Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
Hoe kan ik een gratis app opnieuw downloaden in de store? Er staat al Gedownload omdat ik dat 2 maanden geleden heb gedaan maar heb die nu opnieuw nodig en kan nergens op klikken :p

N1CK

Legacy Member
Iemand die een agenda kent waar je in maandweergave zowel starttijd als eindtijd van uw activiteiten kunt zien ?

Frado2005

Legacy Member
Is er een betere manier om gmail push te hebben op je iphone ipv exchange toe te voegen? Push gaat wel met exchange, maar ik mis de archiveer optie en het feit dat mijn inbox op mijn iphone niet aangepast wordt als ik bv werk op mijn gmail op mijn pc. Kan ik beide hebben?

wouter_dc

Legacy Member
Ik probeer hier mijn USBstickje bootable te maken, ik ben er dus ne .dmg op aant zetten (7.5GB), nu duurt da zogezegd 4-5 uurs :/ Is da normaal? :/

herc

Legacy Member
*edit*

Als je het IMEI nummer controleert van je iphone, is het dan logisch dat deze als primary market North America geeft terwijl deze gsm in principe voor de belgische markt bestemd is?

MorGo7h

Legacy Member
Frado2005 zei:
Is er een betere manier om gmail push te hebben op je iphone ipv exchange toe te voegen? Push gaat wel met exchange, maar ik mis de archiveer optie en het feit dat mijn inbox op mijn iphone niet aangepast wordt als ik bv werk op mijn gmail op mijn pc. Kan ik beide hebben?

Mail uitschakelen bij exchange (enkel calender en contact aan laten staan) en uw email adres voor mails gewoon als gmail adden?
Nog niet getest, maar mss hebt ge daar wel meer chance mee.

Frado2005

Legacy Member
MorGo7h zei:
Mail uitschakelen bij exchange (enkel calender en contact aan laten staan) en uw email adres voor mails gewoon als gmail adden?
Nog niet getest, maar mss hebt ge daar wel meer chance mee.

Ik gebruik die exchange enkel voor mail zodat het effectief gepusht is;) . De gmail optie adden heeft de functies die ik wil, behalve push:(. Ik zou fetch kunnen instellen elke 5 minuten, maar denk dat het batterijzuiniger is via push. Maar dan heb ik de voordelen van gmail niet meer:(

Carrion

Legacy Member
Kan je in pages de pagina grootte (links onderaan) standaard op "pas aan breedte aan" instellen?

MorGo7h

Legacy Member
Frado2005 zei:
Ik gebruik die exchange enkel voor mail zodat het effectief gepusht is;) . De gmail optie adden heeft de functies die ik wil, behalve push:(. Ik zou fetch kunnen instellen elke 5 minuten, maar denk dat het batterijzuiniger is via push. Maar dan heb ik de voordelen van gmail niet meer:(

Mhhh, ik zelf een 1G ipod touch en die gebruik ik amper nog. Dus kheb eigenlijk geen idee ivm batterij duur.
Hoe weet push eigenlijk dat er een nieuwe mail is? Die moet toch ook iedere keer op een of andere manier syncen met een server? 5min fetch is wel doenbaar vind ik, maar hoeveel het scheelt in batterijduur weetk eigenlijk niet.

Assioso

Legacy Member
Mijn MBP begint de laatste tijd behoorlijk veel lawaai te maken, zelfs bij gwn surfen draait de fan precies constant op volle toeren. Grote kans dat dit veroorzaakt wordt door stof? Indien ja, doe ik hem best naar de winkel om hem eens te laten uitblazen of kan ik dat zelf (vervalt de garantie dan niet? MBP is meer als 1 jaar oud, maar in Belgie hebben we toch 2 jaar garantie niet?)

MorGo7h

Legacy Member
Sinds dak firefox 4 heb, hebk daar ook last van. Zeker als ge GPU aanstaat.

[EZ]

Legacy Member
Bij mij komt dat meestal door Flash, fans beginnen te blazen en Flash plugin (heeft als naam Shockwave Flash in Activiteitenweergave) neemt soms zelfs 120% in.
(die 120% is wel enkel bij het debuggen van eigen apps waar nog een grote fout in zit :p)

Firefox zelf gebruikt al vrij veel CPU, Chrome is lichter (maar mist wel wat dingen die ik in Firefox veel gebruikte)

Carrion

Legacy Member
Sinds kort krijg ik dat java ineens 100% van cpu gaat gebruiken om geen logische reden, kan zelfs plots gebeuren terwijl ik op 9lives aan het surfen ben. Iemand die hier de oorzaak van kent?

Jayred

Legacy Member
Vraagje - weet niet of het beter is om hierover een thread te openen maarkom. Ik heb een macbook pro 13inch met 2 gig DDR3 ram. Ik zou hier graag 2 gig laten bijsteken en heb eens gehoord bij easy-m, blijkt dat het 180 EUR kost voor 2 gig ram in uw macbook pro te laten steken. Ik weet niet of dat een gangbare prijs is maar het lijkt me nogal aan de hoge kant. Kent iemand een alternatief buiten de 2 gig zelf kopen en zelf plaatsen, heb geen ervaring hiermee en wil mijn mbp's leven niet vroegtijdig eindigen. :P

[EZ]

Legacy Member
- Zelf kopen en laten plaatsen door een vriend.
- Eens gaan vragen in een computerwinkel, zal ook wel nog goedkoper uitkomen als ze dat willen doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan