check men sig ik maak zelf men bongs
En een shisha dient echtn i voor wiet uit te roken ma voor fruittabak. Tis echt ni menselijk daar u ges in te roken. Een bong heeft een grote kamer die ge voortrekt.
int nederlands is er voort die dinge maar 1 woord das waterpijp voor zowel een bong als een shisha

beetje ongelukig ma kom
Maja we gaan te ver offtopic

die pee moest een vervang stuk hebbe