Savage zei:
raar, bij de meeste (zoals bij mij) doet het inkleuren minder pijn
bij men vriend was het ook zo, hij heeft ne tribal op zen rug en hij had tegen mij gzegd dat het lijntje trekken pijnlijker was dan inkleuren. toen hij da lijntje begon te trekken, dacht ik 'hoho da wordt ier relaxen' NIET DUS

men vriend zei da da kwam omda da een rond ding was ofzo. kwee ni goe meer (khad te veel pijn

:d)
en at stimpy: het is op men schouderblad!! dus ik loop daar momenteel niet mee te koop aangezien het zo koud is. en ik wil niet dat het voor bepaalde mensen hun ogen komt, daarmee ... en mij een care wa ge daar van denkt! tis mijn leven en MIJN tattoo
