Archief - Toon je Case/Sleeve/Bescherming van je iPhone topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
greenyoga zei:
Full housing? Is dat een portemonnee zaak of een kant flip case? Ik heb een rode portefeuille iPhone 5 case, ik denk dat het beschermt volledig aan de telefoon, kreeg het van slickfans.com ...

lol @ google translate? ;)

ElGargamel

Legacy Member
Ik zoek een dunne case voor iphone 4, ongeveer zoals deze
Incipio Feather Case Chrome Black Apple iPhone 4 / 4S - Afbeelding 2 - Smartphoneshop.be

of deze iPhone 4/ iPhone 4S cases | ECLIPSE For iPhone 4/ iPhone 4S | SwitchEasy

Maar hij moet redelijk stevig zijn, dun, stijlvol, maar vooral het volgende: de rand van de case moet iets hoger komen dan het scherm zodat ik hem gerust omgekeerd op tafel kan leggen zonder dat het scherm de rand raakt. Suggesties? Want die incipio feather case houdt het scherm vrij en die eclipse heeft precies nogal een dikke rand, of ik zie ik dat nu mis?

*edit* gevonden wat ik zocht, het is deze geworden int groen:
http://skechit.com/en/shop/i-phone-4-shells/item/rise-2

Squadra

Legacy Member
Iemand ervaring met die qooqoon protectors die op Groupon in promo staan?

PRQPHET

Legacy Member
Squadra zei:
Iemand ervaring met die qooqoon protectors die op Groupon in promo staan?
Op tweakers worden ze toch veel gekocht, daar eens vragen?
Ik lees goeie ervaringen, zeker voor die prijs :)

Andy91

Legacy Member
Deze Speck case besteld, in combinatie met invisibleshield extreme die er nu opzit. Moet zeggen dat ik geen spijt heb om het ding erop te zetten, ook al ben ik radicaal tegen screenprotectors. Het voelt niet als plastiek, maar precies zoals de Spigen glass. Alleen hopen dat die bruine plekken verdwenen zijn tegen het einde van de week.. Anyhow, ik hoop dat de Burton versies van die case binnekort hier verkrijgbaar zijn, zien er best wel cool uit.

PRQPHET

Legacy Member
Andy91 zei:
Ziet er wel een deftige case uit. Mss als alternatief voor de TONES die ik nu heb. Enige minpunt: beschermt niet zo goed wanneer je die laat vallen, maar bon.
Waar aangekocht en hoeveel betaald?

Pherox006

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Iemand die weet waar ik deze case nog kan krijgen?

Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) | Desmay

Het gaat om de Clear Transparant, die blijft precies maar uitverkocht, das nu al bijna zo'n twee maanden ofzo... :s
Ik heb er een van ebay liggen, past er perfect op maar ik vind dat je hem dan even goed naakt kunt gebruiken want 'beschermen' doet het niet echt. Het is eerder een stukske overpriced plastiek. Zeiden ze op Tweakers ook

JasonC

Legacy Member
Pherox006 zei:
Ik heb er een van ebay liggen, past er perfect op maar ik vind dat je hem dan even goed naakt kunt gebruiken want 'beschermen' doet het niet echt. Het is eerder een stukske overpriced plastiek. Zeiden ze op Tweakers ook

Heb jij ook zo'n clear transparant? Mag ik hem dan bij jou komen halen, als je hem toch nimeer gebruikt? Ik wil je er best wel iets voor geven hoor. ;)

Pherox006

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Heb jij ook zo'n clear transparant? Mag ik hem dan bij jou komen halen, als je hem toch nimeer gebruikt? Ik wil je er best wel iets voor geven hoor. ;)

Het is een zwarte, niet transparant, en gebruik heb niet echt nee :p

JasonC

Legacy Member
D--Amo zei:
Ozaki O!coat 0.3 Jelly Apple iPhone 5 Black - PDAshop.be

Deze case sinds 2 dagen in gebruik, en ik ben er zeer tevreden van. Had hiervoor de Switch Easy Nude, en wat een verbetering is dit.

Hij is zeer dun en doet absoluut geen afbreuk aan het design van de Iphone 5. Ligt ook zeer lekker in de hand. Niks dan positief dus.

Kunde daar foto's van posten aub? Zoals de boven- en onderkant?
Waarom zijn die foto's op al die sites toch zo onduidelijke, is het nu zoooveel gevraagd om foto's van verschillende aanzichten te trekken?! :doh:

jiggyland

Legacy Member
Vandaag via Amazon een hard rubberen bumper besteld... Dmv vallen is de glanzende rand van m'n i5 wat geschaafd, hopelijk zie je dit met deze bumper noemer :-D

D--Amo

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Kunde daar foto's van posten aub? Zoals de boven- en onderkant?
Waarom zijn die foto's op al die sites toch zo onduidelijke, is het nu zoooveel gevraagd om foto's van verschillende aanzichten te trekken?! :doh:

M´n Iphone is de enige camera die ik heb momenteel, dus dat lukt niet. De foto´s op de websites zijn inderdaad niet helemaal duidelijk.
Als je een case wil die vooral gewoon beschermt tegen krassen op de achterkant en de zijkanten. En je wil dat het design van de iphone 5 zo goed mogelijk blijft behouden, dan is dit echt wel een goede case.

Hij is zo enorm dun, dat je hem bijna niet ziet zitten. Als je die uit de verpakking haal, denk je wel even van "Hm, heb ik hier 30 euro voor betaald", omdat dat ding dus in feite 2x niks is :p

Ik merk wel ineens dat ik een krasje heb staan op de case zelf. Dus daar is hij blijkbaar wel 'gevoelig' aan, maar goed hij dient ter bescherming natuurlijk.

MagicD

Legacy Member
Is er iemand die de Spigen Ultra Thin Air heeft en wat foto's kan posten?
En is er een goede Belgische webshop waar ik Spigen kan kopen? Of waar kopen jullie die?

En ff offtopic: al iemand goede carholders voor de iPhone 5 gevonden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan