Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De Clercq

Legacy Member
Euhm, ik heb nog nooit gevochten, maar wat me wel opvalt is wanneer je iemand hebt met een grote mond dat hij toch niet zoveel doet. het zijn dan meestal zijn vriendjes.

Gewoon doen of je flauwvalt lijkt mij nog altijd het beste :D of weglopen natuurlijk

ChunWai.

Legacy Member
De Clercq zei:
Gewoon doen of je flauwvalt lijkt mij nog altijd het beste :D

Ja, dan val je daar op de grond en dan neem je de kans dat ze tegen je beginnen te stampen? Nee, liever niet

skelly_king

Legacy Member
Aan de overpoort heb je zo van die openbare toiletten aan het restaurant van den unief dachtek. Ik en m'n maat wouden daar gaan pissen ma zat nog volk voor ons en opeens begint daar nen gast tegen de buitenkant te pissen. Ma doordat ge daar zo'n spleet hebt plast hij bijna op de persoon die aan het toilet staat( snapte ? :D ). Dus m'n maat wacht me pissen en dan begint die ene zatten daar super spel te zoeken enzo , van ja 'k eb 10 man achter mij in de cuba gaan we battren enzo van die felle praat. Ik probeer altijd ruzies op te lossen in plaats van te vechten , maar m'n maat nie:d en 'k hou em zo wa tegen ( diene anderen ) en ik ben al nie groot en ben 16 en hij was nog kleiner dan mij en begon hij te stoefen dat hem 19 was enzo. Zag er egt 34 uit met zo'n versleten huid enzo :D En ja was redelijk afgang voor hem want m'n maat was 20( nie da de leeftijd iets uitmaakt) . Maar zo ziet ge , voor gewoon ke te gaan pissen kunt ge al ruzie ebben :D


En euhm ik kijk ook altijd recht in de ogen. ze hebben zo eens een onderzoek gedaan bij agressievelingen en ze zagen schaduw van mensen. Ale de mensen liepen langs een doek ofzo en ze zagen nie hoe hij eruit zag ma wel hoe hij stapte ( Rechtop, slenteren, ..) En ze moesten zeggen wij ze zouden nemen om op te slaan. En de persoon die naar beneden kijkt en nie rechtop wordt sneller slachtoffer van nutteloze vechtpartijen. Als je rechtop loopt toon je wat meer zelfvertrouwen enzo.

Godlessarto

Legacy Member
Ik ben tegen vechten, maar als ne vriend ineengeslage wordt dan knapt er toch iets hoor. Ik ben blij da het nognooit gebeurt is en ik hoop dat nooit ga gebeuren.

Plastic

Legacy Member
Al relatief vaak gevochten... meestal in de metro rond de avond me ne maat...

Btw er is totaal niets zieligs aan vechten, alleen als je het uitlokt om geen reden maar anders is dat een manier als een ander, zolang het nie 15 tegen 1 is...

ChunWai.

Legacy Member
Plastic zei:
Al relatief vaak gevochten... meestal in de metro rond de avond me ne maat...

Btw er is totaal niets zieligs aan vechten, alleen als je het uitlokt om geen reden maar anders is dat een manier als een ander, zolang het nie 15 tegen 1 is...

Is kijken naar iemand een reden?:p

ng

Legacy Member
Godlessarto zei:
Ik ben tegen vechten, maar als ne vriend ineengeslage wordt dan knapt er toch iets hoor. Ik ben blij da het nognooit gebeurt is en ik hoop dat nooit ga gebeuren.

Als het nog niet is gebeurd, dan kan je het niet weten.
Wie weet sta je wel verlamd aan de grond genageld.

De Clercq

Legacy Member
C2W zei:
Is kijken naar iemand een reden?:p

Ja, ik krijg het ervan als mensen zo doen. Net hetzelfde als je per ongeluk tegen iemand botst en je verontschuldigt je dat ze dan toch nog willen uitlokken tot een gevecht.

TheAntropoid

Legacy Member
beste is ..
gewoon niet vechten
Er komen altijd meer problemen van en ook al win jij misschien in een gevecht ..
Er komen represailles
die gast is zwaar gewond en jij kunt er voor opdraaien
strafblad bij politie
etc etc

Nooit afgaan op schijn. Je weet niet hoe die persoon is en wat hij mb wel allemaal kan of personen kent.

als je verliest klopt dien eikel je misschien het hospitaal in en ben je volledig gekloot.


kheb ook al wat close calls gehad.
Zelf al eens met 10 skinners.
allé dat was toen ik een maat verdedigde.. Anders had die zeker zwaar lap gehad.

Decay

Legacy Member
Pfft voor uw eigenbelang ist beter dat ge wel vecht imo. Ook al word ge in elkaar gemept door nen hoop anderen later. Dan hebt ge tenminste uw zelfrespect nog.
Gebroken botten helen wel, een gebroken zelfvertrouwen daar moet ge voor naar de psychiater en word ge ongelukkig door. Als er 15 man u in elkaar klopt dan kunt ge daar niks aan doen en hebt ge uzelf niks te verwijten. Als ge als ne lafaard wegloopt wanneer ze uwe maat of whatever neerslagen dan zijn de gevolgen veel groter dan van een boks in uw gezicht. Lichamelijk leed is inferieur aan mentaal leed hoor. Als ge dat niet snapt gade geen plezant leven leiden.

PaJaMa

Legacy Member
ik kijk ook altijd recht in de ogen nog nooit problemen mee gehad..

ng

Legacy Member
Decay zei:
Pfft voor uw eigenbelang ist beter dat ge wel vecht imo. Ook al word ge in elkaar gemept door nen hoop anderen later. Dan hebt ge tenminste uw zelfrespect nog.
Gebroken botten helen wel, een gebroken zelfvertrouwen daar moet ge voor naar de psychiater en word ge ongelukkig door. Als er 15 man u in elkaar klopt dan kunt ge daar niks aan doen en hebt ge uzelf niks te verwijten. Als ge als ne lafaard wegloopt wanneer ze uwe maat of whatever neerslagen dan zijn de gevolgen veel groter dan van een boks in uw gezicht. Lichamelijk leed is inferieur aan mentaal leed hoor. Als ge dat niet snapt gade geen plezant leven leiden.

Bwou ook niet overdrijven é.
Ok, als één van uw vrienden slaag krijgt, dan loopt ge natuurlijk niet weg maar klopt ge derop.
Maar voor de rest, als je alleen bent en je ziet dat je dik slaag gaat krijgen. (als in, zij zijn met een groepje en jij alleen) Dan zou ik toch niet blijven staan.

Fuck pride dan zenne.

ChunWai.

Legacy Member
Decay zei:
Pfft voor uw eigenbelang ist beter dat ge wel vecht imo. Ook al word ge in elkaar gemept door nen hoop anderen later. Dan hebt ge tenminste uw zelfrespect nog.
Gebroken botten helen wel, een gebroken zelfvertrouwen daar moet ge voor naar de psychiater en word ge ongelukkig door. Als er 15 man u in elkaar klopt dan kunt ge daar niks aan doen en hebt ge uzelf niks te verwijten. Als ge als ne lafaard wegloopt wanneer ze uwe maat of whatever neerslagen dan zijn de gevolgen veel groter dan van een boks in uw gezicht. Lichamelijk leed is inferieur aan mentaal leed hoor. Als ge dat niet snapt gade geen plezant leven leiden.

De meesten (sorry, iedereen) zeggen wel dat ze niet zouden weglopen als ze een vriend slagen. Weglopen van een gevecht waarbij je alleen staat, als dat je zelfrespect verknalt, nogal domme zelfrespect dan ze. Ik kies dat ik wegloop of niet, 't is niet dat mijn vrienden me daardoor anders gaan bekijken hoor.

ng

Legacy Member
Decay zei:
Pulp Fiction :p Pride is dat niet, zelfrespect :)

Inderdaad, Pulp Fiction.

En om in die sfeer te blijven.
Ik zou toch niet graag meemaken dat die anderen mij met hun pride stingen.

Psykee

Legacy Member
Ik heb al 2 x echt gevochten ...
ben soms wel agressief en sla dan de persoon in kwestie (terug) tegen zijn tanden :p

maar ik probeer het wel meestal te vermijden..

skelly_king

Legacy Member
ge moet alles beke relativeren denkek. Wat decay bedoeld is dat wnr ge me een hebt gevochten gewoon en da later ze opeens op u beginnen slaan dat ge dan fysiek pijn zult lijden maar mentaal niet want wie kan u iets verwijten?

bij ons op school zitten er in het 2e 3 johnies :D Natuurlijk is iedereen bij ons anti jumpers en die mannen deden altijd stoer en hadden zo 4 dagen aan een stuk wa mannen aan de schoolpoort staan om op iemand te slaan enzo. Nooit iets van gekomen natuurlijk en dan wouden ze een klein gastje ke slaan die totaal niets fout ad gedaan. Dus ik en paarmaten , en redelijk wa van de 6e jaars ( ik zit int 5e) gingen ke mee voor diene kleinen. Komt er daar opeens uit het niets nen gast van 15 te slaan op die jumpers. kleiner dan hun zelf. Ze zijn weggelopen!! Das een sociale zelfmoord als je het mij vraagt :)

Wat ik dus bedoel is als ge boel zoekt en altijd fel doet en dan slaag krijgt en verliest ==> zielig

waffel

Legacy Member
ale hier een minder stoer verhaal dan maar!

ooit bende skins tegegekomen, beginne lope vo ons leven want die ginge ons waarlijk doodslaan, hebben ze in een bar (een van me vrienden was zwart, wss daarom dat ze zo aggresief waren) een andere zwarten neergestoken
Ja mensen, dat in hartje brugge ..

Nooit zelf moeten beginnen vechten maar ik deins wel nooit weg van een paar stoere klojo's die aggresief doen rond je voor een of ander reden (studio hall; jumpfeestjes, is daar een mooi voorbeeld van)

Maar ik zou toch heel graag een vechtsport kunnen combineren met men powertraining, maar ik denk dat men studies volgend jaar dat niet zullen toelaten, hoe moet ik al die gentenaars nu inelkaarslaan :sad: (da laatste was een beetje ironisch bedoeld :p)

waffel

Legacy Member
skelly_king zei:
En de persoon die naar beneden kijkt en nie rechtop wordt sneller slachtoffer van nutteloze vechtpartijen. Als je rechtop loopt toon je wat meer zelfvertrouwen enzo.

Daar kan wel een waarheid inzitten, maar aub kijk niet recht in de ogen van een marginaal die je voorbij passeert, da's al een reden voor hun om te beginnen vechten: "NA WA ZITTE GIE TE KIEKEN"
gewoon doorlopen en negeren zonder al te veel te lachen met de dwaze medemens :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan