kloon
Legacy Member
killgore zei:Owyeah, dommel is zo geweldig.
Wij zouden 5€ meer betalen aan dommel die ons wat extra geeft?
Wat downloadlimiet meer & binary newsservers. Voor de rest gaat het nog eens een pak trager ook.
Dommel wordt hier toch serieus overrated hoor de laatste maanden.
tja dat is ieder zijn keus hé
tijdens het surfen merk je er niets van en downloaden gaat voor mij snel genoeg
wat ben je met snel downloaden als je limiet direct op
mijn 125 gig komt hier vlotjes binnen :applause:


), dan zul je automatisch meer downloaden.

)