Archief - Tmf,Base,Mobistar of Proximus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
hehe, ik heb mijne generation vooral voor da gratis SMSe. ik SMS nu ook wel tussen 7 & 16, ma meestal kom ik wel toe met die €10 voor een maandje dan... meeste SMSe zijn int weekend enal.
telefonere doe ik quasi nooit. kbel ni graag.

Bontus

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik heb eigenlijk iets nodigs dat zeer goedkoop is voor te bellen, al die telefoontjes naar mn lief ruïneren me :sop:

Als het naar een vaste lijn is: Skype: aan 1,7 cent per minuut.
Maar ik veronderstel dat je naar haar GSM belt, dan moet je een andere VOIP oplossing zoeken.

SweetEmmaRose

Legacy Member
base, omdat mijn vriend dan ongelimiteerd naar mij kan belle :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja idd da base to base truukske valt vooral in de smaak bij de koppelkes :p
gelukkig hebbe wij beiden belgacom op de vaste lijn en kan ik zo ook gratis bellen naar haar zonder extra kost (na 17u dan wel ma bel toch nooit eerder :p)

voor men gsm heb ik ook pay & go generation. vrij goedkoop tbh

7u - 16u: 12c/sms 50c/per minuut bellen
16u - 7u + weekends + feestdagen: 8c/sms 25c/per minuut bellen

als ge dan idd binne de maand herlaad voor min 10€ krijgde 1000 gratis smskes ja tssn 16u - 7u door de week en in de weekends + feestdagen



ff een andere vraag: heb sinds kort nog maar generation, vanaf ergens vorige week ofzo maar ik heb voor het laatst herladen op 22/02. als ik dan nu herlaad voor 22/03, krijg ik dan al die gratis smskes of zou ik die enkel gekregen hebben als ik al voor 22/02 generation had?

Godzilla*Akira

Legacy Member
Telenet abbo.
Nuja geen abbo kosten, enkel wat je belt, smst.
Wat bij mij zo een 10€ per maand is.

Met Telenet Mobile geniet je van voordelige en éénduidige tarieven. Je maakt gebruik van een zeer stevig netwerk, dus je bent altijd en overal bereikbaar, ook in het buitenland.
Bovendien hebben Telenet Internet- of Telefonieklanten een streepje voor. Zij betalen 0 euro abonnement in plaats van 4,95 euro

* Je belt heel goedkoop naar alle vaste lijnen: 0,15 euro per minuut, dag en nacht.
* Je krijgt supervoordelige tarieven naar alle gsm-operatoren: 0,20 euro per minuut, dag en nacht.
* Je hebt 1 vast tarief voor sms: 0,15 euro.
* Je gesprekskosten komen gewoon op je huidige Telenetfactuur.
* Je kan altijd onmiddellijk opzeggen. Geen kosten, geen discussie.
* Je belt via een uitstekend netwerk, dus je bent overal bereikbaar.
* Je betaalt per sim-kaart éénmalig 5 euro om in te stappen.
* 0 euro abonnement voor Telenet Internet- of Telefonieklanten.

GroovyBeatsss

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
base, omdat mijn vriend dan ongelimiteerd naar mij kan belle :D
Same here, heb men vriendin ook TMF kaartje gekocht, ik heb base unlimited dus da is gewoon ideaal. Mja valt wel op dat ge dan voor de minste scheet die telefoon al vast hebt:D

Bontus

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ja idd da base to base truukske valt vooral in de smaak bij de koppelkes :p
gelukkig hebbe wij beiden belgacom op de vaste lijn en kan ik zo ook gratis bellen naar haar zonder extra kost (na 17u dan wel ma bel toch nooit eerder :p)
Dat vergeten inderdaad veel mensen.
Tah_b00nz0r zei:
voor men gsm heb ik ook pay & go generation. vrij goedkoop tbh

7u - 16u: 12c/sms 50c/per minuut bellen
16u - 7u + weekends + feestdagen: 8c/sms 25c/per minuut bellen

als ge dan idd binne de maand herlaad voor min 10€ krijgde 1000 gratis smskes ja tssn 16u - 7u door de week en in de weekends + feestdagen
ter vergelijking:
Mobistar Tempo Essential:
herlaad voor €25: vast beltarief van 25c/minuut (herlaad je voor meer, dan daalt het tarief tot 20c/minuut
30 gratis belminuten naar Mobistar (1 maand geldig, en alleen als je herlaadt binnen de maand na je vorige herlaadbeurt)

citrofenwick

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik heb eigenlijk iets nodigs dat zeer goedkoop is voor te bellen, al die telefoontjes naar mn lief ruïneren me :sop:

pay & go smile ftw in uw geval
5€ abokosten en met die 5€ kunt ge 30x 1u bellen!
ik heb dit abo ook btw en sommige van mijn vrienden ook, dus het is zeer voordelig.
telt ook naar vaste lijnen btw
naar mobistar etc ist wel 0.37€ min...
grtz

ps, ik weet wel niet of da nog geldig is om in te schrijven :p

sneax

Legacy Member
ik zit nu bij 'telenet mobile' en mja da zijn 'normale' prijzen maar als ge _zoekt_ vind ge altijd wel één of andere provider die geknipt is voor u en waar ge véél minder moet betalen

simyo.be is hierboven al genoemd, ik zou eigenlijk evengoed naar daar kunnen migreren

wat ge eigenlijk moet doen is al uw gesprekken enzo van een maand (of 2 maand) analyseren en kijken hoelang ge belt, hoeveel procent daarvan naar welke provider (zelfde voor sms'en) en dan kijken of er personen of nummers zijn die uitzonderlijk veel voorkomen

dan kunt ge beginnen kijken eh, beter een algmeen goedkoper abbo of beter gratis bellen naar 2 personen en de rest wa duurder etc... ge kunt het perfect uitrekenen hoeveel ge spaart en of het dan uberhaupt de moeite is om te veranderen

ik haat het dat op de websites van die providers de tarieven altijd zo ver zijn weggestoken, bv. die simyo.be ok de binnenlandse tarieven staan op élke pagina maar voor het buiteland heb ik snel gezocht (kheb ni echt de site uitgekamt ma bon) en ik vond ze gewoon niet

zelfde had ik bij proximus en base! bij telenet viel da nu net goe mee

GroovyBeatsss

Legacy Member
sneax zei:
ik zit nu bij 'telenet mobile' en mja da zijn 'normale' prijzen maar als ge _zoekt_ vind ge altijd wel één of andere provider die geknipt is voor u en waar ge véél minder moet betalen

simyo.be is hierboven al genoemd, ik zou eigenlijk evengoed naar daar kunnen migreren

wat ge eigenlijk moet doen is al uw gesprekken enzo van een maand (of 2 maand) analyseren en kijken hoelang ge belt, hoeveel procent daarvan naar welke provider (zelfde voor sms'en) en dan kijken of er personen of nummers zijn die uitzonderlijk veel voorkomen

dan kunt ge beginnen kijken eh, beter een algmeen goedkoper abbo of beter gratis bellen naar 2 personen en de rest wa duurder etc... ge kunt het perfect uitrekenen hoeveel ge spaart en of het dan uberhaupt de moeite is om te veranderen

ik haat het dat op de websites van die providers de tarieven altijd zo ver zijn weggestoken, bv. die simyo.be ok de binnenlandse tarieven staan op élke pagina maar voor het buiteland heb ik snel gezocht (kheb ni echt de site uitgekamt ma bon) en ik vond ze gewoon niet

zelfde had ik bij proximus en base! bij telenet viel da nu net goe mee
http://www.base.be/BASE/nl/Home/Producten/Prepaid/Internationale_tarieven/page.aspx/1566

10sec gezocht:p

TitaTovenaartje

Legacy Member
ik zit ook bij Simyo
waar ik vroeg aan 25euro/maand zat (pay and go), zit ik nu nog aan 15 euro/maand

?therapy?

Legacy Member
Heb mobistar, dno waarom :) altijd al zo geweest. Geen vernoemenswaardige problemen mee. Buiten 1 keer en da was mijn fout :$ zatte dingen :D

Wil eigenlijk wel Pay & go worden :) makkelijk idd, gratis na 16u.
Maar das alleen maar geldig voor 31 dagen & dan moet ge weer herladen voor minstens €10 ?

zaffah

Legacy Member
zit ook bij zo'n smile bundel van proximus.

Lekker handig als het liefke ook bij proximus is :d
Maandelijkse kost = 5€ + 3€ smspack.
Komt voor mij echt goedkoop uit :)

h0pje

Legacy Member
Vroeger had ik Mobistar Tempo maar zo'n weekje geleden overgestapt naar Proximus Pay & Go Generations en kmoet zeggen: :love:. Zeer tevreden ;) Zelfs de telefoontjes zijn goedkoper als bij Mobistar (nu ist iets van een 0,25€/min wat ik nie zo veel vind, vroeger was het 0,35€ geloofk)

Rage

Legacy Member
Ik zit bij Base. (E-Sim)

0.25 cent per minuut. Maar ik krijg €12 euro belwaarde & 30minuten gratis naar base als ik voor 10euro herlaad. Dus ik krijg €19.50 belwaarde als ik €10 betaal.

Al mijn vrienden hebben base, mijn ouders, mijn zus, ... (GEEN uitzonderingen!)

Ik stuur trouwens bijna nooit sms'en. De laatste keer dat ik meer als 3 sms'en in een maand heb verstuurd zal in 2005 zijn geweest. (Bij wijze van spreken :p )

Sneakytje

Legacy Member
Ik heb Mobistar Tempo - after school. Maar ik twijfel om te veranderen naar Tempo Music. Ben wel tevreden. Elke schoolvakantie + weekend + na 16u (of 17u) bel je aan een verminderd tarief. (after school wordt alleen nog gebruikt door mensen die het al hebben, nieuwe gebruikers kunnen dit tarief niet meer kiezen)

Mohmed

Legacy Member
Heb nog 3 vraagjes,

1. Als je een sim-kaart koopt van tmf --> €10 is de kostprijs denk ik voor de sim-kaart+ 10€ belwaarde als ik mij nie vergis, hoe hoog kun je herladen max bedrag?

2. Heb gehoord van een actie bij TMF als je herlaad voor 10 € krijg je bv 300 sms gratis. Kan dit ook met 2 * 5€ of moet dat met een kaart van 10 € zijn.

en derde en laatste vraag: welke prijs van herlaadkaarten bestaan er? hiermee bedoel ik welke herlaadkaarten bestaan er van welk bedrag---> 5€ weet ik maar zijn er nog andere bv 10-15-25€ bij tmf?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan