spray-bunny
Legacy Member
Toen ik nog rookte vond ik roltabak veel lekkerder als filtersigaretten. Vooral tigra (zo'n lichtblonde tabak) is overheerlijk!
Naar het einde toe rookte ik enkel nog marlboro, maar da's een verslaving apart imo.
Ik merkte een enorm verschil tussen verslaafd zijn aan nicotine en verslaafd zijn aan marlboro.
Naar het einde toe rookte ik enkel nog marlboro, maar da's een verslaving apart imo.
Ik merkte een enorm verschil tussen verslaafd zijn aan nicotine en verslaafd zijn aan marlboro.


.