Archief - Voor de niet gelovige mensen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-tenzo

Legacy Member
Sorry dat ik deze post even doe hier, maar er zijn een aantal mensen hier die niet geloven dat iemand een oproep doet voor zijn overleden zusje van 7 jaar. Het is dus absoluut wel wel waar, en er is een krantenartikel over geschreven in het belang van Limburg.

Dit is de desbettreffende directe link naar het stuk, en daaronder de topic met sommige vreemde opmerkingen.

http://www.hbvl.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={E944AF78-2078-4CE2-89E7-1D17D550EE0E}

https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/oproep.499723

Denk eerst even na aleer je je mening uit a.ub. Als je als eerbetoon een oproep doet voor je overleden zus, kan het zeer hard aankomen als mensen zeggen: ''Ik geloof er geen snars van'':doh: gelukkig waren er ook goedgelovige mensen met een normale reactie, bedankt voor julie stem.

Dit zal misschien gesloten worden, maar ik heb mijn zegje in ieder geval gedaan.

WarBlade

Legacy Member
Verschrikkelijk... :(

EDIT: "dakantochnie", zoiets had opgelost kunnen worden door met de persoon in kwestie contact opgenomen te hebben... Echt, schandalig om te zien hoe die thread is aangepast... :angry:

boogje

Legacy Member
Topics die smeken om stemmen voor één of andere wedstrijd horen niet thuis in algemene discussies,dacht ik. De topic werd niet gesloten omdat dakantochnie het voorval niet geloofde, maar zo'n topics worden gewoonweg gesloten. Voor zijn part stond er "stem aub, kan ik wat fun beleven" of " stem, want heel mijn familie is opgebrand." Het resultaat zou hetzelfde zijn : close.

edit : laten we vooral niet vergeten dat mensen die zich registreren diezelfde dag nog zo'n topic openen een ban krijgen, en maar goed ook.

Dreetn

Legacy Member
=[KO]=;8626247 zei:
Registered: 16/05/07

Ban hem maar terug :)
Is het mss niet toegelaten om een nieuw account aan te maken nadat je gebant geweest bent?

Sick... :sad:

knight-k

Legacy Member
Waarom werd die thread eigenlijk gesloten, welke harteloze kl**t doe zoiets!

Idd schandalig...

WarBlade

Legacy Member
=[KO]=;8626247 zei:
Registered: 16/05/07

Ban hem maar terug :)

Waarom opnieuw bannen ? Iemand verliezen die je graag ziet is het ergste wat er bestaat in deze wereld... Ok, zo'n requests "mogen" hier niet, maar wtf...

Kent ge het de betekenis van het woord: "Onverschilligheid" ?

Conqie

Legacy Member
ik dacht ook direct, dat dakantochni eigelijk niet helemaal juist gehandelt heeft.
dat hij de thread sluit tot daar aan toe, maar het kon wel een beetje op een zachtere manier, en een kleine condilatie (wrongly spelled) had ook niet mistaan

boogje

Legacy Member
Kom zeg, moest dakantochnie zachter hebben gehandeld kon je de naam laten veranderen naar www.oproep.voor.wedstrijd.be, aangezien dit een veelbezocht forum is.


(zie eerste post van mij)

edit : @Warblade : dus omdat ie zijn zusje heeft verloren zou ie plots wel zo'n topic mogen openen? Innige deelneming en al wat dat je wilt, maar regels zijn regels.

Conqie

Legacy Member
=[KO]=;8626247 zei:
Registered: 16/05/07

Ban hem maar terug :)

sigh, forum rules zijn zo te zien suprieur aan mensenlijke WAARDEN.
Zo'n dingen zeg je niet, en zeker niet op Zo'n manier, EN ZEKER NIET MET ZO'N smiley...

WarBlade

Legacy Member
boogje zei:
Topics die smeken om stemmen voor één of andere wedstrijd horen niet thuis in algemene discussies,dacht ik. De topic werd niet gesloten omdat dakantochnie het voorval niet geloofde, maar zo'n topics worden gewoonweg gesloten. Voor zijn part stond er "stem aub, kan ik wat fun beleven" of " stem, want heel mijn familie is opgebrand." Het resultaat zou hetzelfde zijn : close.

edit : laten we vooral niet vergeten dat mensen die zich registreren diezelfde dag nog zo'n topic openen een ban krijgen, en maar goed ook.

Screw that... Ik versta het goed genoeg dat er bepaalde regels gelden en dat verwacht word dat iedereen zich daaraan houd, maar nu er bevestiging is dat het hier om iets ernstigs gaat, is het dan teveel gevraagd om eens een oogje dicht te knijpen zodat we andere mensen een hart onder de riem kunnen steken ?

Misschien had het nu niet zover gekomen, moest de threadstarter eerst eens een PM of mail of whatever naar één van de mods gestuurd had met een vraag of zoiets eens mocht ofzo...

boogje

Legacy Member
WarBlade zei:
Screw that... Ik versta het goed genoeg dat er bepaalde regels gelden en dat verwacht word dat iedereen zich daaraan houd, maar nu er bevestiging is dat het hier om iets ernstigs gaat, is het dan teveel gevraagd om eens een oogje dicht te knijpen zodat we andere mensen een hart onder de riem kunnen steken ?

Misschien had het nu niet zover gekomen, moest de threadstarter eerst eens een PM of mail of whatever naar één van de mods gestuurd had met een vraag of zoiets eens mocht ofzo...

Als de mods een oogje zouden dichtknijpen, dan komen er anderen aanschuiven voor nog eentje, tot we heel veel oogjes nodig hebben.

Ernstig of niet, wedstrijd topics mogen niet, punt uit. Wil je een hart onder de riem steken dan kon hij in het lifestyle forum een topic openen met "ik heb mijn zusje verloren..hoe verwerken." etc. dat is tolereerbaar.

dakantochnie heeft die topic trouwens afgesloten met " zo'n topics horen hier niet." Het was een topic om een wedstrijd te winnen, dat mag niet. close, punt uit.

WarBlade

Legacy Member
boogje zei:
@Warblade : dus omdat ie zijn zusje heeft verloren zou ie plots wel zo'n topic mogen openen? Innige deelneming en al wat dat je wilt, maar regels zijn regels.

conquerpoy_123 zei:
sigh, forum rules zijn zo te zien suprieur aan mensenlijke WAARDEN.

Omdat den één of dan andere kwiet die regel heeft gemaakt, zou die niet eventjes door de vingers mogen gezien worden om mensen een hart onder de riem te steken ?

klennepette

Legacy Member
boogje zei:
Als de mods een oogje zouden dichtknijpen, dan komen er anderen aanschuiven voor nog eentje, tot we heel veel oogjes nodig hebben.

Ernstig of niet, wedstrijd topics mogen niet, punt uit. Wil je een hart onder de riem steken dan kon hij in het lifestyle forum een topic openen met "ik heb mijn zusje verloren..hoe verwerken." etc. dat is tolereerbaar.

Het eerste da een mod moet doen is ni consequent de regels toepassen maar zijn gezond verstand gebruiken.

*edit* wordt er hier elk jaar geen oproep gedaan om voor telenet.games.be te stemmen voor site van het jaar?

WarBlade

Legacy Member
boogje zei:
Als de mods een oogje zouden dichtknijpen, dan komen er anderen aanschuiven voor nog eentje, tot we heel veel oogjes nodig hebben.

Ernstig of niet, wedstrijd topics mogen niet, punt uit. Wil je een hart onder de riem steken dan kon hij in het lifestyle forum een topic openen met "ik heb mijn zusje verloren..hoe verwerken." etc. dat is tolereerbaar.

Bah... Meningen verschillen... :)

K'zou er op in kunnen gaan, maar da's hetzelfde als tegen een steen staan praten... :)

KO

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
sigh, forum rules zijn zo te zien suprieur aan mensenlijke WAARDEN.
Zo'n dingen zeg je niet, en zeker niet op Zo'n manier, EN ZEKER NIET MET ZO'N smiley...

Het is meer zoiets van: Zelfs als het echt die kerel is, en stel nu dat hij echt z'n zusje verloren is, mij dit totaal niet raakt. Ik ken die mensen niet eens. Hoe kan ik meelijden met iets dat ik niet ken ?

Dat een paar 100e kinderen per dag van honger sterven in Afrika, vind ik persoonlijk veel erger. Shit happens. Gaan we nu ook voor elk kind dat sterft in Afrika een campagne opzetten ofwat ?

Bose

Legacy Member
WarBlade zei:
Omdat den één of dan andere kwiet die regel heeft gemaakt, zou die niet eventjes door de vingers mogen gezien worden om mensen een hart onder de riem te steken ?

geef toe: boogje's post boven u is de meest zinnige van den hele thread met de oplossing voor het probleem. en close dees anders is... anders wordt alles dichtgevlamd binnen de seconde...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan