Archief - Wachtzaalmysterie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fordjah

Legacy Member
Op spoed zo ongeveer 3 uur gezeten voor een zwaar verstuikte vinger ... Onderzoekskamer > wachtzaal > onderzoekskamer > wachtzaal, enz ...
Kwerd er gewoon onnozel van :doh:

GMotha

Legacy Member
d2itemnet zei:
Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr:tongue:
Oude mensen hebben de gewoonte op een dokterbezoek of aan de kassa van de GB hun problemen in geuren en kleuren uit te leggen om daarna een uitgebreid levensverhaal te vertellen. Da's normaal.

Maar om toe te voegen: ik snap niet waarom huisdokters/tandartsen/specialisten/oogartsen met afspraken werken, het loopt toch bijna altijd uit.

Decay

Legacy Member
Bij ons is da ook zo lang wachten. Maar kheb wel ne coole dokter, alst echt serieus is dan laat hij de persoon voor. Ik belde eens naar hem omda ik iets aan mijne linkerteelbal had en hij zei kom direct af en komt ook maar direct binne. Teelballen zijn dan ook wel top priority imo :p

Shyheim

Legacy Member
d2itemnet zei:
Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr:tongue:

Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:

eheh, heb mij dat laatst ook nog afgevraagd. ging bij den dokter voor ne zware keelpijn en 'k was op vijf minuten binnen en buiten. voor mij waren er drie mensen en toch heb 'k twee uur zitten wachten.

Cyrano.ak

Legacy Member
Decay zei:
Bij ons is da ook zo lang wachten. Maar kheb wel ne coole dokter, alst echt serieus is dan laat hij de persoon voor. Ik belde eens naar hem omda ik iets aan mijne linkerteelbal had en hij zei kom direct af en komt ook maar direct binne. Teelballen zijn dan ook wel top priority imo :p


en wa had ge? :p

kenaney

Legacy Member
als'k afspraak bij den dokter heb kom ik altijd te laat aan, maar meestal wacht ik nog in de wachtzaal. Zoals vandaag bvb, kmoest daar zijn om 3uur 's middags, ben vertrokken van thuis om 15u20 en toen ik daar kwam moest ik nog 10min wachte.

coap

Legacy Member
wa kik echt ni afkan is als ge aant wachte zijt in het ziekenhuis echt zo al 2 uur en komt daar zo een koppel binne in die wachtzaal en na 10 minuten worde die al geroepen door uwen dokter arffffff

whacker

Legacy Member
ÇÝ®ÂÑØ zei:
en wa had ge? :p
Waarschijnlijk was zijnen teelbal nog niet ingezakt volgens 't medisch onderzoek van 't school en zei den dokter dat dat helemaal niet waar was en da't knoeiers zijn.
Oh nee, da was bij mij zo'n tiental jaar geleden.
Redelijk "shit!" als ge da zo eerst hoort ze. Dan blijkt het weer aan die mongole "dokters" van't medisch onderzoek te liggen.

Lon$daLe

Legacy Member
zelfde in de supermarkt , grote super GB hier is zaterdag altijd bomvol dus ik dacht slim te zijn en met mijn 8 artikelen de 10 max kassa te nemen

heb ik daar zo 3 oudere voor mij , en dan moete ze bv 7.85 of andere niet afgeronde bedragen dokken , zitten ze eeeeeuwen met da geldtaske te schudde voor de centen te vinden en dan na letterlijk 5 minuten halen ze een bankkaart boven uit miserie -_-

of op de bus , zo een lokaak streeklijntje , zit den ene heel vanvoor en den andere heel vanachter, beginne ze tegen elkaar hun levensverhaal te roepen door de bus terwijl ze gwn langs elkaar konde gaan zitten

of in de zomer als iedereen zweet gelijk een varken op de bus , een rit van 30 min , 10 min rustig ,stappen er na 10 min 2 oudere op , beginne ze al direct tege elkaar van " ach mariette , das hier koud , sebiet heb ik nog ne trek op mne nek en is em weer stijf " , en dan nog de pretentie hebben bij 30 grade om te vrage " excuseer meneer , mag de koude lucht ( ipv airco te zegge -_- ) uit , da trekt op mne nek "

conclusie , totaal overbodige leeftijdsgroep tbh

GaMe®

Legacy Member
True, oudere mensen die met kleingeld proberen te betalen zijn soms wel grappig :p
En op de T-busjes hebt ge altijd prijs :p

Lon$daLe

Legacy Member
GaMe® zei:
En op de T-busjes hebt ge altijd prijs :p

true , al een geluk dat van hier tot het station maar 10 min is of ik werd gek

nog raar is dat die oudere mensen er dus altijd zijn op die T bussen , +30 grade in de zomer of 10 liter regen per minuut , maar die zijn er dus altijd :wtf: en dan nog meestal al om 9u ofzo

oja kleine tip voor u , pak geen T bus op ne donderdag tusse 9 en 13 :cry:

tb-303

Legacy Member
d2itemnet zei:
Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr:tongue:

Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:

Mijn dokter heeft na 10 jaar het licht gezien en om die reden GESTOPT met vrije consultaties, een wereld van verschil!!

Die ouwe meme's moeten daar gans hun leven vertellen bij den dokter omdat ze weten dat dat de enigste plaats is waar ze kunnen zagen zonder scheef bekeken te worden, en liefst alle kwaaltjes nog 4-5 keers herhalen ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan