Avilowca
Legacy Member
hatetn zei:wie laat dan ook zien fiets in een station staan
ik ga u iets vertellen en zever nie
ik ben ooit op ne woensdagnamiddag lang et station in kortrijk gepasseerd en daar waren de flikken me een grote kniptang bezig ne hoop sloten door te nijpen en de fietsen gewoon in te laden
de politie u vriend da naar het station gaat om fietsen te pakken
zoals hun oplossing als hem gepakt is: ga naar et station en pakt ne anderen
hoe verwachte dan da ne gewone mens em aan de wet houdt als zij et nie doen
Dat gebeurt regelmatig. Meestal omdat de mensen de borden niet lezen die vaak weken van tevoren worden geplaatst met daarop aangegeven op welke data die bepaalde plaats strikt moet vrij zijn.
de flikken gaan heus geen fietsen stelen alsjeblieft zeg. Maar als die fietsen staan op een plaats waar ze niet 'meer mogen' staan moeten ze weg. Vroeger kwamen de flikken hie in leuven ieder jaar de oudemarkt opkuisen omdat er plaatst moest gemaakt worden voor Marktrock.
Mijn fiets was toevallig ook daarbij ( I learned the hard way ) en was al in de combi verdwenen. gelukkig kreeg ik hem terug.
Wel heb ik al verhalen gehoord van mensen wiens fiets was meegenomen, waarop ze een kleine toelage moesten betalen bij het recupereren in het depot.
Than again, dat is van horen zeggen...



)
In deze tijden van digitale camera's in gsm's willen die niet het risico lopen van gepakt te worden...