Tah_b00nz0r
Legacy Member
Osi` zei:Goh, de kamer van m'n broer was echt wel erg, der was geen enkele cm meer om flyerkes, posterkes meer te hangen, alles stond gewoon volook het plafond!
Was wel vet schoon zicht hoor, spijtig genoeg heeft em nu alles afgedaan enzo, zat ook een hoopje stof enzo
ik heb gewtijfeld om aan men plafond te beginne op kot maar kahd het ni gedaan, kzal het is opzoeke voor meer foto's thuis want khad echt heel men kot bomvol hange, op die foto ziede het nog ni echt goe ma als ge het int echt zou zien :|
kvond het toch de max da da zo allemaal vol hing, kben gewoon poster over poster beginne hange na verloop van tijd

ook het plafond!

