Laurens100
Legacy Member
Ik heb onlangs nog gelezen dat een bepaalde duur aan wifi blootgesteld zijn, even schadelijk is als 20 minuten telefoneren met een GSM. Ik weet de exacte duur niet meer, maar ik herinner me nog dat het een zéér lange duur was. Wifi is dus héél wat minder schadelijk dan een GSM (ik denk zelf miniem tov GSM)
Maar het feit dat al die straling schadelijk is, kan je toch niet ontkennen hoor. Op lange termijn zullen we er wel de gevolgen van zien. Daarom probeer ik niet te overdrijven met bv. de GSM.
Maar het feit dat al die straling schadelijk is, kan je toch niet ontkennen hoor. Op lange termijn zullen we er wel de gevolgen van zien. Daarom probeer ik niet te overdrijven met bv. de GSM.


? al die dingen zijn perfect te vervangen met draden hoor 
