Jebac
Legacy Member
Mana, ik woon nog bij ouders, ik heb totaal geen uitgaven, ik heb redelijk wat geld op mijn rekeningen staan en dan nog weigeren ze mijn visa aanvraag? 
@GhO$T
Ik kan zelfs niet in het rood gaan met mijn kbc rekening
ik kan niet onder nul gaan. Hoe, wrm watte beats me
Weet ik niet.
Ja maar dat ergert mij nu juist dat jullie dan wel blijkbaar zonder moeite visa kaarten krijgen en terwijl mijn bank dan zegt dat jullie lullen om het zo te zeggen, da het niet zo werkt bij hun. Ja ik heb het toen elke keer vermeld over dat veel mensen van op een forum (naam heb ik niet vermeld
) dat ze zonder problemen een visa kregen en die keek verbaasd en die zei tegen mij ahja? Zo werken wij hier niet.

@GhO$T
Ik kan zelfs niet in het rood gaan met mijn kbc rekening
ik kan niet onder nul gaan. Hoe, wrm watte beats me
Weet ik niet.Ja maar dat ergert mij nu juist dat jullie dan wel blijkbaar zonder moeite visa kaarten krijgen en terwijl mijn bank dan zegt dat jullie lullen om het zo te zeggen, da het niet zo werkt bij hun. Ja ik heb het toen elke keer vermeld over dat veel mensen van op een forum (naam heb ik niet vermeld
) dat ze zonder problemen een visa kregen en die keek verbaasd en die zei tegen mij ahja? Zo werken wij hier niet.