Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gryffoer

Legacy Member
iemand die ook logitech control center gebruikt, die weet hoe ge vorige en volgende kunt doen bij finder en/of bij safari/firefox?

In windows lukt me da wel, maar onder leopard krijg ik de opties niet...

NeoCracer

Legacy Member
Yes. MobileMe verbeteringen ! Die zijn altijd welkom. Spijtig dat er niets over iDisk vermeld staat, want dat is echt wel het ergste. Via Finder is iDisk zo traag, terwijl via de browser (me.com) supersnel kan uploaden.

GenesisX

Legacy Member
Hier maar 190 *interesting* :p.

edit: en ik kom weer achter

@Speedy: staat er hier wel nog bij...

Speedy

Legacy Member
als ge den nieuwen update al geïnstalleerd hebt, druk dan eens op batterij in de menu bar. Ik kan niet meer kiezen tussen betere prestaties, normaal en langere tijd... Is da bij jullie ook? Niet dat ik dat gebruik, het viel me gwn op.

anthony8400

Legacy Member
Van mij was het ook 377 mb.
De updates van office 2008 zijn altijd zoveel. Daarnet de nieuwe geïnstalleerd, alweer 500 mb er bij om te installeren, typisch microsoft :p

Dat van die batterij, nu da jet zegt :p Is wel raar, maarja, ik merk geen prestatieverlies op, dus dan ist allemaal goed en wel.

gryffoer

Legacy Member
ik heb de nieuwe macbook en da hebk er eigelijk nog nooit zien bij staan, zelfs ni bij voorkeuren, dat van die prestaties... Vond het al wat raar

anthony8400

Legacy Member
Ma als je op voorkeurenpaneel drukt bij batterij, dan kan je het wel nog netjes instellen. Juist geen shortcut meer :-)
Maar ik veranderd dat toch niet meer, staat al goed :-)

gryffoer

Legacy Member
wat kan jij allemaal instellen? Ik slechts sluimerstand beeldscherm en sluimerstand computer

Zie hier

anthony8400

Legacy Member
Dat zal gewoon aan de firmware van de nieuwe MB(P) liggen denk ik.
Misschien zijn ze al geoptimaliseerd ofzo?

gryffoer

Legacy Member
Kweet niet, heeft er nog nooit bijgestaan...Mss iemand anders met een nieuwe MB(P) die dit ook heeft, of juist niet?

Apple - Batteries - Notebooks Hier staat toch ook optimalisatie bij. En voor de rest vind ik niet direkt iets terug...

GenesisX

Legacy Member
'k Ga hiervoor geen speciale thread aanmaken: waarom flip mijn FireFox wanneer er javascript of iets dergelijks in de pagina voorkomt? Bv sneeuw op een phpbb forum = firefox onbruikbaar. Of die plush theme in SABnzbd+. Beide laten FF 100% cpu verbruiken en zo schieten mijn temps de lucht in.

Licht dat aan mijn add-ons die geïnstalleerd zijn of heeft iedereen dat? Heb onder andere FireBug, WebDeveloper, etc... Misschien willen die da 'analyseren' fzo en dat het drm zo traag gaat?

'k Denk da 'k nu ff ga overschakelen op Safari. De pagina's laden wel veel trager, maar dan kan ik tenminste op m'n gemak browsen als die eenmaal geladen is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan