Archief - Wetenschappelijke trucs voor zuipwedstrijd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Geraar

Legacy Member
Hellow deze zaterdag aanstaande houd ik met enkele vrienden een zuipwedstrijd. Deze wedstrijd duurt 4 uur en der is één persoon die telt hoeveel dat er gedronken wordt.

Nu was mijn vraag, zijn der technieken of dingen waardoor ik meer bier kan drinken?


Mvg Geraar

Rutger

Legacy Member
Bwa, als je dit in het zwamforum zet krijg je zo constant van die achterlijke antwoorden.

Ik denk wel dat Geraar dit als een serieuze vraag bedoelt en er misschien echt wel zoiets bestaat om meer te kunnen drinken.

Ik zou het in ieder geval niet weten!!

bloodoo

Legacy Member
een goed glas olie naar binnen gieten
moet geen pure olie zijn mag ook van die gekruide zijn van ansjoviskes ofzo

metaphore

Legacy Member
killgore zei:
vettige dingen drinken/eten ervoor dacht ik

kdenk dat dat eerder nadelig is...
ok ge zult minder snel zat worden, maar ge zult wel minder kunnen drinken omdat u maag dan sneller vol zit...

om het simpel uit te leggen
Als ge iets vettigs eet gaat u maag dat merken, en dan gaat de aansluiting van de maag op de darm vernauwen zodat alles langer in de maag blijft. Dit is nodig omdat het vet anders slecht verteert...

Dus zonder vettig eten zal u maag minder snel vol zitten, maar zal de alcohol sneller worden opgenomen (dat gebeurt in de darm, komt sneller in de darm dus wordt ook sneller opgenomen)
Met vettig eten zult ge snel een vol gevoel hebben (dus als ge da al snel hebt als ge pinten gaat zuipen kunt ge beter niet vettig eten)
, maar de alcohol zal minder snel opgenomen worden

Nu moet ge gewoon zien wat ge wilt bereiken hé :) ... kunt ge goe tegen alcohol, maar hebt ge snel een overvol gevoel van bier ==> niet vettig eten
Kunt ge minder tegen de alcohol, maar hebt ge een maag gelijk nen olifant ==> vettig eten

Hellrabbit

Legacy Member
dus eigenlijk is vettig eten een goei middel om ervoor te zorgen da ge nie te veel gaat drinken?

ge weet wel, als ge zo is ne zeldzamen avond hebt waarop ge niet te zat wilt zijn :p

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
dus eigenlijk is vettig eten een goei middel om ervoor te zorgen da ge nie te veel gaat drinken?

ge weet wel, als ge zo is ne zeldzamen avond hebt waarop ge niet te zat wilt zijn :p
mja in principe wel
maar als ge vettig eet en wel wilt zat zijn gade gewoon rapper moeten spauwen :(

Hellrabbit

Legacy Member
had ge da vorige week allemaal nie kunnen zeggen voor ek dieje kebab ging halen? :(

black eyed peas

Legacy Member
here's a trick: voorda ge gaat beginnen drinken nen soeplepel olijfolie drinken... daardoor wordt ge ni ziek...
en ja voor de rest, zien da ge uitgeslapen zijt, goe eten, enzovoorts...

have fun

Hiapoe

Legacy Member
Ik heb ne keer azo een schijfke van een appel gesneden en per ongeluk in z'n geheel ingeslikt, en toen was er een snee in mijn slokdarm. Ik moest toen een soort gelachtige siroop innemen die gans mijn slokdarm verdoofde.

Als ge da inneemt kunt ge salamanderen gelijk geen enen, want uw slokdarm is volledig verdoofd :p
Ik stak toen een klein patatje in mijn mond en floeps boenk die viel gewoon tot in mijn maag zonder da ik moest slikken... Maar ge moogt die gel siroop nie te lang in uw mond houden en direct doorslikken, anders ist gelijk ge van den tandarts komt in heel uwe mond ;)

Dus als ge daaraan kunt geraken, dan zal je dat alleszins helpen met het binnenkrijgen op zich.

Tis misschien iets handig om te weten voor mensen die willen salamanderen...
Nuja, ik persoonlijk drink geen alcohol en ben ook zwaar tegenstander van overmatig alcohol(mis/ge)bruik... Dus hou het een beetje opt gemak ;)

Poppel

Legacy Member
euhm ik heb vorige week een zuipfeesje gehad, en voor we begonnen te zuipen heb ik ongeveer 15 bitterballen naar binnen gespeeld.. Laat ons gewoon zeggen dat de gevolgen na 5 pintjes niet echt aangenaam waren :unsure:

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
had ge da vorige week allemaal nie kunnen zeggen voor ek dieje kebab ging halen? :(
sorry :D
maar normaal hebt ge da alleen als ge massas bier gaat drinken

*biep*

Mr Syphon

Legacy Member
als ge nu zo wa van die olie drinkt, voor da laagske te leggen
dan gaat ge idd ni rap zat zijn, maar da laagske gaat op nen keer wel is breken he ;) en dan ist feest :D

metaphore

Legacy Member
Mr Syphon zei:
als ge nu zo wa van die olie drinkt, voor da laagske te leggen
dan gaat ge idd ni rap zat zijn, maar da laagske gaat op nen keer wel is breken he ;) en dan ist feest :D

das echt nie dat die olie een laagske onder u alcohol vormt hé :rofl:
olie drijft wss vanboven... maar dan nog, u maag mixt da heel den tijd..
dus u voorstelling is vrij lachwekkend :D
(met alle respect)

u pilorusfincter sluit gewoon meer af zoals ik al zei

Spliffsnatcher

Legacy Member
Goeie conditie hebben helpt ook wel. U drank niet proberen mixen, op regelmatige tijdstippen drinken dus om de 5 minuten of om de 10.
Op voorhand incalculeren hoeveel u maten kunnen zuipen op 4 uur. Dus doe het maar kalm aan van int begin. Dan kunt ge wel een bakje bier drinken op 4 uur. das om de 10 minuten een flesje.

En idd vettigheid zorgt ervoor dat alcohol geleidelijker in u darmstelsel komt. Waardoor je dus als het ware die 4 uur een beetje kunt rekken. Desnoods steiekem ertussenin nog een slokje gaan doen.

Tazz_

Legacy Member
nen bak op 4u? ik heb er dat nog nie veel zien doen eigenlijk, maar wel chapeau als ge het zou kunnen.. op 5-6u is me dat al eens gelukt, maar kben van mijn leven nog nooit zo zat geweest :crazy:
qua trucskes zou ik het niet weten.. veel water drinken tussendoor en zeker achteraf kan ik wel aanraden :D

TheCrow7

Legacy Member
Hiapoe zei:
Nuja, ik persoonlijk drink geen alcohol en ben ook zwaar tegenstander van overmatig alcohol(mis/ge)bruik... Dus hou het een beetje opt gemak ;)

Het hoort nu eenmaal bij 'het leven'. Tenzij je om gezondheidsredenen geen alcohol mag drinken zie ik niet in waarom je alcohol zou afzweren. Je standpunt over roken kan ik nog verstaan, maar van wat ben je nog allemaal tegenstander dan ? Fastfood, seks, rock 'n roll,... ?


@TS: Vergeet het nummer van de spoeddienst niet in je GSM te zetten in geval van intoxicatie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan