Archief - Waar koop je posters in Antwerpen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Osi` zei:
Goh, de kamer van m'n broer was echt wel erg, der was geen enkele cm meer om flyerkes, posterkes meer te hangen, alles stond gewoon vol :p ook het plafond!

Was wel vet schoon zicht hoor, spijtig genoeg heeft em nu alles afgedaan enzo, zat ook een hoopje stof enzo

ik heb gewtijfeld om aan men plafond te beginne op kot maar kahd het ni gedaan, kzal het is opzoeke voor meer foto's thuis want khad echt heel men kot bomvol hange, op die foto ziede het nog ni echt goe ma als ge het int echt zou zien :|

kvond het toch de max da da zo allemaal vol hing, kben gewoon poster over poster beginne hange na verloop van tijd :D

GMotha

Legacy Member
Ulixes zei:
Ik heb onlangs posters besteld op www.closeup.de
Ruim aanbod, ze hebben wel pas een week nadat ze het geld hadden ontvangen verstuurd, maar de posters waren goed verpakt. Zo'n kot met ordinaire flyers vind ik maar niks, ziet er imo even cheap uit als kamers van meisjes die hun muren behangen met kutreclames voor parfum of kleren uit Weekend Knack ed.
http://www.closeup.de/show.asp?page.../showDetails.asp?articleID=48686&subframe=yes


Wat onze threadstarter nodig had.

VinceFeet

Legacy Member
Wat is eigenlijk de meest efficiënte manier om posters op te hangen? Dwaze vraag mss maar ik ben waarschijnlijk niet de enige die last heeft van 'doorhangende' posters?!? Na verloop van tijd heb ik vaak de indruk dat mijn posters niet meer echt 'strak' hangen.

Inkaderen is sowieso te duur. :p

systech

Legacy Member
plakt ook zo'n pritt kauwgom bolleke int midden van uw poster :unsure:

poster winkels in A'pen:

usual design+brol cadeau winkel: bozzy in shopping center, ge vindt er ook nog op de meir en op de keyserlei

manga/anime posters: jezusstraat

movieposters: in uw plaatselijke videotheek :unsure:

en int unif, als ze die posters komen vervangen, krijgde da ook als ge da heel lief vraagt :p

aXl_

Legacy Member
VinceFeet zei:
Wat is eigenlijk de meest efficiënte manier om posters op te hangen? Dwaze vraag mss maar ik ben waarschijnlijk niet de enige die last heeft van 'doorhangende' posters?!? Na verloop van tijd heb ik vaak de indruk dat mijn posters niet meer echt 'strak' hangen.

Inkaderen is sowieso te duur. :p

euh, bevestig de hoekpunten met plakband tegen de muur. Geen enkele van mijn posters hangen door hoor :)

wouter_dc

Legacy Member
systech zei:
plakt ook zo'n pritt kauwgom bolleke int midden van uw poster :unsure:
Die dingen maken vetplekken op een muur na een tijdje :(
Alee, vroeger was da toch bij mij :unsure:

vamp001

Legacy Member

Feignasse

Legacy Member
Hoe ik m'n posters ophang:

Op de achterzijde kleef ik in de hoeken en op de zijkanten stukjes stevige tape (om rond pvc-buizen of elektriciteitskabels te doen). Daar prik ik dan punaises door. Ok posters gaan nog altijd een beetje doorhangen, maar ze worden niet kapotgetrokken door hun eigen gewicht.

Prittbolletjes maken idd vetvlekken, ook op je poster :p

VinceFeet

Legacy Member
Saf! zei:
http://search.ebay.de/_W0QQfrppZ50QQfrtsZ0QQfsooZ1QQfsopZ1QQrdZ0QQsassZtopposterde

Hier heb je ook bijzondere posters bij, je betaalt wel 6,90€ maar dan heb je ook unieke tekeningen tegen je muur hangen :) Posters zijn van zeer goede kwaliteit en komen thuis aan in zo'n buis, echt super!

Echt wel chique posters man! Thx voor de link! En €6,90 is nu wel niet zo veel geld voor een poster van dat formaat hé. Ik betaal voor een ordinaire filmposter ook al gemakkelijk €10. Maar reken er maar op dat de verzendingskosten vanuit Duitsland de prijs wel kunnne verdubbelen.

VinceFeet

Legacy Member
Weet er toevallig iemand waar je posterkaders kan vinden? En dan bedoel ik 'betaalbare' kaders want ik ben niet van plan €100 voor alleen een kader uit te geven.

Feignasse

Legacy Member
Ikea

decoratie > lijsten > 70x100cm
Prijzen schommelen tussen 15 en 30€ per lijst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan