Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Ik ben voor mijn ma aan het kijken om van abonnement van haar GSM te veranderen, maar nu heb ik een vraagje ivm de Smile-bundels van Proximus.
Bv met een Smile 10 bundel kan je 40min bellen, en het kost 0.12euro per sms. Maar als je bv heel de maand niet beld, enkel SMSt, is dat dan nog inbegrepen in de bundel? Kwil zeggen, moet je voor elke sms 0.12euro bijbetalen per maand bij je 10 euro? Of is dat inbegrepen in de prijs (totdat je over je 10 euro zit natuurlijk)?
Thanks
Ik ben voor mijn ma aan het kijken om van abonnement van haar GSM te veranderen, maar nu heb ik een vraagje ivm de Smile-bundels van Proximus.
Bv met een Smile 10 bundel kan je 40min bellen, en het kost 0.12euro per sms. Maar als je bv heel de maand niet beld, enkel SMSt, is dat dan nog inbegrepen in de bundel? Kwil zeggen, moet je voor elke sms 0.12euro bijbetalen per maand bij je 10 euro? Of is dat inbegrepen in de prijs (totdat je over je 10 euro zit natuurlijk)?
Thanks


