Archief - Wat hebben julie gedaan met Chrysostomos?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Assaro

Legacy Member
Hallo, ik zou eens willen weten wat julie creatieve geesten of andere creatieve geesten op school bedacht voor deze dag. En misschien kunnen wij volgend jaar een spetterende show geven.
PS: die vant Graf van bilzen hoeven het niet te zeggen da weet ik zelf ook wel :p.

joyraider

Legacy Member
mensen die chrysostomos vierden uitgelachen :p

ps; heb er zien lopen van t graf vandaag, zagen er vrij bezopen uit :p

xyus89

Legacy Member
ik ben na jeugdhuis geweest langs et graf:)
idd bezope , fijn sfeerke.

xyus

TekkaBlade

Legacy Member
Wij hadden een volledig gevulde dag...

's ochtends vroeg al wat vieren in uniforum ( iedereen had een legerbroek en geprint legershirt voor een prijs van 15 euro in totaal )
vervolgens in de zaal zelfgemaakte films bekijken rond het thema en een muziekquiz. Heel goed voorbereid van de presentator en leuke fragmenten... 4 kandidaten en 1 master... de rest was publiek

daarna nog verkiezingen....
Meest arrogante persoon, meest hippe leraar, etc etc... knapste meisje ook ;)
foto's genoeg daarbij! was wel leuk :)
grappige filmpjes ook daarbij waar ze aan leraars vraagden een specifieke move te doen ( de "yes!" move enzo )

dan samen BBQ ( met dank aan de school kok ) met wijn, heel gezellig...

en dan 's avonds nog grote fuif met genoeg sponsors... ( winkelketen als de brooklyn enzo )

slash

Legacy Member
avond ter voor naar ritz gegaan
dag zelf was da eerst ontbijten erges
dan tevoet naar school in groep
dan show
en savonds opnieuw fuif

best wel vermoeiend :p

deyoeri

Legacy Member
Ik moet nog twee jaar wachten op dit gebeuren, maar ik weet wel wat het is van bij mij op school, wij mogen altijd mee kijken naar de "show". Vorig jaar waren er een paar en die hadden hun verkleed als een bende schotten en dansten op doedelzak muziek (da was gieren ^^). Ook waren er een paar en die waren allemaal gekleed als MIB-agenten en dan een paar als alien, om u maar een paar ideeën te geven, en dan pakten ze ons op als opdracht enzo :p

GhO$T

Legacy Member
roslar zei:
Mss kom ik te weinig buiten? Maar wat is chrysostomos?
normale mensen (zoals west-vlamingen dus :lol: ) noemen dat gewoon de 100 dagen ;)

(en tis ook maar sinds er hier vorig jaar dezelfde topic stond dat ik van het woordje chrysostomos (wtf ja hallo maak het anders nog wat ingewikkelder :tongue: ) gehoord heb)

SilentSpring

Legacy Member
mijne komt erges in maart geloofk. thema is alleszins disco, en we gaan met eel et 6de hetzelfde t-shirt aanhebben met ne tekening die nog secret is en dus eveneens te gebruiken is als herinnering + allemaal nen afro pruik. meer weten we er nog nie van

roslar

Legacy Member
GhO$T zei:
normale mensen (zoals west-vlamingen dus :lol: ) noemen dat gewoon de 100 dagen ;)

(en tis ook maar sinds er hier vorig jaar dezelfde topic stond dat ik van het woordje chrysostomos (wtf ja hallo maak het anders nog wat ingewikkelder :tongue: ) gehoord heb)

ah nu ben ik mee, West-Vlaams pmnage :applause:

Skeletonlord

Legacy Member
Wij hebben t-shirts met KAM CREW op late drukke en onze naam erop,
in de voormiddag iedereen de stuipen opt lijf jagen met gore spellekes en waterbalonne(twas nog winter :p ),derna ne goeie show gegeve met leuke filmpkes en een spectaculair einde :p

R.Winters

Legacy Member
Bij ons in de Broederschool hebben ze nada gedaan, niks, die van 6MV hebben ne hoop fribees uitgegooid en da wast, we hebben niemand gezien de rest van de dag, de saaiste chrysostomos...

Thales

Legacy Member
Tekkablade
ik dacht da jij al in hoger zat ofzo
welke school zit je?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan