Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oude mensen hebben de gewoonte op een dokterbezoek of aan de kassa van de GB hun problemen in geuren en kleuren uit te leggen om daarna een uitgebreid levensverhaal te vertellen. Da's normaal.d2itemnet zei:Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr![]()

d2itemnet zei:Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr![]()
Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh:
Decay zei:Bij ons is da ook zo lang wachten. Maar kheb wel ne coole dokter, alst echt serieus is dan laat hij de persoon voor. Ik belde eens naar hem omda ik iets aan mijne linkerteelbal had en hij zei kom direct af en komt ook maar direct binne. Teelballen zijn dan ook wel top priority imo![]()

SMa zei:²nd!
wast iets ernstigs?

Waarschijnlijk was zijnen teelbal nog niet ingezakt volgens 't medisch onderzoek van 't school en zei den dokter dat dat helemaal niet waar was en da't knoeiers zijn.ÇÝ®ÂÑØ zei:en wa had ge?![]()
GaMe® zei:En op de T-busjes hebt ge altijd prijs![]()
en dan nog meestal al om 9u ofzo
d2itemnet zei:Wie weet waarom iedereen voor jou altijd 30 min binnen zit en jijzelf max 5 min?
Meestal nog oude mensen, ik begin serieus te denken dat die daar koffie ofzo krijgen.. grrr![]()
Vrijdag om 9u geweest, 11u30 alsk buitenkwam.. om gek te worden.:doh: