van zijn school gevraagd of em ni in de vrouwenwc's mocht gaan pissen... :wtf:

dan is die volgens mij eerder transseksueel
homo's willen geen vrouw zijn

Vlaams_front

Legacy Member
klip zei:
wie merkt er dat veel mensen zeggen dat homo's normaal zijn en gelijkwaardig, maar die tegelijkertijd homo's mijden als de pest uit een (misschien onbewuste) angst voor aanranding of besmetting?

1: Ik vind ze niet gelijkwaardig en zéker niet normaal.
2: Ik mijd ze als de pest.

Maar inderdaad, er lopen er wel meerdere rond die ze ontwijken.

Crabtree

Legacy Member
FEW zei:
maja, de meeste mensen op forums verwerpen en weigeren meningen zoals de uwe te accepteren omdat ze het politiek incorrect vinden. ook als is het uw mening. vrije meningsuiting..?

nuja, ik durf te wedden dat deze topic gesloten gaat worden, dan wordt mijn punt gewoon direct bewezen. het zou pas grappig worden moest mijn post dan verwijderd/bewerkt worden :p
(ik loop zeker al voor op de feiten?)


Ik weet ook wel dat ik mij in deze tijden niet al te populair maak door zulke dingen te zeggen, maar ik trek mij dat niet aan

Veel erger vind ik de posts waarbij mensen laten blijken er niks op tegen te hebben maar diep in hun binnenste het toch verwerpen, maar dan toch een positieve reactie geven uit schrik voor repressie vanwege de anderen

dus.....stop de hypocrisie en denk eens voor jezelf en niet wat anderen over jou zouden kunnen denken

afkeer van homofilie zou een natuurlijk instinct moeten zijn maar dat wordt dezer dagen onderdrukt door de maatschappij en media die het door middel van vanalles en nogwat (tv, kranten, noem maar op) probeert dat instinct te onderdrukken met positieve discriminatie en dmv een sfeer te creëren waarin de persoon met een negatieve mening over homo's direct wordt aangevallen vanwege z'n mening die niet strookt met het opgelegde dogma van maatschappelijke en media invloeden

omgekeerde wereld niet?

sheebs

Legacy Member
tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit. We mijden ze, hahaha dan zullen jullie voor de rest van jullie leven mogen wegrennen want homo's zitten nu eenmaal overal. dus veel succes jullie!

soms vraga ik me af of jullie achterlijk zijn ofzo: waarom leggen jullie altijd de link tussen homo's en verwijfd? of d elink: een homo zit aan elke gast? oke der zijn van die rangevallen die graag wa vrouwelijk doen, kvind d aook nie altijd gepast maar de gemiddelde homo si een gewone gast zoals u beste vriend da zou kunne zijn. Je merkt het niet op aan hun gedrag maar eerder aan hun GOEIE smaak en kleding. Dus ga aub niet de homos veralgemenen voor je ze leert kennen

op deze zin heb ik 1 woord: 'afkeer van homofilie zou een natuurlijk instinct moeten zijn ' => ROFLOL, ge vergeet wss da homofilie een antuurlijke oorzaka heeft, en niks te maken heeft met een ziekte?

best grappig, de vent ekunne de homos nie af ma zijn altijd stikjaloers als ze zien hoe goed de meiskes me homos overeen kome :D

Crabtree

Legacy Member
sheebs zei:
tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit. We mijden ze, hahaha dan zullen jullie voor de rest van jullie leven mogen wegrennen want homo's zitten nu eenmaal overal. dus veel succes jullie!

soms vraga ik me af of jullie achterlijk zijn ofzo: waarom leggen jullie altijd de link tussen homo's en verwijfd? of d elink: een homo zit aan elke gast? oke der zijn van die rangevallen die graag wa vrouwelijk doen, kvind d aook nie altijd gepast maar de gemiddelde homo si een gewone gast zoals u beste vriend da zou kunne zijn. Je merkt het niet op aan hun gedrag maar eerder aan hun GOEIE smaak en kleding. Dus ga aub niet de homos veralgemenen voor je ze leert kennen

op deze zin heb ik 1 woord: 'afkeer van homofilie zou een natuurlijk instinct moeten zijn ' => ROFLOL, ge vergeet wss da homofilie een antuurlijke oorzaka heeft, en niks te maken heeft met een ziekte?

best grappig, de vent ekunne de homos nie af ma zijn altijd stikjaloers als ze zien hoe goed de meiskes me homos overeen kome :D


u merkt aan dat dit een forum een "typisch oversexed heteroforum" is vol met venten, dus wat komt u hier dan zoeken

overigens als ge dit toch maar een typisch oversexed heteroforum vindt kan ik dan de link leggen dat ge liever met vrouwen chat/babbelt/omgaat en dat u dan beter naar een vrouwelijk gameforum (bestaat dat?) gaat of naar een andere vrouwenchat

begrijpt u nu de link dat men dan legt met dat "verwijfd zijn" aspect??

Cobra11

Legacy Member
sheebs zei:
tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit.

''Ik haat ze?'' (Die reply heb ik nog niet gezien)
''Het is een ziekte'' (hmm, ook niet gezien)
En wie had t over lesbiennes...?

lol :wtf:



Ik haat geen homo's... ze kunnen er denk ik ook niet veel aan doen. Maar ik zou er niet aan moeten denken.... 2 homo's die de act verrichten :p

Parnakra

Legacy Member
klip zei:
wie merkt er dat veel mensen zeggen dat homo's normaal zijn en gelijkwaardig, maar die tegelijkertijd homo's mijden als de pest uit een (misschien onbewuste) angst voor aanranding of besmetting?

Homofilie is ZEKER niet normaal, net zoals pedofilie en masochisme, om maar even twee voorbeelden aan te halen.

Qua gelijkwaardigheid aan mezelf (ik spreek niet voor anderen) bekijk ik het geval per geval, net zoals ik met alle anderen doe.

ManhunteR

Legacy Member
sheebs zei:
tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit. We mijden ze, hahaha dan zullen jullie voor de rest van jullie leven mogen wegrennen want homo's zitten nu eenmaal overal. dus veel succes jullie!

soms vraga ik me af of jullie achterlijk zijn ofzo: waarom leggen jullie altijd de link tussen homo's en verwijfd? of d elink: een homo zit aan elke gast? oke der zijn van die rangevallen die graag wa vrouwelijk doen, kvind d aook nie altijd gepast maar de gemiddelde homo si een gewone gast zoals u beste vriend da zou kunne zijn. Je merkt het niet op aan hun gedrag maar eerder aan hun GOEIE smaak en kleding. Dus ga aub niet de homos veralgemenen voor je ze leert kennen

op deze zin heb ik 1 woord: 'afkeer van homofilie zou een natuurlijk instinct moeten zijn ' => ROFLOL, ge vergeet wss da homofilie een antuurlijke oorzaka heeft, en niks te maken heeft met een ziekte?

best grappig, de vent ekunne de homos nie af ma zijn altijd stikjaloers als ze zien hoe goed de meiskes me homos overeen kome :D

amai gij voelt uweige echt overal aangevallen eh

niemand heeft gezegd da alle homo's zo'n verwijfde kerels zijn, ze zeggen enkel dat diegenen DIE dat doen, , da ze daar ni goe mee overweg kunnen

soms vraag ik mij ook af of gij achterlijk zijt, te wete da ge op elk forum hier wel een discussie verhit door het feit dage zaken opblaast en direct veel te hard en persoonlijk oppakt

denkimi

Legacy Member
ik heb persoonlijk niets tegen homo's. ik heb in feite tegen niemand iets zolang ik er geen last van heb. en tot nu toe heb ik geen last gehad met homo's

Mr. M

Legacy Member
Vlaams_front zei:
1: Ik vind ze niet gelijkwaardig en zéker niet normaal.
2: Ik mijd ze als de pest.

Maar inderdaad, er lopen er wel meerdere rond die ze ontwijken.
da gaat ook niemand verbazen da gij onverdraagzaam zijt tov van mensen die anders zijn/denken dan u natuurlijk

ik heb ook totaal niks tege homo's, mss da het me soms wa stoort als ze verwijfd doen maja, als die mense zo zijn zijn ze zo he

wie ben ik om te beslisse da da ni zou moge of mij daar ambetant in te maken

kvind het trouwens echt onbegrijpbaar da mensen homofilie vergelijken met pedofilie
volgens mij is er nog e verschil tussen 2 mannen die mekaar graag zien en ne gore pee die klein kindjes tege hun goesting/beter weten in misbruikt

Dieleman_F

Legacy Member
Parnakra zei:
Homofilie is ZEKER niet normaal, net zoals pedofilie en masochisme, om maar even twee voorbeelden aan te halen.

Qua gelijkwaardigheid aan mezelf (ik spreek niet voor anderen) bekijk ik het geval per geval, net zoals ik met alle anderen doe.

want om gelijkwaardig te zijn aan jou, moet je natuurlijk zware testen doorstaan :rofl:

Ik snap zelf niet dat mensen zelf maar kunnen denken over het al dan niet gelijkwaardig zijn, je hebt lik over honden.

Ik vind overdreven janetten ook irritant, maar zijn ze niet gelijkwaardig, dat is een andere vraag ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan