Joown
Legacy Member
goeieavond,
Ik had gisteren een discussie met een vriend van mij.
Waarom vinden personen een hij/zij aantrekkelijk?
Er moet toch iets zijn wat dat bepaald?! Ik dacht dat dit lag aan het feit dat wij karaktertrekken of uiterlijke kenmerken van je moeder/vader in de persoon zoeken en dat we ons daardoor aangetrokken voelen!
Ik heb al aan het zoeken geweest op het internet , maar kvind niets bruikbaars!
Kan iemand me verder helpen of beter een verklaring hebben voor dit toch wel uitzonderlijk fenomeen
?
grtz
Ik had gisteren een discussie met een vriend van mij.
Waarom vinden personen een hij/zij aantrekkelijk?
Er moet toch iets zijn wat dat bepaald?! Ik dacht dat dit lag aan het feit dat wij karaktertrekken of uiterlijke kenmerken van je moeder/vader in de persoon zoeken en dat we ons daardoor aangetrokken voelen!
Ik heb al aan het zoeken geweest op het internet , maar kvind niets bruikbaars!
Kan iemand me verder helpen of beter een verklaring hebben voor dit toch wel uitzonderlijk fenomeen
?grtz


) men dikke, molligere mensen aantrekkelijker vond ?