Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir.Killalot zei:Ik heb eigenlijk iets nodigs dat zeer goedkoop is voor te bellen, al die telefoontjes naar mn lief ruïneren me![]()
)Same here, heb men vriendin ook TMF kaartje gekocht, ik heb base unlimited dus da is gewoon ideaal. Mja valt wel op dat ge dan voor de minste scheet die telefoon al vast hebtSweetEmmaRose zei:base, omdat mijn vriend dan ongelimiteerd naar mij kan belle![]()

Dat vergeten inderdaad veel mensen.Tah_b00nz0r zei:ja idd da base to base truukske valt vooral in de smaak bij de koppelkes![]()
gelukkig hebbe wij beiden belgacom op de vaste lijn en kan ik zo ook gratis bellen naar haar zonder extra kost (na 17u dan wel ma bel toch nooit eerder)
ter vergelijking:Tah_b00nz0r zei:voor men gsm heb ik ook pay & go generation. vrij goedkoop tbh
7u - 16u: 12c/sms 50c/per minuut bellen
16u - 7u + weekends + feestdagen: 8c/sms 25c/per minuut bellen
als ge dan idd binne de maand herlaad voor min 10€ krijgde 1000 gratis smskes ja tssn 16u - 7u door de week en in de weekends + feestdagen
Sir.Killalot zei:Ik heb eigenlijk iets nodigs dat zeer goedkoop is voor te bellen, al die telefoontjes naar mn lief ruïneren me![]()

http://www.base.be/BASE/nl/Home/Producten/Prepaid/Internationale_tarieven/page.aspx/1566sneax zei:ik zit nu bij 'telenet mobile' en mja da zijn 'normale' prijzen maar als ge _zoekt_ vind ge altijd wel één of andere provider die geknipt is voor u en waar ge véél minder moet betalen
simyo.be is hierboven al genoemd, ik zou eigenlijk evengoed naar daar kunnen migreren
wat ge eigenlijk moet doen is al uw gesprekken enzo van een maand (of 2 maand) analyseren en kijken hoelang ge belt, hoeveel procent daarvan naar welke provider (zelfde voor sms'en) en dan kijken of er personen of nummers zijn die uitzonderlijk veel voorkomen
dan kunt ge beginnen kijken eh, beter een algmeen goedkoper abbo of beter gratis bellen naar 2 personen en de rest wa duurder etc... ge kunt het perfect uitrekenen hoeveel ge spaart en of het dan uberhaupt de moeite is om te veranderen
ik haat het dat op de websites van die providers de tarieven altijd zo ver zijn weggestoken, bv. die simyo.be ok de binnenlandse tarieven staan op élke pagina maar voor het buiteland heb ik snel gezocht (kheb ni echt de site uitgekamt ma bon) en ik vond ze gewoon niet
zelfde had ik bij proximus en base! bij telenet viel da nu net goe mee

altijd al zo geweest. Geen vernoemenswaardige problemen mee. Buiten 1 keer en da was mijn fout
zatte dingen
makkelijk idd, gratis na 16u.
. Zeer tevreden
Zelfs de telefoontjes zijn goedkoper als bij Mobistar (nu ist iets van een 0,25€/min wat ik nie zo veel vind, vroeger was het 0,35€ geloofk)
)