Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

*edit* link bij nader inzien terug gewistR-evolution™';8682240 zei:easy ? easy voor hackers of gewoon easy ?
als jij het kan mag je me altijd pm'en, maar ik ben er vrij zeker van van niet. Heb er me zelf eens wat in verdiept en het is helemaal niet simpel

atheros ftwL0k1- zei:goh veel netwerken hebben dan nog de simpelste beveiliging, WEP encryptie, kun je vrij gemakkelijk kraken, al wat je nodig heb is wat tijd en geen intel wireless adapter![]()

Wrong! (tenzij jij natuurlijk al die verschillende programma's geschreven hebt en weet hoe ze in hun werk gaan). Sommige programma's vragen dat by default, sommige programma's niet. En bij de meesten kunt ge het instellen. Maar er zijn veel computers die gewoon automatisch inloggen op het eerste het beste onbeveiligd netwerk hoorYasutoko zei:Je krijgt zowiezo als je ook zelf draadloos hebt bij het scannen ernaar vraag welk je wilt gebruiken ( draadloos internet ).

"Zoontje"-> harley?Den Freddie zei:vorig jaar fzo zat het zoontje van de buren ook op ons netwerk.
Was toen niet beveiligd, pcvent had alles gedaan en dat marcheerde goed dus stelden wij ons verder geen vragen.
Tot ik toevallig, op een nacht niet kon slapen en om 3u 's nachts het adsl lichtje op m'n router zag branden terwijl dit normaal altijd uit is als er niemand online zit via de router.
Volgende dag dan m'n verbindingstijden gechecked via skynet, daarna in de router gaan kijken naar de naam van de indringer.
De naam was No_Harley, en die peet heeft nen Harley, ver moesten we dus niet zoeken.
Veel verbruiken deed hem niet, zodat het amper opviel.
Dan paswoord erop en voila.
Btw, @ die persoon die hier zei dat hij ne stukje onbeveiligd laat:
ier kunnen wij gewoon connecten, ondanks het paswoord enzo hoor.
Als'k m'n ma haar laptop aanleg dan komt m'n netwerk er direct op, 'k moet alleen efkes ne pwd intypen.
R-evolution™';8682240 zei:easy ? easy voor hackers of gewoon easy ?
als jij het kan mag je me altijd pm'en, maar ik ben er vrij zeker van van niet. Heb er me zelf eens wat in verdiept en het is helemaal niet simpel
Mits je beschikt over de nodige tools & hardware en er voldoende trafiek is over dat wireless netwerk is WEP snel gekraakt (binnen de 10 minuten kan het bij een actieve aanval), en nee, de informatie krijg je niet. Leer Google gebruiken.R-evolution™';8682240 zei:easy ? easy voor hackers of gewoon easy ?
als jij het kan mag je me altijd pm'en, maar ik ben er vrij zeker van van niet. Heb er me zelf eens wat in verdiept en het is helemaal niet simpel
Welja, dat ge niet per se uw netwerk niet kan beveiligen om er zelf toch nog op te kunnen van in de tuin fzoEagleEye zei:"Zoontje"-> harley?
nja, em is in de 30 ofzo.
Maar da's nen echten blaaskaak, denkt dat hij de man is enz, maar ie maakt em enkel belachelijk.
Wat heeft dat te maken met 'een stukje onbeveiligd laten'?
? Tis niet omdat uw netwerk beveiligd is dat je er niet meer op kan van in uw tuin hoorDen Freddie zei:Welja, dat ge niet per se uw netwerk niet kan beveiligen om er zelf toch nog op te kunnen van in de tuin fzo
.hier ook beveiligd en ik geraak er nog op van 150m ver (1muur tussen)Den Freddie zei:Welja, dat ge niet per se uw netwerk niet kan beveiligen om er zelf toch nog op te kunnen van in de tuin fzo



