Archief - Water van de kraan of flessen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kraantjes of flessen water?


  • Totaal aantal stemmers
    358
  • Opiniepeiling gesloten.

moloko

Legacy Member
Ze zeggen dat kraantjeswater hetzelfde is als wat er in de plastieken flessen zit.Nu wie drinkt water van de kraan of van de fles?Bij mij is het spa water,dus uit een fles.

viewer

Legacy Member
meestal spa bruis, anders gewoon kraantjeswater. maar I love spa bruis :love:

Racemaniac

Legacy Member
wa's da voor een rare vraag, alsof iemand uitsluitend kraanwater zou drinken -_-
ik drink veel kraanwater, maar ook veel spa, en 't maakt me ni echt uit, spa is een beetje beter als kraanwater, maar de meeste andere merken smaken me minder dan kraanwater ^^

Blanco

Legacy Member
Hetzelfde? Dat verschil proef je toch? Dat moeten ze mij echt niet proberen te lappen op café of restaurant want dat proef ik direct.
Water uit flessen dus.

_ns_

Legacy Member
De 2 :p, meestal wel fleswater (van de kraan als'k te tam ben om om een fles te gaan :D).

Snd

Legacy Member
Kerel van het waterzuiveringsstation hier in de buurt heeft me verteld dat kraantjeswater gezonder (in de zin van puurder en meer gefilterd) is dan bronwater gelijk bv spa

En sinds ik er op gewezen ben dat kraantjeswater héél veel energieverspilling is (transportkosten etc) ben ik eerder geneigd kraantjeswater te drinken, en die smaak raak je zo gewend ;)

D3C0Y

Legacy Member
ik drink beide, het kraantjeswater hier bij ons heeft wel een betere smaak dan in flessen vinnik :p, daarom dat we altijd bruisend water kopen in flessen

moloko

Legacy Member
e-jector zei:
En sinds ik er op gewezen ben dat kraantjeswater héél veel energieverspilling is (transportkosten etc) ben ik eerder geneigd kraantjeswater te drinken, en die smaak raak je zo gewend ;)

Geraak daar maar aan uit :D

Genius

Legacy Member
Drink bijna altijd Evian of Valvert uit de flessen. Af en toe eens kraantjes water maar dat gebeurt toch maar zelden.

Hellrabbit

Legacy Member
In leuven ben ek zowat verplicht om water uit flessen te drinken en die gewoonte heb ek nu thuis over genomen :)

virtualdude

Legacy Member
Kraantjeswater moet veel meer controles doorstaan om geleverd te worden.
Dit ter zijde.

Veel kraantjeswater maar best ook soms flesjeswater :)

Cind3r^

Legacy Member
ik drink niet graag water, maar als ik drink is het uit een fles (hoewel ik nooit een verschil proef)

lttuvix

Legacy Member
via kraan. In zonhoven is het water super helder, en zelfs gezonder dan in flessen

Rivers

Legacy Member
Altijd van de kraan, aangezien ik dit eerlijk gezegd 10x lekkerder vind dan Spa en ik geen behoefte heb aan flessenwater.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan