Shyheim
Legacy Member
splasH^ zei:Leidingen door u vloer kan wel ;D maar als ge zelf is na denkt wete toch ook wel waar u boiler sta en waar alle kraantjes zijn en of die de vloer moeten passeren of ni eh![]()
mja ma elektriciteitsbedrading mss ni e...
Arifiene zei:rigghhhttt, raf zijn manier van reageren (beetje onzeker jongen? omdat een meisje het wel kan en gij niet)
ge vraagt gwn aan uw pa waar leidingen/kabels lopen en daar boort ge vooral niét
tis nogal moeilijk
pussy
edit: neem zo'n boorpin die iets breder is dan uwe kabel eh, dan kunt ge direct recht boren, als ge een dunnere pin neemt krijgde uw kabel der ni door, moete bijschaven en das prutsen
mja mijn ma die weet da ook ni langs waar da loopt ze.
lijkt mij ook nogal logisch da uw boorpin dikker moet zijn als uwe kabel, nee?

Cyc1oon zei:Men legt leidingen vaak/altijd naar het midden van de vloer. Als je een gaatje boort in de hoek van je ruimte ben ik 99,9% zeker dat je geen leidingen/draden gaat meehebben (natuurlijk geen hoeken pakken waar een stopcontact ofzo zit)
mja kpeis ni dat er stopcontact lope... ma tprobleem is, tussen mijn kamer en de garage zit nog een kamer. en naast dié kamer is ons waskot, dus daar lope doffice waterleidingen he. maar of die via die kamer daarnaast gaan weet ik nu niet direct...
X_Forcemaster_X zei:Splitter op "de" TV kabel in de kelder, en dan de kabel naar boven trekken idd. Kheb hier zelf nu 1 jaar TV op men kamer. Ons pa had dieje kabel gewoon mee door da gat waar de verwarmingsbuizen doorgaan getrokken, dan nog een gaatje naar de zolder en twas gefixt.
Der moet wel ne versterker op, kheb vrij slecht signaal op sommige zenders, en ik erger mij daar echt DOOD aan, lol.
ne splitter das iets dak dan zal moete kope? wa bedoelde juist?
wa is ne versterker?

)
)
kheb het ni zelf betaald ma bon ^^