Archief - Toon je Case/Sleeve/Bescherming van je iPhone topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtouring

Legacy Member
Beste

Dit ziet ercme een heel goede case uit mag ik u vragen waar men zo een online kan kopen ?

Mvg

homie2582

Legacy Member
kan je de officiële lederen case van appel (voor iphone 5/5S) al kopen in een mobistar winkel of mediamarkt?

Thorazer

Legacy Member
homie2582 zei:
kan je de officiële lederen case van appel (voor iphone 5/5S) al kopen in een mobistar winkel of mediamarkt?
Yup de mijne gekocht in mobistar shop ;)

Mvg

Thorazer

Legacy Member
TheSmurfs zei:
Ik zoek de bruine maar die is precies moeilijk te krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone 5S

Veel hadden ze toen niet op stock denk 2 per kleur beste zal dan apple store zijn denk ik.

mtouring

Legacy Member
Hoi

iemand een idee waar je e officiele iphone 5s case kan kopn in de regio mechelen ?

thx

daimand

Legacy Member
Mijn iPhone 5S in stealth mode en mijn zusje haar iPhone 5 in beige case. Ik ben fan! :) (Alleen benieuwd hoelang dat beige van men zus proper gaat blijven...)

egeqa6y3.jpg
uve3apy5.jpg

PRQPHET

Legacy Member
daimand zei:
Mijn iPhone 5S in stealth mode en mijn zusje haar iPhone 5 in beige case. Ik ben fan! :) (Alleen benieuwd hoelang dat beige van men zus proper gaat blijven...)

egeqa6y3.jpg
uve3apy5.jpg
Is daar nu een case rond die 5S? Lijkt precies :p.

En die kabel @ 2de foto heeft precies al wa meegemaakt :lol:

daimand

Legacy Member
Apocalypt0 zei:
Is daar nu een case rond die 5S? Lijkt precies :p.

En die kabel @ 2de foto heeft precies al wa meegemaakt :lol:

Jep zit zwarte apple case rond :)

En ja die kabel zat bij de iPhone 5 die ik 2dehands gekocht heb. Er zat een klein scheurtje in het omhulsel van de kabel.. Dus preventief wat plakband rond gedaan ;)

PRQPHET

Legacy Member
daimand zei:
Jep zit zwarte apple case rond :)

En ja die kabel zat bij de iPhone 5 die ik 2dehands gekocht heb. Er zat een klein scheurtje in het omhulsel van de kabel.. Dus preventief wat plakband rond gedaan ;)
Als die nu niet zo duur was geweest, had ik die ook gekocht :).

Mijn Neo Hybrid is nog onderweg :p.

daimand

Legacy Member
Deze had ik om men iPhone 5 in afwachting op de S. Belking (geen idee welk model) koste iets van €12 bij mobistar denk ik. Mooie case maar bijna geen click gevoel in de lock button. En het 'lay on table' randje aan de voorkant is scherp, niet aangenaam. Geen aanrader.
hy8ymedu.jpg

FiberMonkey

Legacy Member
daimand zei:
Mijn iPhone 5S in stealth mode en mijn zusje haar iPhone 5 in beige case. Ik ben fan! :) (Alleen benieuwd hoelang dat beige van men zus proper gaat blijven...)

egeqa6y3.jpg
uve3apy5.jpg

Heb je de beige case in een Mobistar winkel gekocht? Of waar? :-)

Beatsbydre

Legacy Member
FiberMonkey zei:
Heb je de beige case in een Mobistar winkel gekocht? Of waar? :-)

Das toch wel de lelijkste case van Apple die beige. Wat een enorm lelijke kleur!

Swagger

Legacy Member
Zoveel dokken voor zo'n mooie telefoon, om vervolgens dat design te verstoppen in zo'n hoesje. ..

Fella

Legacy Member
Swagger zei:
Zoveel dokken voor zo'n mooie telefoon, om vervolgens dat design te verstoppen in zo'n hoesje. ..

Liever dat dan hem te laten vallen zonder bescherming.
Ik vind het ook irritant dat er een hoesje rond zit, maar wat moet ik anders.

Swagger

Legacy Member
Fella zei:
Liever dat dan hem te laten vallen zonder bescherming.
Ik vind het ook irritant dat er een hoesje rond zit, maar wat moet ik anders.

Begrijpelijk zenne, ik had ook altijd een protector rond mijn iphone zitten. Heb ooit is geprobeerd zonder, maar daar is de iphone gewoon veel te gevoelig voor. Geef toe, blijft toch bizar: mooi design kopen, waar je eigenlijk nauwelijks van geniet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan