Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Affinity zei:
Zoiezo bij Apple zelf bestellen!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Oké, bedankt iedereen voor het duidelijk antwoord!
Ik zal maandag m'n bestelling eens plaatsen op de site van apple.

FlameDB

Legacy Member
Twijfel enorm tussen de 2016 macbook 12 retina en de 2015 macbook pro retina. Beide 1399 momenteel. Gebruik zo vooral Netflix YouTube eens een torrent downloaden. Niets zwaar dus de mbp 12 lijkt ideaal maar lijkt me een slechtere investering qua herverkoopwaarde? De mbp 12 heeft ook geen fan wat een grote plus is bij bekijken video's. Qua batterij komen ze ongeveer overeen. Verder heeft de mbp 13 retina maar 128gb ssd, maar dit is genoeg voor mij. Twijfels twijfels twijfels

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Apple

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
Twijfel enorm tussen de 2016 macbook 12 retina en de 2015 macbook pro retina. Beide 1399 momenteel. Gebruik zo vooral Netflix YouTube eens een torrent downloaden. Niets zwaar dus de mbp 12 lijkt ideaal maar lijkt me een slechtere investering qua herverkoopwaarde? De mbp 12 heeft ook geen fan wat een grote plus is bij bekijken video's. Qua batterij komen ze ongeveer overeen. Verder heeft de mbp 13 retina maar 128gb ssd, maar dit is genoeg voor mij. Twijfels twijfels twijfels

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Mijn keuze zou snel gemaakt zijn.

Gentei

Legacy Member
Nog altijd dat kutprobleem met safari he.
Als ik soms naar een site wilt gaan kan hij die gewoon niet laden.
Alsof die heel de tijd aan het refreshen is.

bbbe93df76861373ab4d29f4026aeaff.jpg

Carrion

Legacy Member
Heb dat ook soms aan de hand met sommige websites als ik m'n mobiele data gebruik. Lijkt me eerder dat de fout bij de webpagina ligt, dat deze veel te veel data doorstuurt op korte tijd dan dat mobiel geladen kan worden.

Gentei

Legacy Member
Carrion zei:
Heb dat ook soms aan de hand met sommige websites als ik m'n mobiele data gebruik. Lijkt me eerder dat de fout bij de webpagina ligt, dat deze veel te veel data doorstuurt op korte tijd dan dat mobiel geladen kan worden.

Nee want als je alle apps sluit die actief zijn en terug safari opstart laadt hij zonder problemen....

Baal Marduk

Legacy Member
Mijn scherm is echt raar. Alsof iemand met een dikke naald heeft erin gestekt. Overal zo'n kleine puntjes verspreid over gans mijn scherm. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Tibokio

Legacy Member
Baal Marduk zei:
Mijn scherm is echt raar. Alsof iemand met een dikke naald heeft erin gestekt. Overal zo'n kleine puntjes verspreid over gans mijn scherm. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Kan je screenshot posten?

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Ik heb pas dit weekend m'n Iphone voor het eerst geïnstalleerd. (Hiervoor had ik een Nokia Lumia)
Maar ik heb een vraag ivm namen van contacten en hun nummers.

Als ik een bericht krijg, zie ik de naam van mijn contact zonder probleem bij het gesprek verschijnen.
Maar als ik daarna een bericht krijg van iemand anders, dan verdwijnt de naam bij de vorige gesprekken en is enkel hun nummer zichtbaar.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Baal Marduk

Legacy Member
Is er een goede app voor de Watch die zegt wanneer je best water drinkt? Had dat eens gelezen van iemand en leek me wel handig

TooChé

Legacy Member
buh, de laatste tijd valt mijn 3G soms gewoon weg (geen E, 3G, 4G ...) precies of ontvanger plots geen zin meer heeft. Of kan het aan mobile vikings/software liggen ook ?

edit: blijkbaar zijn er wel wat mobile vikings storingen vastgesteld

Kily_G

Legacy Member
Maandag mijn Iphone 7 plus binnen gedaan wegens gebarsten scherm (na val). Bij het openen van de iphone hebben ze een scherf door een kabel getrokken waardoor ook mijn home knop niet meer werkt.
Ze gaan het nu deels via garantie proberen regelen (is door apple gekende installateur) dat ik een goedkopere iphone swap krijg.
Heel benieuwd naar prijs alvast. Ze spraken over bedrag van 250€.

Chickenlal

Legacy Member
Ik zou zeggen da je nie meer betaalt dan de kost van het nieuw scherm he. Gij hebt nie gevraagd voor ne nieuwen he.

Tenzij ge da goe vindt natuurlij

Kily_G

Legacy Member
Chickenlal zei:
Ik zou zeggen da je nie meer betaalt dan de kost van het nieuw scherm he. Gij hebt nie gevraagd voor ne nieuwen he.

Tenzij ge da goe vindt natuurlij
Gisteren offerte gekregen, prijs komt op 275€.
Schermreparatie zou op 350€ gekomen zijn.

Jenthe

Legacy Member
Hmm, die currency conversion rates van PayPal maken het weer net iets minder interessant :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan