dJeez
Legacy Member
Het grappige bij de Post is dat je soms de nazending krijgt en dan na enkele weken ook de originele zending in de bus ligt (is mij toch al enkele keren overkomen). Maar online stores houden doorgaans rekening met verlies door de Post.
btw Amazon verstuurt nu zijn zendingen naar België meestal aangetekend vanuit hun Duitse filiaal (als je in de VS bestelt), kwestie van zeker te zijn dat het ook gaat aankomen
.
btw Amazon verstuurt nu zijn zendingen naar België meestal aangetekend vanuit hun Duitse filiaal (als je in de VS bestelt), kwestie van zeker te zijn dat het ook gaat aankomen
.
ondertussen wel al allebei de games op ebay besteld en vandaag krijg ik ze , of morgen .... ^^
. Tis te hopen dat het aankomt!