Zeta Reticula
Legacy Member
De vraag is hier "Waarom is 33 cl een standaardmaat?".Pred zei:dag pipo,
ik vind het geen belachelijk topic, ik vind alleen die personen die reageren op dat "banaal antwoord" van coca-cola belachelijk. Het is toch zo klaar als een klontje dat dat een gestandaardiseerde maat is, verdere uitleg is overbodig me dunkt. Gestandaardiseerde maten zijn er om het gemakkelijk te houden.
En een blik maken zal duurder zijn dan een fleske wat ge terug kunt ophalen en opnieuw gebruiken, dus zal 33cl blik meer winst opleveren dan een 25cl blik.
En dus niet "Waarom gebruikt men 33 cl?". Met als antwoord "Omdat het een standaardmaat is."



