Hekje#
Legacy Member
Ik heb eentje van CITIBANK via de photohall.
Heb die toen voor mezelf aangevraagd toen ik nog bij photohall werkte.
Staat een limiet op van 1000 euro in totaal.
Moest ook 'n heel contract invullen en tekenen over inkomsten en uitgaven.
Mjah m'n krediet is bijna op en werk niet meer vast momenteel dus ga wss niet verlengen bij CITIBANK. Overschakelen naar Argenta is wat ik ga doen denk ik, heb daar toch al 2 rekeningen.
Heb die toen voor mezelf aangevraagd toen ik nog bij photohall werkte.
Staat een limiet op van 1000 euro in totaal.
Moest ook 'n heel contract invullen en tekenen over inkomsten en uitgaven.
Mjah m'n krediet is bijna op en werk niet meer vast momenteel dus ga wss niet verlengen bij CITIBANK. Overschakelen naar Argenta is wat ik ga doen denk ik, heb daar toch al 2 rekeningen.