Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maja, de meeste mensen op forums verwerpen en weigeren meningen zoals de uwe te accepteren omdat ze het politiek incorrect vinden. ook als is het uw mening. vrije meningsuiting..?Crabtree zei:Ik kan geen een homo af en vermijd ze ook als er zich voordoen en ik wind daar ook geen doekjes om als naar mijn mening daarover gevraagd word.
Er zijn nu eenmaal nog mensen die heel die homocultuur en de aanvaarding van zulke mensen verwerpen...

²nded verschikkelijk... hier waar ik woon loopt er zo ene enorme rond. Dieje heeft zelfs aan de directie van zijn school gevraagd of em ni in de vrouwenwc's mocht gaan pissen...FEW zei:ik kan stereotiepe homo's niet af. er zijn van die mannen die zo doen van: "kijk naar mij, ik ben homo en ik ben er fier op, dus ik ga me meteen ook verwijft gedragen!!!". dat vind ik dus alles behalve nodig![]()

BulletsAreScene zei:²nded verschikkelijk... hier waar ik woon loopt er zo ene enorme rond. Dieje heeft zelfs aan de directie van zijn school gevraagd of em ni in de vrouwenwc's mocht gaan pissen...![]()
klip zei:wie merkt er dat veel mensen zeggen dat homo's normaal zijn en gelijkwaardig, maar die tegelijkertijd homo's mijden als de pest uit een (misschien onbewuste) angst voor aanranding of besmetting?
FEW zei:maja, de meeste mensen op forums verwerpen en weigeren meningen zoals de uwe te accepteren omdat ze het politiek incorrect vinden. ook als is het uw mening. vrije meningsuiting..?
nuja, ik durf te wedden dat deze topic gesloten gaat worden, dan wordt mijn punt gewoon direct bewezen. het zou pas grappig worden moest mijn post dan verwijderd/bewerkt worden
(ik loop zeker al voor op de feiten?)

sheebs zei:tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit. We mijden ze, hahaha dan zullen jullie voor de rest van jullie leven mogen wegrennen want homo's zitten nu eenmaal overal. dus veel succes jullie!
soms vraga ik me af of jullie achterlijk zijn ofzo: waarom leggen jullie altijd de link tussen homo's en verwijfd? of d elink: een homo zit aan elke gast? oke der zijn van die rangevallen die graag wa vrouwelijk doen, kvind d aook nie altijd gepast maar de gemiddelde homo si een gewone gast zoals u beste vriend da zou kunne zijn. Je merkt het niet op aan hun gedrag maar eerder aan hun GOEIE smaak en kleding. Dus ga aub niet de homos veralgemenen voor je ze leert kennen
op deze zin heb ik 1 woord: 'afkeer van homofilie zou een natuurlijk instinct moeten zijn ' => ROFLOL, ge vergeet wss da homofilie een antuurlijke oorzaka heeft, en niks te maken heeft met een ziekte?
best grappig, de vent ekunne de homos nie af ma zijn altijd stikjaloers als ze zien hoe goed de meiskes me homos overeen kome![]()
sheebs zei:tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit.


klip zei:wie merkt er dat veel mensen zeggen dat homo's normaal zijn en gelijkwaardig, maar die tegelijkertijd homo's mijden als de pest uit een (misschien onbewuste) angst voor aanranding of besmetting?
sheebs zei:tupisch een oversexte heteroforum he waarop bijna allemaal venten zitten, 2 lesbiennekes oeee daar ebbe ze niks op tege ze, lekker aan elkaar hun *** zitten likken, daar krijge ze nog ne harde van. MA als het dan over homo's gaat: oeeh tis ene ziekte, ik mijd ze, ik haat ze, tis ene ziekte, si la, jullie noemen ons niet normaal maar ik vind jullie zielig en ik lach jullie uit. We mijden ze, hahaha dan zullen jullie voor de rest van jullie leven mogen wegrennen want homo's zitten nu eenmaal overal. dus veel succes jullie!
soms vraga ik me af of jullie achterlijk zijn ofzo: waarom leggen jullie altijd de link tussen homo's en verwijfd? of d elink: een homo zit aan elke gast? oke der zijn van die rangevallen die graag wa vrouwelijk doen, kvind d aook nie altijd gepast maar de gemiddelde homo si een gewone gast zoals u beste vriend da zou kunne zijn. Je merkt het niet op aan hun gedrag maar eerder aan hun GOEIE smaak en kleding. Dus ga aub niet de homos veralgemenen voor je ze leert kennen
op deze zin heb ik 1 woord: 'afkeer van homofilie zou een natuurlijk instinct moeten zijn ' => ROFLOL, ge vergeet wss da homofilie een antuurlijke oorzaka heeft, en niks te maken heeft met een ziekte?
best grappig, de vent ekunne de homos nie af ma zijn altijd stikjaloers als ze zien hoe goed de meiskes me homos overeen kome![]()
da gaat ook niemand verbazen da gij onverdraagzaam zijt tov van mensen die anders zijn/denken dan u natuurlijkVlaams_front zei:1: Ik vind ze niet gelijkwaardig en zéker niet normaal.
2: Ik mijd ze als de pest.
Maar inderdaad, er lopen er wel meerdere rond die ze ontwijken.
Parnakra zei:Homofilie is ZEKER niet normaal, net zoals pedofilie en masochisme, om maar even twee voorbeelden aan te halen.
Qua gelijkwaardigheid aan mezelf (ik spreek niet voor anderen) bekijk ik het geval per geval, net zoals ik met alle anderen doe.
