Archief - Shoppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
Brabantdam in Gent aflopen. Galleria Laurenzo heeft RL... Ook de Movies in de Sint Pieters Nieuwstraat eens bekijken. Wel meer G-star en uitgangskledij daar imo. Scapa store ook in Nieuwstraat (alley of de straat dat daar op uitkomt toch eh). Hoewel ik niet echt super m'n smaak vind in Gent. Nuja te lui om daar buiten te gaan shoppen. In Brabantdam wel een heel mooie Hugo Boss winkel.

russian

Legacy Member
In dezelfde straat is er ook een winkel met Armani, D&G etc... Wel weinig keuze...

BuffaloKampioen

Legacy Member
televetforum zei:
M'n ma stelt Gent voor.
Kun je daar Ralph Lauren, Seven, Armani enzo kopen? :s

In St Pietersnieuwstraat (het begin, startende van kouter) heb je een winkel voor mannen met Armani,D&G,Ralph Lauren,...

grtz

Darkness

Legacy Member
Ik kan Maasmechelen Village aanraden. Als het daar overspoeld wordt door Chinezen zal dat wel een reden hebben zeker :p

NoizeSuppressor

Legacy Member
|nfected zei:
Normaal wel in van die zijstraten, benauwd mss om anders niet meer soc. aanvaard te worden

belachelijk antwoord, als 't eraf kan waarom niet is het aan u om te zeggen dat dat niet ok is?

|nfected

Legacy Member
Nee ik vind het vind het belachlijk van die smiley, precies of er geen andere merken zijn dat hij goed kan vinden. En dees merken zijn nu ook nt zo speciaal he in iedere stad heb je winkels die ze hebben, ge moet soms gewoon meer zoeken

Ali_

Legacy Member
Thin Liz zei:
LOL :p Je moet er echt eens een rondje op rijden, echt niet normaal. Zeker als het regent staat dat vol met putten water, maar ook gewoon bij een zonnig weertje zie je dat het dak vol met 'golven' staat zeg maar.

Gewoon naar wijnegem shopping center gaan, hier is da tenminste wa deftiger. En tis hier ook stukken gezelliger dan Waasland SC en groter en de parking is normaal :D

Cedric

Legacy Member
knokke is idd heel goed als ge veel geld hebt :)

ik ga altijd naar brugge om te shoppen.

en qua auto's: zoveel ziet ge hier ni voor de moment hoor, een paar porsches en een AM db9

Firestyler

Legacy Member
televetforum zei:
M'n ma stelt Gent voor.
Kun je daar Ralph Lauren, Seven, Armani enzo kopen? :s

Ralph Lauren in de Winch, is Seven nie van Armani? allé Armani koop ik hier in de buurt dus da koop ik ni ergens int tstad

Snap

Legacy Member
Ik koop mijn kleren in een klein winkeltje in Aalter, Bazill
Tis er ni zo ne snobboel mee portiers zoals in Knokke maar ze eeft wel al et schoonste gerief van Armani, Hugo, Diesel, Replay, ...

Firestyler

Legacy Member
Snap zei:
Ik koop mijn kleren in een klein winkeltje in Aalter, Bazill
Tis er ni zo ne snobboel mee portiers zoals in Knokke maar ze eeft wel al et schoonste gerief van Armani, Hugo, Diesel, Replay, ...

portiers in knokke? nog nie veel van gemerkt

Suphafly

Legacy Member
Arifiene zei:
Schrap die Louis Vuitton maar al, da is wel ietske duurder dan burberry en consoorten. Zelfs jouw ma gaat daar haar bedenkingen bij hebben. Ge hebt een Burberrywinkel in t Zoute. In Antwerpen hebde de princess voor vrouwen, kweet niet of ze daar mannenkledij hebben.
Rijsel stelde niet veel voor imo.
En Dod (Brussel) is 5 etages vol rommel :/

mss is z'n moeder wel rijk? en kan die da wel kopen voor hem
gij moet toch ni in zijn plek beslissen

Arifiene

Legacy Member
Suphafly zei:
mss is z'n moeder wel rijk? en kan die da wel kopen voor hem
gij moet toch ni in zijn plek beslissen

ik ken die jongen heel goed, t was vroeger men beste maat, anders zou k het ook niet zeggen ok :ironic:

jorrelemargi

Legacy Member
Jerryboy zei:
DOT winkels in Brussel daar hebben ze alle duurdere merken.

alsek zie wa de jongeman in kwestie zoekt zou'k hem ni naar den DOT sturen. Antwerpe is de place to be alsook brussel voor snobkleren en hoge kollekes :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan