Archief - wakker worden zonder wekker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Bij mij is da meestal x aantal minuten voor aleer da mijne wekker afgaat, soms wordek zelfs een uur vroeger wakker of soms ook 2 uur, en dan zeggek hoh, zalig, nog 2 uur slapen en dan liggek weer steenhard te pitten :D

Arifiene

Legacy Member
meestal 10 min voor wekker afgaat
en dan nog, men kat miauwt me anders wel wakker

Psykee

Legacy Member
haha, ik heb da niet.. ik hoor niet eens mijn wekker als ik slaap

Jarexx

Legacy Member
Ik heb dat ook maar probleem bij mij is dat ik een uur op voorhand wakker wordt. Dan blijf ik wel liggen maar kom ik om de 5 minuten wakker dus van slapen komt er niet veel meer in huis. Ik zou dus graag willen kunnen slapen tot wekker afloopt.

Iemand een idee hoe ik zou kunnen leren slapen tot wekker afloopt? of ervoor kan zorgen dat ik pas 5 min voor tijd wakker wordt?

Later gaan slapen heeft geen zin als ik bv maar 3uur kan slapen kom ik nog altijd na 2 uur wakker :confused:

fordjah

Legacy Member
wordt altijd wakker door de wekker >_< En dan nog soms 45 min snoozen :unsure: :sad:

bekaertpj

Legacy Member
fordjah zei:
wordt altijd wakker door de wekker >_< En dan nog soms 45 min snoozen :unsure: :sad:
2 ! :p
Gelukkig hebben ze voor mij de wekker uitgevonden of ik kwam overal te laat.

denkimi

Legacy Member
GrAmLin zei:
Dag Mensjes,

Ik heb wat "raars", op m'n kamer heb ik een wekker, (bijna zoals iedereen denk ik) elke morgen sta ik om 8 uur op om te gaan werken, maar ik gebruik mijn wekker eigenlijk nooit, altijd word ik om 7u59 stipt wakker.

Je zou zo kunnen zeggen dat dit komt omdat ik altijd op hetzelfde uur opsta, maar in het weekend slaap ik meestal tot 10 uur (ook met wekker) ik word wakker 9u59.

Soms komt het voor dat ik eens vroeger moet opstaan, bv om 5 uur in de morgen, dan alweer ben ik wakker 4u59.

Zijn er hier nog mensen met dit voorval?

Ik heb al altijd een wekker maar heb eigenlijk de wekker nog nooit gebruikt.

Ik ga nooit op hetzelfde uur gaan slapen, soms is het 23 uur, soms 01 uur. En soms totaal anders.

Vind het toch maar raar. Nog mensen met dit raar voorval of een ander "slaap voorval"? :evil:

Groeten! :applause:

de meeste mensen hebben dat. blijkbaar vindt het lichaam het zo vervelend om plots gewekt te worden, dat het uit zichzelf wakker wordt vlak voor de wekker afloopt.

plexus

Legacy Member
Jarexx zei:
Ik heb dat ook maar probleem bij mij is dat ik een uur op voorhand wakker wordt. Dan blijf ik wel liggen maar kom ik om de 5 minuten wakker dus van slapen komt er niet veel meer in huis. Ik zou dus graag willen kunnen slapen tot wekker afloopt.

Iemand een idee hoe ik zou kunnen leren slapen tot wekker afloopt? of ervoor kan zorgen dat ik pas 5 min voor tijd wakker wordt?

Later gaan slapen heeft geen zin als ik bv maar 3uur kan slapen kom ik nog altijd na 2 uur wakker :confused:

Zet uw wekker een uur later. Als ge dan een uur op voorhand wakker wordt, is 't perfecte uur om op te staan :p

mekna5

Legacy Member
is het nie wa laat om nog over opstaan te praten als je wil
blijven slapen trek de steker uit dan blijf je slapen

Tesla

Legacy Member
damn, ik wou dat ik het ook kon... maar helaas, ik moet zowel men wekker, gsm en een horloge laten afgaan om op tijd wakker te worden, na eerst nog een halfuur te snoozen weliswaar (in het weekend loopt dat meestal op tot een uur). it is teh suck.

Mee

Legacy Member
Ik lag gisterenmorgen, nadat de 2de van mijn 2 wekkers was afgelopen, in mijn bed met mijn ogen toe te denken "wanneer loopt den 2de wekker nu toch af?".
20 min later heb ik toch is mijn ogen opengedaan...

Chickenlal

Legacy Member
lol heb ik nooit, maarja.... Ik werk dan ook in 3 ploegensysteem... Dus ik denk niet dat ik een bioritme kan kweken als ik de ene week om 5u moet opstaan en de andere week pas om 14u moet werken

Unpro

Legacy Member
Ik hoor mijn wekker nooit en als ik kan uitslapen word ik altijd op een ander uur wakker, ben ik nu ziek?

Sk8erMatty

Legacy Member
ja, keb da ook wel ... 'k word denk ik meestal wakker vanaf da'k maar een klein geluidje hoor ... ben dus gene diepe slaper :), en me da mijn ma meestal wakker wordt om 6.30u, wordt ik ook wakker op da uur :) en das perfect om na 't school te gaan dan :)
int weekend wordt ik ook maar wakker vanaf mijn ma begint op te staan doordazze maar een heel klein beetje geluid maakt (de vloer die keer kraakt ofzow)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan