Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Om nog even op de video terug te vallen:

'Hitler was a british agent'

...en toen stopte ik met kijken? :x

[.::@petros::.]

Legacy Member
Bacon zei:
We zijn heus niet gelimiteerd door de snelheid van het licht.. who gave you that idea. En denk goed na voor je Einstein zegt :p
Wat doet u denken dat zij maar met de snelheid van het licht reizen? Of wie zegt dat ze niet buiten ruimte/tijd reizen?

Als wij al met zo'n dingen bezig zijn (officieel), dan lijkt het mij niet zo ver gegrepen dat een ras dat mss maar 500 jaar voor staat dit zodanig geperfectioneerd heeft dat het kan geraken waar ze willen. Beeld u in welke mogelijkheden ze hebben als ze 100.000 jaar voor staan of meer...

Nu ga je erover. :sleep:

:eek:

Ga in therapie. :p

democracy02

Legacy Member
DekadeZ zei:
Om nog even op de video terug te vallen:

'Hitler was a british agent'

...en toen stopte ik met kijken? :x
ja dat zinnetje klinkt belachelijk, net zoals vele andere zinnetjes in dat filmpje...

maar het is niet omdat het belachelijk of onwaarschijnlijk klinkt dat het zo is.

wat ze eigelijk bedoelen is dat hitler werd gebrainwasht in Engeland, wat me helemaal niet onwaarschijnlijk lijkt.

want hoe je het ook draait of keert, hitler was geen dictator... hitler was een tool die werd gebruikt door rijken om een agenda te vervullen dat hen past.

voor meer informatie over hitler & de connecties met engeland lees mss eens het boek "hitler was a british agent" en kijk dan nog eens of het idee zo belachelijk is.
http://www.red-ice.net/specialreports/2006/01jan/hitlerbritagent.html

't is nie toevallig da de familie bush enorm rijk is geworden dankzij hitler...
http://www.tarpley.net/bush2.htm

of dat et vaticaan/de jesuiten/who-ever ook enorm hebben zitten naaien inzake de holocaust
cfr. http://www.vaticanassassins.org/




en das met alles zo in da filmpje, als je de nodige research doe zal je merken da die theorien degelijk goed gestaafd zijn... maar ja jullie houden je liever bezig met fictie en tijdverspilling dan "echte geschiedenis" te leren.



en is dit dan DE echte waarheid da de illuminati/de jesuiten de wereld controleren?
dit is compleet irrelevant. wie het precies en hoe ze het precies doen, dan is enorm moeilijk te bewijzen. maar de sporen van grootschalige samenzwering gaan terug van vandaag tot de grote wereldreligie's gestart werden.

het komt er gewoon op neer dat je niets van niemand moet geloven, niet van mij niet van david icke maar zeker niet van de media/wat in de geschiedenisboeken staat.

maar 't belangrijkst van al is, dat je zeker je zelf niet mag geloven. want mensen stoten constant dingen af gebaseerd op vooroordelen en beperken zo hun mogelijkheden.

misschien is het noodzakelijk eerst de samenzwering in je eigen hoofd te ontdekken, eer je de samenzwering "out there" kan begrijpen.

en nogmaalz eens je overtuigt bent van de samenzwering, moet je totaal geen conspiracy-freak worden. voor mij is het gewoon een leuk weetje, maar dagelijks spendeer ik er nog 0 minuten van mijn tijd aan...

't is gewoon een goede les geweest voor mij, want als het mogelijk is de massa zoiets te weerhouden... waar liegen ze nog allemaal over?

vind je eigen waarheid en laat je nie meesleuren met de hypes in de maatschappij.
Each man for himself to lift the curse of the conspiracy.

thank you have a nice day.



(P.s.: blij dat da van die kometen fake was. ik geloofde er nie blindelings in, maar achtte het wel mogelijk. Al zouden de tsunamis volgens mij eerder gecreëerd worden door illuminati dmv kernwapens in zee, dan van een komeet.)

we kunnen de resources op aarde dus nog een tijdje uitbuiten :)

Elvis P

Legacy Member
Bacon zei:
Om eerlijk te zijn ja. Ik praat elke dag met mensen die ik nog nooit heb gezien en tegen m'n buurman heb ik nog geen 2 woorden gezegd.

En om heel eerlijk te zijn is dat compleet naast de kwestie maar mooi geprobeert :)
Wat echt "mooi geprobeerd" is, is da je (zoals al zoveel keer) een uit goeie reply van iemand 1 bepaald iets zoekt om op te vitten en de rest compleet negeert om toch maar nooit te moeten toegeven dat iemand anders mss es gelijk heeft..


democracy02 zei:
Al zouden de tsunamis volgens mij eerder uit de richting "kernwapens in zee door illuminati" komen dan van een komeet, da van die kometen zou men gebruiken als dekmantel.)
Kernwapens kannek goe inkomen, illuminati hier bij halen totaal nie..
Das wat iemand in begin van de topic es zei, je geeft het kind een naam. Sommige problemen die je aanhaalt zijn er idd, maar om op alle problemen als oorzaak de illuminatie te plakken is verkeerd

democracy02

Legacy Member
Elvis P zei:
Kernwapens kannek goe inkomen, illuminati hier bij halen totaal nie..
Das wat iemand in begin van de topic es zei, je geeft het kind een naam. Sommige problemen die je aanhaalt zijn er idd, maar om op alle problemen als oorzaak de illuminatie te plakken is verkeerd
als ik het woord illuminati gebruik, bedoel ik niet de illuminati maar gewoon "de" groep die aan de macht is of 1 van de groepen.

tis gewoon een mooi woord om de samenzweerders een naam te geven.

illuminatie staat voor "verlichting", en voor hen betekent verlichting het bezitten van kennis en die verborgen houden om de massa te kunnen uitbuiten. die kennis omvat o.a. het occult (zwarte magie), manipulatie/brainwash technieken, ...



en je hebt wel een punt vind ik, je mag inderdaad niet op alle problemen als oorzaken de illuminati plakken en dat doe ik heus niet hoor. maar veel dingen waar illuminati niet de directe oorzaak is, weten ze volgens mij wel goed te gebruiken/misbruiken in hun voordeel.

bvb. de situatie in duitsland te tijden van de WO en het zogenaamde extreem rechts die daar opkwam. extreem rechts is er volgens mij niet door de illuminati gekomen, maar zo'n dingen creëren kansen voor hen en die gebruiken ze.

hitler had volgens mij niet eens door dat hij gebruikt werd, ofwel is hij zoals het boek "hitler was a british agent" beweert simpelweg gebrainwasht. 't laat me koud eigenlijk :)


peace

Starrk

Legacy Member
democracy02 zei:
ja dat zinnetje klinkt belachelijk, net zoals vele andere zinnetjes in dat filmpje...

maar het is niet omdat het belachelijk of onwaarschijnlijk klinkt dat het zo is.

wat ze eigelijk bedoelen is dat hitler werd gebrainwasht in Engeland, wat me helemaal niet onwaarschijnlijk lijkt.

want hoe je het ook draait of keert, hitler was geen dictator... hitler was een tool die werd gebruikt door rijken om een agenda te vervullen dat hen past.

voor meer informatie over hitler & de connecties met engeland lees mss eens het boek "hitler was a british agent" en kijk dan nog eens of het idee zo belachelijk is.

Ik heb nergens ook maar gelezen dat de mening van die engelse auteur gestaafd is met wetenschappelijke/historische argumenten. Imho is dat gewoon een bijeenraapsel van alles en nog wat om maar te verkopen.

Straks kom je me nog zeggen dat prins filip een 'freemason' is, want Queen Elizabeth is er een, en zij zijn van hetzelfde huis als ons koningshuis die zich daar ook bij aansloot, natuurlijk.
Bewijs? Hoef ik niet.

het komt er gewoon op neer dat je niets van niemand moet geloven, niet van mij niet van david icke maar zeker niet van de media/wat in de geschiedenisboeken staat.

Dit is gewoon belachelijk. Dus je gaat mij vertellen dat alles wat in de geschiedenisboeken is opgenomen gemanipuleerd is door een of andere geheime wereldleidende organisatie? My buttocks.
Je kan gewoon je mening niet steven omdat je er zelf voor zorgt.
'Illuminati bestaat maar je zal het nooit zien want ze controlleren elk communicatiemedium'

maar 't belangrijkst van al is, dat je zeker je zelf niet mag geloven. want mensen stoten constant dingen af gebaseerd op vooroordelen en beperken zo hun mogelijkheden.

Je weet toch zelf dat dit sektetaal is? :p

Denk niet, wees niet kritisch want je kan het niet. Je denken wordt overschaduwd door de vooroordelen die men je inpompt. Wij zullen wel voor jou denken, wij leiden je wel verder in deze wereld van intriges!

God zeg...

bvb. de situatie in duitsland te tijden van de WO en het zogenaamde extreem rechts die daar opkwam. extreem rechts is er volgens mij niet door de illuminati gekomen, maar zo'n dingen creëren kansen voor hen en die gebruiken ze.

Extreem-rechts is er niet zomaar gekomen in Duitsland, of door toedoen van een organisatie. Extreem-rechts is er gekomen door de barslechte omstandigheden in het toenmalige duitsland:
-De falende Weimar-republiek
-Crash van de beurs
-Oorlogsschuld
De mensen zochten een sterke figuur om hen te leiden en Hitler, die imho charismatisch enorm sterk was, kon hen bespelen.
De mensen willen ook een zondebok voor wat hen gebeurt, dus richt hitler zich op joden/homofielen/misvormden etc...

(Verbeter mij maar als ik fout zit, ik studeer totaal geen geschiedenis noch zou ik me toeleggen op WO2 whatsoever)

De illuminati bestaat niet. En het is niet aan mij om te bewijzen dat iets niet bestaat, het is aan jou om te bewijzen dat het wel bestaat. En niet met sites van jan en alleman, neen, met doorslaggevende argumenten die wel iets betekenen, en dan bedoel ik niet het eerste beste drogargument dat google je in de schoot werpt.

Bacon

Legacy Member
Elvis P zei:
Wat echt "mooi geprobeerd" is, is da je (zoals al zoveel keer) een uit goeie reply van iemand 1 bepaald iets zoekt om op te vitten en de rest compleet negeert om toch maar nooit te moeten toegeven dat iemand anders mss es gelijk heeft..

Aha.. kan je mij vertellen welke vragen ik achterwege laat? Als ze de moeite zijn zal ik ze met plezier beantwoorden. Maar ik wil wel duidelijk maken dat Conradius z'n stellingen hetzelfde waren als in z'n eerste comment, aangevuld met veronderstellingen van de WO waarvan ik zei dat ze MISSCHIEN onjuist waren. Wat wil je nu dat ik antwoord? Ik beweer niet dat ik de waarheid vertel dus voel me ook niet geneigd hem te verbeteren.

Bacon

Legacy Member
[.::@petros::.] zei:
Nu ga je erover. :sleep:

:eek:

Ga in therapie. :p

Of in het engels, I have no clue what you're talking about so I'll try to make an ass out of you so I at least look somewhat smart.

eerste site van google:

http://science.nasa.gov/newhome/headlines/ast02feb98_1.htm

Monday, Feb. 9, 9-12
Quantum Nonlocality - Nature's Faster-Than-Light Linkages. Dr. John Cramer, University of Washington, Seattle. Physicists in Switzerland recently demonstrated what Einstein called "spooky action at a distance" wherein two photons are separated and a change in one is reflected by a change in the other several miles away. These linkages between quantum subsystems can operate faster than light and even backwards in time. Examples of nonlocal effects will be discussed, and a hypothetical mechanism of nonlocality will be presented in terms of the transactional interpretation of quantum mechanics.

Tuesday, Feb. 10, 1-4
Warp Drives and Wormholes: What's Physics, What's Fantasy? Dr. Matt Visser, Physics Department, Washington University in Saint Louis. Wormholes and warp drives are two of the stranger theoretical concepts being discussed by the general relativity community. Visser will try to separate fact from fantasy and give a clear description of the engineering difficulties involved in building these.

Wednesday, Feb. 11, 9-12
Visualizing Relativistic Space-Time Dynamics and Kinematics. Dr. William G. Harter, University of Arkansas, Fayetteville, Ark. Harter will show several methods to visualize space-time mechanics of particles and waves. Two computer animation programs: RelativIt and WaveIt will help clarify key concepts.

Wednesday, Feb. 11, 1-4
Experimental Tests of General Relativity. G. M. Keiser, Stanford University
Stanford Calif. Keiser, Stanford's chief scientist on Gravity Probe B, will review the experimental tests of General Relativity with particular emphasis on experiments which have been or can be performed in space, such as measurement of the gravitational deflection of light, the Shapiro time delay, and advance of the perihelion of Mercury. Proposed gravitational wave observatories in space will not only open a gravitational window to the universe but will also give insights into the nature of gravitation.

Thursday, Feb. 12, 9-12
Possible Revolutionary Technologies Based on the Zero-Point Field of the Quantum Vacuum. Dr. Bernhard Haisch, Solar and Astrophysics Laboratory, Lockheed Martin, Palo Alto, CA. According to a 1994 theory, inertia - the property that keeps matter at rest or in motion until acted upon by an outside force - may be an electromagnetic phenomenon implying that it may be susceptible to manipulation and modification. "Revolutionary technological possibilities" may follow if this effect can be proven and exploited on a larger scale.

Thursday, Feb. 12, 1-4
Breakthrough Propulsion Physics and the Horizon Mission Methodology. Dr. Marc G. Millis, NASA Lewis Research Center, Cleveland, Ohio. Millis will cover the NASA Breakthrough Propulsion Physics program designed to make measurable and credible advances in physics for breakthroughs in space propulsion. Topics covered by the program include experiments and theories regarding the coupling of gravity and electromagnetism, vacuum fluctuation energy, warp drives and wormholes, and superluminal quantum tunneling.


NASA antigravity:
http://www.keelynet.com/gravity/nasaag.htm

Bacon

Legacy Member
DekadeZ zei:
Dit is gewoon belachelijk. Dus je gaat mij vertellen dat alles wat in de geschiedenisboeken is opgenomen gemanipuleerd is door een of andere geheime wereldleidende organisatie? My buttocks.
Je kan gewoon je mening niet steven omdat je er zelf voor zorgt.
'Illuminati bestaat maar je zal het nooit zien want ze controlleren elk communicatiemedium'

Vraag u eens af hoe de Iraq oorlog in de geschiedenis boeken zal gaan, of hoe pearl harbor er in staat, de JKF moord, de WTC aanslagen, 7/7, panama, joegoslavië. Of eender welke andere oorlog de afgelopen eeuw. Vergelijk dan je geschiedenis boek met de werkelijkheid.
Je hoeft geen miljarden boeken te manipuleren als je de "bron" van dat boek al gemanipuleerd hebt.

Starrk

Legacy Member
Bacon zei:
Vraag u eens af hoe de Iraq oorlog in de geschiedenis boeken zal gaan, of hoe pearl harbor er in staat, de JKF moord, de WTC aanslagen, 7/7, panama, joegoslavië. Of eender welke andere oorlog de afgelopen eeuw. Vergelijk dan je geschiedenis boek met de werkelijkheid.
Je hoeft geen miljarden boeken te manipuleren als je de "bron" van dat boek al gemanipuleerd hebt.

En je blijft maar hardnekkig geloven.

Bewijs mij dat de bron van het boek gemanipuleerd is. Ik neem niet zomaar alles aan.

Één boek zonder wetenschappelijke fundering maakt geen indruk op mij.

Bacon

Legacy Member
DekadeZ zei:
En je blijft maar hardnekkig geloven.

Bewijs mij dat de bron van het boek gemanipuleerd is. Ik neem niet zomaar alles aan.

Één boek zonder wetenschappelijke fundering maakt geen indruk op mij.

Het gaat hier niet over een boek... Over welk boek heb je het trouwens? Icke? Zoja.. nog altijd niet gelezen.

En je neemt wel zomaar alles aan. Daar gaat het net om. Maar je neemt het zomaar aan omdat het het "algemeen aanvaard" verhaal is. Niet omdat je zélf tot dat besef bent gekomen. En dat is volkomen normaal trouwens.

Bekijk zelf de feiten van die oorlogen, je zal zien dat wat er echt gebeurt is niet gelijk is aan wat ze ons proberen duidelijk te maken. Je hoeft daar geen conspiracy websites voor op te zoeken.
Het is een algemeen aanvaard feit dat er meestal méér achter zit dan ze ons vertellen. Maar wat komt er in de geschiedenis boeken? De gekuiste versie met nog niet de helft van de informatie. MAW 1 kant van het verhaal.

Dieleman_F

Legacy Member
Bacon zei:
We zijn heus niet gelimiteerd door de snelheid van het licht.. who gave you that idea. En denk goed na voor je Einstein zegt :p
Wat doet u denken dat zij maar met de snelheid van het licht reizen? Of wie zegt dat ze niet buiten ruimte/tijd reizen?

Als wij al met zo'n dingen bezig zijn (officieel), dan lijkt het mij niet zo ver gegrepen dat een ras dat mss maar 500 jaar voor staat dit zodanig geperfectioneerd heeft dat het kan geraken waar ze willen. Beeld u in welke mogelijkheden ze hebben als ze 100.000 jaar voor staan of meer...

einstein heeft ons wel opgezadeld met een relatieve tijd ;)
Denk aan het tweeling-paradox :p

Starrk

Legacy Member
Bacon zei:
Het gaat hier niet over een boek... Over welk boek heb je het trouwens? Icke? Zoja.. nog altijd niet gelezen.

En je neemt wel zomaar alles aan. Daar gaat het net om. Maar je neemt het zomaar aan omdat het het "algemeen aanvaard" verhaal is. Niet omdat je zélf tot dat besef bent gekomen. En dat is volkomen normaal trouwens.

Bekijk zelf de feiten van die oorlogen, je zal zien dat wat er echt gebeurt is niet gelijk is aan wat ze ons proberen duidelijk te maken. Je hoeft daar geen conspiracy websites voor op te zoeken.
Het is een algemeen aanvaard feit dat er meestal méér achter zit dan ze ons vertellen. Maar wat komt er in de geschiedenis boeken? De gekuiste versie met nog niet de helft van de informatie. MAW 1 kant van het verhaal.

En de holocaust werd hitler ingefluisterd door de britten die het jarenlang voor de joden hebben opgenomen? (cfr. joodse exodus naar Israël)

Want daar gaat het om, niet? Hitler werd gebrainwashed/gemanipuleerd door de Britten.

Bacon

Legacy Member
DekadeZ zei:
En de holocaust werd hitler ingefluisterd door de britten die het jarenlang voor de joden hebben opgenomen? (cfr. joodse exodus naar Israël)

Want daar gaat het om, niet? Hitler werd gebrainwashed/gemanipuleerd door de Britten.

Dat beweer ik niet..

Starrk

Legacy Member
Bacon zei:
Dat beweer ik niet..

Daar gaat het wel om.

Ik bedoel, het is allemaal veel te onwaarschijnlijk om waar te zijn. En als ik dan democracy lees, met alle respect, lijkt dat meer op een sekteleider die volgelingen komt ronselen.

Conradus

Legacy Member
Bacon zei:
En je neemt wel zomaar alles aan. Daar gaat het net om. Maar je neemt het zomaar aan omdat het het "algemeen aanvaard" verhaal is. Niet omdat je zélf tot dat besef bent gekomen. En dat is volkomen normaal trouwens.

Bekijk zelf de feiten van die oorlogen, je zal zien dat wat er echt gebeurt is niet gelijk is aan wat ze ons proberen duidelijk te maken. Je hoeft daar geen conspiracy websites voor op te zoeken.
Het is een algemeen aanvaard feit dat er meestal méér achter zit dan ze ons vertellen. Maar wat komt er in de geschiedenis boeken? De gekuiste versie met nog niet de helft van de informatie. MAW 1 kant van het verhaal.

Contradictie?

En iedereen weet toch wel dat de winnaars altijd de geschiedenisboeken herschreven hebben om zichzelf er beter uit te laten komen, maar dat is toch geen herschrijven van de geschiedenis zelf? De oorlogen waren er, de moorden ook. En hun precieze oorzaken zijn niet duidelijk.

Wat heeft dit trouwens nog te maken met de vorige pagina en Ufo's en holocaustontkenning? Of met einsteins relativiteitstheorie. Tot nu toe zitten we nog steeds met een bewezen relativiteitstheorie tegen onbewezen theoriën over mogelijkheden om sneller dan het licht te reizen.

(en de naam is Conradus.. :p)

killgore

Legacy Member
Bacon zei:
We zijn heus niet gelimiteerd door de snelheid van het licht.. who gave you that idea. En denk goed na voor je Einstein zegt :p
Wat doet u denken dat zij maar met de snelheid van het licht reizen? Of wie zegt dat ze niet buiten ruimte/tijd reizen?

Als wij al met zo'n dingen bezig zijn (officieel), dan lijkt het mij niet zo ver gegrepen dat een ras dat mss maar 500 jaar voor staat dit zodanig geperfectioneerd heeft dat het kan geraken waar ze willen. Beeld u in welke mogelijkheden ze hebben als ze 100.000 jaar voor staan of meer...
Einstein.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan