Elvis18
Legacy Member
Hey
Jullie kennen mij wss al van mijn vorige thread ^^ over of ne mens zonder liefde kan :applause:
Deze keer ga ik het hebben over iets anders
Wa ik nu ga zeggen is persoonlijk over mij en ik wil graag advies
Ik heb al jaren een gevoel, ik voel een leegte iets heel groots dat mist in mijn leven en op sommige momenten van de dag voel ik een enorme pijn alsof er 1000 messen in mijn hart steken en ik wil weten door wat komt dat? Het is geen prettig gevoel en zoals velen van jullie al weten (of toch diegenen die mijn vorige thread hebben gelezen) heb ik geen intresse in dat soort dingen. Of ik zou het toch ni mogen hebben anders ben ik straight aant gaan
Dus wa denken jullie? 1000 messteken in mijn hart is da een gevoel dak mis zoals bv liefde? of iets totaal anders? Kan het zijn omdat ik nooit liefde heb gehad (1ste lief, 1ste kus, seks enzo) da ik dit gevoel nu heb?
Mss ken ik mezelf niet, mss ben ik op zoek naar mijn ware ik. Mss heb ik mezelf nog niet gevonden en mss zal ik mezelf nooit vinden.
Flame on

Jullie kennen mij wss al van mijn vorige thread ^^ over of ne mens zonder liefde kan :applause:
Deze keer ga ik het hebben over iets anders
Wa ik nu ga zeggen is persoonlijk over mij en ik wil graag advies
Ik heb al jaren een gevoel, ik voel een leegte iets heel groots dat mist in mijn leven en op sommige momenten van de dag voel ik een enorme pijn alsof er 1000 messen in mijn hart steken en ik wil weten door wat komt dat? Het is geen prettig gevoel en zoals velen van jullie al weten (of toch diegenen die mijn vorige thread hebben gelezen) heb ik geen intresse in dat soort dingen. Of ik zou het toch ni mogen hebben anders ben ik straight aant gaan
Dus wa denken jullie? 1000 messteken in mijn hart is da een gevoel dak mis zoals bv liefde? of iets totaal anders? Kan het zijn omdat ik nooit liefde heb gehad (1ste lief, 1ste kus, seks enzo) da ik dit gevoel nu heb?Mss ken ik mezelf niet, mss ben ik op zoek naar mijn ware ik. Mss heb ik mezelf nog niet gevonden en mss zal ik mezelf nooit vinden.
Flame on






Melanchonisch of iets dergerlijks