Archief - Wat geef jij uit voor nieuwjaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel?


  • Totaal aantal stemmers
    341
  • Opiniepeiling gesloten.

Conqie

Legacy Member
kleine poll uitalgemene intresse ;)
dus alles dat je uitgeeft, (eten/drank, cadeau's, vervoer, ect...)

ONGEVEER uiteraard!

0€: ik vier geen nieuwejaar, of ik vier het gewoon thuis maar doe geen geld op.
0-25€
25-50€
50-100€
100-150€
150-250€
250-400€
400€+

vjcube

Legacy Member
50 euro op de avond zelf, inkope voor drank en eten ook 50 €
dus int totaal toch een goeie 100€

JackM

Legacy Member
25 euro voor het eten (bij ne maat)
dan 10 euro inkom voor de fuif ier
en dan nog ne euro of 25 voor drank enzo

rond de 60 euro dus :)

Spectre

Legacy Member
drank = pasoa - vanillejenever - Pina colada --> €34
eten = €9

frenzal

Legacy Member
kheb al bijna 100 euro uitgegeven aan vuurwerk en champagne, maar het is mijn eerste nieuwjaar als "werkmens" dus het mag gerust een decadent avondje worden

lttuvix

Legacy Member
50€ voor een galabal all in

dus da eindigt rond de 100 euro wss omdat ik mezelf ken en toch nog geld ga uitgeven

noreeeee

Legacy Member
22€ inkom happy6 en dan nog is 10€ drank fzo dus iet van een 32

jvc

Legacy Member
50€ voor een galabal met gratis drank behalve champagne dus €50-100 in totaal.

vjcube

Legacy Member
noreeeee zei:
22€ inkom happy6 en dan nog is 10€ drank fzo dus iet van een 32

10€ drank op een avond :p, kpeis da ge da ga moge vergete, tenzij ge gene grote drinker zijt en ge niemand eens trakteert

boogje

Legacy Member
niks, 0 euro.

idem met kerstmis, alle andere feesten :unsure:


nuja,krijg ook niks met feesten dus dat zit oké :p

lttuvix

Legacy Member
boogje zei:
niks, 0 euro.

idem met kerstmis, alle andere feesten :unsure:


nuja,krijg ook niks met feesten dus dat zit oké :p

twas eerder op uitgaansvlak nie op cadeauvlak denk ik

Beavis_69

Legacy Member
boogje zei:
niks, 0 euro.

idem met kerstmis, alle andere feesten :unsure:


nuja,krijg ook niks met feesten dus dat zit oké :p
Mja... gezellige boel daar bij jou ;) :p

lttuvix zei:
twas eerder op uitgaansvlak nie op cadeauvlak denk ik
Het gaat over alles tesamen.

fraCk

Legacy Member
€13 inkom voor happynewyearparty
en dan de drank nog.. 0-25 normaal gezien (hoop ik :p)

The_Pacifist

Legacy Member
ik hoop ietske minder als 50euro..
18euro voor happy6 en dan pakkek nog 35euro mee voor drank enzo

Avondland

Legacy Member
25-50 Euro inclusief cadeau's (kleine dingetjes). Ik geef nooit teveel geld uit aan uitgaan. Als je natuurlijk 5 Vodka-Redbulls betaald ben je al meer als 25-30 euro kwijt terwijl je voor 5 Duvels 12.50 euro kwijt bent.

Lonewolf_69

Legacy Member
15€ voor eten
2.5€ voor buskaartje van De Lijn :p
10€ entree voor fuif
20-25€ drank

+-50€ dus

Arifiene

Legacy Member
12 euro ingang
en drank maggek nooit betalen van men lief
maar wss ga k dan nog naar die frietstand, dus nog een tweetal euro (4 als men lief iets wil :p)
en trakteren, tja, ik ga met 15 jongens, ik mag niet trakteren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan