Ik kan de commentaar over molenheide bevestigen. Alhoewel het afaik geen keten is zoals sun/centerparcs is het fun om er een paar dagen of zelfs maar 1 dag naartoe te gaan. Glijbanen zijn perfect waarbij de snelste zo steil en smal is dat je samen met het water dat zich dan niet onder je rug maar rond je lichaam bevindt naar beneden valt.