Shadowfox
Legacy Member
En geen mens die iets laat weten.
Hoogstwaarschijnlijk weer op de zéér lange baan geschoven en ik verwacht binnen het jaar dan ook geen upgrade meer. Best toch zelf eens wat voorzorgen nemen, want forumsoftware die ondertussen enkele jaren oud is blijven gebruiken is niet bepaald de veiligste oplossing.
Hoogstwaarschijnlijk weer op de zéér lange baan geschoven en ik verwacht binnen het jaar dan ook geen upgrade meer. Best toch zelf eens wat voorzorgen nemen, want forumsoftware die ondertussen enkele jaren oud is blijven gebruiken is niet bepaald de veiligste oplossing.


Da's mijn tv die op mijn pc is aangesloten 