Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2 !fordjah zei:wordt altijd wakker door de wekker >_< En dan nog soms 45 min snoozen![]()
ad:

GrAmLin zei:Dag Mensjes,
Ik heb wat "raars", op m'n kamer heb ik een wekker, (bijna zoals iedereen denk ik) elke morgen sta ik om 8 uur op om te gaan werken, maar ik gebruik mijn wekker eigenlijk nooit, altijd word ik om 7u59 stipt wakker.
Je zou zo kunnen zeggen dat dit komt omdat ik altijd op hetzelfde uur opsta, maar in het weekend slaap ik meestal tot 10 uur (ook met wekker) ik word wakker 9u59.
Soms komt het voor dat ik eens vroeger moet opstaan, bv om 5 uur in de morgen, dan alweer ben ik wakker 4u59.
Zijn er hier nog mensen met dit voorval?
Ik heb al altijd een wekker maar heb eigenlijk de wekker nog nooit gebruikt.
Ik ga nooit op hetzelfde uur gaan slapen, soms is het 23 uur, soms 01 uur. En soms totaal anders.
Vind het toch maar raar. Nog mensen met dit raar voorval of een ander "slaap voorval"?![]()
Groeten! :applause:
Jarexx zei:Ik heb dat ook maar probleem bij mij is dat ik een uur op voorhand wakker wordt. Dan blijf ik wel liggen maar kom ik om de 5 minuten wakker dus van slapen komt er niet veel meer in huis. Ik zou dus graag willen kunnen slapen tot wekker afloopt.
Iemand een idee hoe ik zou kunnen leren slapen tot wekker afloopt? of ervoor kan zorgen dat ik pas 5 min voor tijd wakker wordt?
Later gaan slapen heeft geen zin als ik bv maar 3uur kan slapen kom ik nog altijd na 2 uur wakker![]()

GrAmLin zei:is dat een "teken" dat je gezond bent? i hope so !
, en me da mijn ma meestal wakker wordt om 6.30u, wordt ik ook wakker op da uur
en das perfect om na 't school te gaan dan