Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BraveHeart

Legacy Member
Bij de ene werkt het vlot, bij de ander niks dan lag, je moet weten dat de batterij met iOS 7 achteruit gaat, ik weet niet of je zo n zwaar os op een 4 reeks zou installeren, ook al kan je het van apple, als je met de oude ios 6 alles gedaan krijgt, waarom upgraden ?

Van die 8GB hou je maar 5GB over, dus ja, ben je tevreden met 5GB bruikbare opslag "zonder een MicroSD slot op je toestel) weet ik niet of je beter voor een HTC One Mini of een Samsung galaxy S4 (Mini) kunt gaan met meer opslag en die stukken krachtiger is en zelfs meer biedt voor die prijs.

Ik vind die 4 reeks echt het kopen niet waard, zoveel geld voor wat basic gebruik.

Ik heb gisteren voor nog geen 515 euro een samsung galaxy s4 gekocht, da is echt geen geld voor een toestel met een cpu die mijn iPhone 5 voorbijsteekt. Wil je perse' zo n iphone hebben, ga dan voor de 5c, je hoeft niet perse een 5S te kopen, ouder als een 5 zou ik toch niet meer kopen ze. ;)

Bushido

Legacy Member
Zeg mannen ik zit met een vraagske! Ne collega is op zijne iphone gaan zitten en die staat nu krom, het scherm sluit niet meer aan aan de case... Het is ne 5 van geen jaar oud en werkt echt nog perfect. Nu zou ik die willen kopen en (laten) maken is 110€ te veel?

Affinity

Legacy Member
Ik denk dat de casing inclusief scherm toch dikke 300 euro kost .... Als er dan al niets anders beschadigd is ..

daimand

Legacy Member
Zou ik toch ook ni wagen ze, zoals affinity zegt wie weet wat is er nog allemaal geraakt geweest..

Dan zou ik eerder men geld zetten op een 2dehands iphone die perfect werkt en liefst nog garantie heeft uiteraard.

JasonC

Legacy Member
Bushido zei:
Zeg mannen ik zit met een vraagske! Ne collega is op zijne iphone gaan zitten en die staat nu krom, het scherm sluit niet meer aan aan de case... Het is ne 5 van geen jaar oud en werkt echt nog perfect. Nu zou ik die willen kopen en (laten) maken is 110€ te veel?

Nog geen jaar oud? Binnendoen voor herstelling, ofwel bij de winkel waar hij is gekocht, ofwel naar de Apple Store in Amsterdam rijden. :)

Fella

Legacy Member
Screenprotector voor de voor & achterkant kost 20 euro in de Mediamarkt :crazy:.
Kan je evengoed een hoesje met daarbij een duo screenprotector bij voor dezelfde prijs kopen.
Spijtig genoeg hebben ze dat daar niet.

Therapy

Legacy Member
Ik raak met mijn iPhone 4 niet op mijn vader zijn Airport netwerk. Met de iPad en MBP lukt het wel.
Het paswoord klopt maar het wieltje naast het netwerk blijft doordraaien en ik blijf op 3G zitten.

Iemand een idee?

Ampie

Legacy Member
Therapy zei:
Ik raak met mijn iPhone 4 niet op mijn vader zijn Airport netwerk. Met de iPad en MBP lukt het wel.
Het paswoord klopt maar het wieltje naast het netwerk blijft doordraaien en ik blijf op 3G zitten.

Iemand een idee?

Probeer eens om uw netwerk onbeveiligd uit te zenden en kijken dan of hij wel verbind. Doet hij het dan wel dan kan hij de ecryptie niet aan.

Frado2005

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Nog geen jaar oud? Binnendoen voor herstelling, ofwel bij de winkel waar hij is gekocht, ofwel naar de Apple Store in Amsterdam rijden. :)

Zal zeker onder garantie vallen.... Bij de Apple Store zal je herstelling wel duurder uitkomen

Bushido

Legacy Member
Affinity zei:
Ik denk dat de casing inclusief scherm toch dikke 300 euro kost .... Als er dan al niets anders beschadigd is ..

Aan het scherm zelf is niks aan... Zoals gezegd, dit werkt perfect!

Y-Ssin zei:
Nog geen jaar oud? Binnendoen voor herstelling, ofwel bij de winkel waar hij is gekocht, ofwel naar de Apple Store in Amsterdam rijden. :)

Ik had het verkeerd verstaan blijkbaar :) Hij is net uit garantie...

Genius

Legacy Member
Het heeft hier ongetwijfeld al ergens gestaan maar ik vind het niet direct terug.

Mijn nonkel woont dicht bij New York en moet voor zijn werk elke maand naar België komen, hij kan uiteraard iPhones meenemen en gaat dus ergens in de loop van volgende week de 5s aanschaffen.

Uiteraard moet hij de simlock vrije van T-Mobile kopen, maar welk model? Ik veronderstel best model A1533. Echter, kan deze functioneren op het 4G netwerk in België?

Of kan hij als Amerikaan zijnde andere modellen sim lock vrij aankopen?

Dark_ParaSite

Legacy Member
Sinds ik net heb geupgrade naar osx maverick kan ik geen verbinding meer maken met mijn telenet email adres via het mailprogramma. heb niets aan instellingen veranderd, men hotmail adres haalt vanzelf mails op maar dit van telenet dus niet.

Kan blijkbaar niet verbinden met de pop server en klaagt ook over onbeveiligde verbinding? Snap er geen snars van :(

j3T

Legacy Member
2 lightningkabels gekocht via 1dayfly. Zijn perfect compatibel met iOS7 volgens hen. Toegekomen en ze werken natuurlijk voor geen meter: "accessory is not certified". Bestaat daar geen workaround voor? 'K zou toch op zijn minst mijn telefoon ermee willen opladen. Echt een verschrikkelijk systeem van Apple met die kabels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan